Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moeten "verantwoorden" als ge geen alcohol wilt drinken.
Ik ben nu enkele weken terug stevig op mijn eten (en bijgevolg drinken) aan het letten. Vandaag organiseerde één van de vrienden dan een feestje en dan begint het

"Hoezo, geen pintje? Ziek ofwa?"
Dan naar mijn vriendin "Zeg, mag hm niet ofwat?"
Ik schenk er geen aandacht aan want ik heb me nie te verantwoorden maar dan opeens "Hier ik heb u toch maar n pintje meegebracht, ge gaat hm toch niet laten staan hè"

Echt jongens stop daar gewoon mee, zijt geen 18 meer.
Ik vind dat ook erg storend... maar je leert daar mee leven. Af en toe zeg ik dat ik geen alcohol nodig heb om me te amuseren.

Ik vind dat ook erg storend... maar je leert daar mee leven. Af en toe zeg ik dat ik geen alcohol nodig heb om me te amuseren.
Ne keer boven de 40 kan je al counteren met "jah jong, met mijn hartmedicatie kan ik dat risico niet meer nemen... Volgende infarct kan direct mijn laatste zijn..." *Staar mistroostig voor je uit*

Wedden dat het daarna niet meer voorvalt? NIEMAND wordt graag geconfronteerd met ouder worden! 😏

IMG20220403194907.jpg
Net te hard gebakken, maar wel goed

Het moeten "verantwoorden" als ge geen alcohol wilt drinken.
Ik ben nu enkele weken terug stevig op mijn eten (en bijgevolg drinken) aan het letten. Vandaag organiseerde één van de vrienden dan een feestje en dan begint het

"Hoezo, geen pintje? Ziek ofwa?"
Dan naar mijn vriendin "Zeg, mag hm niet ofwat?"
Ik schenk er geen aandacht aan want ik heb me nie te verantwoorden maar dan opeens "Hier ik heb u toch maar n pintje meegebracht, ge gaat hm toch niet laten staan hè"

Echt jongens stop daar gewoon mee, zijt geen 18 meer.
Idd ergerlijk. Of raar kijken als ze op de receptie met de fles cava naar u komen om in te schenken en je dan zegt dat je fruitsap moet hebben. Ik drink heel graag een speciaalbier maar soms heb ik gewoon geen goesting in iets met alcohol. Toch vreemd dat je u moet 'verantwoorden' als je iets wil drinken waar jij gewoon zin in hebt.

Idd ergerlijk. Of raar kijken als ze op de receptie met de fles cava naar u komen om in te schenken en je dan zegt dat je fruitsap moet hebben. Ik drink heel graag een speciaalbier maar soms heb ik gewoon geen goesting in iets met alcohol. Toch vreemd dat je u moet 'verantwoorden' als je iets wil drinken waar jij gewoon zin in hebt.
Voor mijne trouw expliciet gezegd dat de helft van ons GEEN alcohol drinkt, waaronder de bruid. Dus dat ze niet continue met de cava moesten rondgaan en de mensen dan apart "en kan ik fruitsap krijgen ook" moeten vragen.. brave uitbaters hebben daar ook echt rekening mee gehouden.

Toen ik nog in Wallonië werkte ben ik, toen ik met een nieuwe BMW 5 Touring reed, meerdere keren aangesproken door mensen, die me vroegen hoeveel die wagen wel niet koste (antwoord : "ga ik niet aan uw neus hangen") waarna die mensen dus vroegen of ik vond dat het normaal was dat ik met zo'n dure wagen rondreed terwijl zij amper rondkwamen met hun loon/uitkering.
Nu ik op beyondgaming zit weet ik dat ik gewoon had moeten antwoorden dat wanneer ze dat echt wilden, ze een nog veel duurdere wagen zouden kunnen kopen.
Antwoorden:

Onderscheid moet er zijn.

Ondersch**ten ook. En een andere mag het opkuisen.

Waarom zou je dat doen? Dan ben je de clou kwijt over klimaatactivisten op een wielerwedstrijd.

Langs na kant heeft die vent wel een punt. Hoeveel motards van de flikken ik ni heb zien voorbijstuiven om het parcours te checken... heen en terug... en opnieuw. En vervolgens 2 teamwagens en 3 cameramoto's per renner of zo.

Om een statement te maken

Zoals dit
ZomboMeme 03042022204859.jpg

Voor mijne trouw expliciet gezegd dat de helft van ons GEEN alcohol drinkt, waaronder de bruid. Dus dat ze niet continue met de cava moesten rondgaan en de mensen dan apart "en kan ik fruitsap krijgen ook" moeten vragen.. brave uitbaters hebben daar ook echt rekening mee gehouden.
Was de alcohol goed bedoeld vooruitziend het huwelijksleven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan