Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah. Nu moeten we aan onze bureau een ganse dag ons mondmasker aandoen. Echt tof als ge constant moet bellen.

Na 11 maanden is het ineens een probleem.

Moet naar de wc, maar de kuisvrouw is hier nog en de wc heeft ze net gepoetst, dus nu gaan is zo boertig. :confused:
Als je dat vindt dan denk je gewoon FF terug aan kay-gell die tegen de muur gescheten heeft en met zweet beginnen afkuisen heeft terwijl de kuisvrouw nog in het wc bezig was.

Tenzij je van plan bent om haar gezicht met stront in te smeren zal het nog zo boertig niet zijn als het zijne.

Als je dat vindt dan denk je gewoon FF terug aan kay-gell die tegen de muur gescheten heeft en met zweet beginnen afkuisen heeft terwijl de kuisvrouw nog in het wc bezig was.

Tenzij je van plan bent om haar gezicht met stront in te smeren zal het nog zo boertig niet zijn als het zijne.
Nen dirty sanchez ofwa?

Wat is er gebeurd?
Was mijn vrouw aan het voeren naar het uz en motor begon te roken nog even mee verder gereden. Toen we langs de kant gingen mensen in paniek dat we uit onze auto moesten. Motor blok stond al in brand en dan ging het snel volledig uitgebrand.
148674485_413496966617540_7111690684359026397_n.jpg

Was mijn vrouw aan het voeren naar het uz en motor begon te roken nog even mee verder gereden. Toen we langs de kant gingen mensen in paniek dat we uit onze auto moesten. Motor blok stond al in brand en dan ging het snel volledig uitgebrand.
148674485_413496966617540_7111690684359026397_n.jpg
Pffff, wat een miserie man. Hopelijk moest je vrouw niet voor iets al te ernstig naar het ziekenhuis, anders is het wel echt een dubbele rotdag...

dat klopt toch niet...
is het al een oude auto? gaat het onderzocht worden?
Nog geen idee, we weten wel bijna zeker de oorzaak vorige week injector vervangen bij een garage ( brandweer kon de link wel leggen met die herstelling ) heb geen idee of we die garage aansprakelijk kunnen stellen. tips hierover mogen altijd gegeven worden.

Amai, stevig vuurke precies.

Ik hoop voor u, dat als de brandweer de oorzaak kan aanwijzen, de garage aansprakelijk gesteld kan worden want dan is het toch echt wel een fout van hun. Sterke met de kl*te situatie alleszins.

Belt al maar met uw verzekering dat ze een dossier opstarten en een expert kunnen inschakelen om inderdaad te achterhalen dat er iemand aansprakelijk kan zijn.

Ik zou toch ook zorgen dat ik iets op papier heb van de brandweer dat dit de oorzaak is en hiermee eerst naar je garagist gaan en als hij moeilijk doet naar de verzekering gaan want je hebt daar wss ook rechtsbijstand bij.

Hebt ge toevallig genen kleinen omnium ( glasbraak e.d. ) ? Paar jaar geleden zelfde voorgehad en toen nog mooi bedrag gekregen van de verzekering .

Hebt ge toevallig genen kleinen omnium ( glasbraak e.d. ) ? Paar jaar geleden zelfde voorgehad en toen nog mooi bedrag gekregen van de verzekering .
Kleine omnium = bradinaglas = brand,diefstal,glasbreuk
Dus alst enkel een BA is dan zal er ni veel inzitten, tenzij het natuurlijk via de verzekering van de garage kan lopen als de fout echt aangewezen kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan