Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel de week werken aan de lift van het appartement. Ben ik nu eens een paar dagen thuis, van uitslapen zal geen sprake worden. Daar ik op het bovenste woon en de werken daar vooral gebeuren. Niet dat de lift defect is of zo, maar er moeten wat aanpassingen gebeuren (veiligheidsregeltjes enz.)

Same.
Naar de huisarts om 18u, wisser in de neus '' ah geen corona, tis griep ''

Niet werken gaan want tis besmettelijk, maja thuis zitten wanneer je ziek bent is ook maar doodsaai.
Doodsaai zou ik het niet noemen met nog 5 andere die bovenop mijn ziek zijn dingen van mij verwachten, terwijl ik gewoon ff in bed wil gaan liggen

Doodsaai zou ik het niet noemen met nog 5 andere die bovenop mijn ziek zijn dingen van mij verwachten, terwijl ik gewoon ff in bed wil gaan liggen
Ja vervelend, hier valt het nog mee buiten '' haal me eens dit of dat in de winkel vandaag '' terwijl ik eigenlijk gewoon wil relaxen want mijne kop voelt als beton en elk neus en oor gat voelt verstopt.

Heel de week werken aan de lift van het appartement. Ben ik nu eens een paar dagen thuis, van uitslapen zal geen sprake worden. Daar ik op het bovenste woon en de werken daar vooral gebeuren. Niet dat de lift defect is of zo, maar er moeten wat aanpassingen gebeuren (veiligheidsregeltjes enz.)

Mijn ergste vrees is in een lift stappen zonder bodem om dan dood te pletter te vallen. Afschuwelijke dood. 😓

Hooikoorts, die jaarlijkse periode waarin ik weer nasaal verkracht word door planten, en het voelt alsof iemand een volledige bus PUR-schuim in mijn sinussen heeft gespoten.

Hooikoorts, die jaarlijkse periode waarin ik weer nasaal verkracht word door planten, en het voelt alsof iemand een volledige bus PUR-schuim in mijn sinussen heeft gespoten.
FB-IMG-1648496283347.jpg

Enkele weken geleden de zolder eens opgeruimd. Heel veel spullen te koop gezet op 2de hands. 0,0 reactie. Terwijl ik in 2018 heel veel verkocht heb daarop. Is dat dood? Is de marketplace van Facebook bijvoorbeeld beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan