Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een dik jaar geleden een medisana weegschaal gekocht aan €35 om lichaamsvet enzo een beetje in het oog te houden. Altijd goed gewerkt met schijnbaar genoeg nauwkeurigheid... Sinds verhuis naar ons nieuw appartement geeft hij me elke keer 5kg zwaarder aan dan normaal, bij men vriendin juist hetzelfde.

Meegenomen naar Vandenborre... plots werkt ie perfect, dus kan niet omgeruild worden in garantie Later nog eens gebruikt en toen leek het al meer te kloppen. Kort nadien: terug een foutmarge van 5kg. Op 5 verschillende plaatsen in het appartement getest en de grote foutmarge blijft.

Voor iemand het zegt: ik ben vrij groot(met een laag vetpercentage) gebouwd, dus effectief 5kg meer wegen zou snel opvallen. Op een andere weegschaal zijn de resultaten veel realistischer. :p
Heb ik ook, maar dan met onze gewone weegschaal. Als ik ze op bepaalde plekken zet in de badkamer ben ik 5kg zwaarder dan dat ik ze op andere plaatsen zet in de badkamer.

Als fatshamer neem ik dus natuurlijk het lagere gewicht voor mezelf.

Het is nog steeds raar wat ik net op een Facebook-pagina zag, blijkbaar heb je een ander account of publiceer je items te koop? Er is hetzelfde profiel en uw informatie. Ik weet niet of u ook overal op internet bent, tenzij het een usurpator is die mensen probeert op te lichten met uw informatie.

Deze is ook heel verhelderend! :unsure:

Het is nog steeds raar wat ik net op een Facebook-pagina zag, blijkbaar heb je een ander account of publiceer je items te koop? Er is hetzelfde profiel en uw informatie. Ik weet niet of u ook overal op internet bent, tenzij het een usurpator is die mensen probeert op te lichten met uw informatie.

Deze is ook heel verhelderend! :unsure:
Amai seg, een echte usurpator!

Pas maar op of die is ook nog met uw titel en landen gaan lopen :laugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan