Mulan
Well-known member
Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.Ik gooi het tegenwoordig nog liever weg dan het online te koop zetten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.Ik gooi het tegenwoordig nog liever weg dan het online te koop zetten.

Gewoon houden voor als je binnen een kleine 10 jaar oma bent.Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.![]()
10 euro en ik kom er nu om.Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.![]()
Heb ik ook, maar dan met onze gewone weegschaal. Als ik ze op bepaalde plekken zet in de badkamer ben ik 5kg zwaarder dan dat ik ze op andere plaatsen zet in de badkamer.Een dik jaar geleden een medisana weegschaal gekocht aan €35 om lichaamsvet enzo een beetje in het oog te houden. Altijd goed gewerkt met schijnbaar genoeg nauwkeurigheid... Sinds verhuis naar ons nieuw appartement geeft hij me elke keer 5kg zwaarder aan dan normaal, bij men vriendin juist hetzelfde.
Meegenomen naar Vandenborre... plots werkt ie perfect, dus kan niet omgeruild worden in garantie Later nog eens gebruikt en toen leek het al meer te kloppen. Kort nadien: terug een foutmarge van 5kg. Op 5 verschillende plaatsen in het appartement getest en de grote foutmarge blijft.
Voor iemand het zegt: ik ben vrij groot(met een laag vetpercentage) gebouwd, dus effectief 5kg meer wegen zou snel opvallen. Op een andere weegschaal zijn de resultaten veel realistischer.![]()
Ik koop maar ik moet werken. Ik geef je €15 bovenop om te reserveren en ik stuur een koerier van United Scammer Service om op te pikken.Bwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.![]()
"Rapporteer*Ik koop maar ik moet werken. Ik geef je €15 bovenop om te reserveren en ik stuur een koerier van United Scammer Service om op te pikken.
Ahbon, gaade gij aan kindjes beginnen?10 euro en ik kom er nu om.

9 en jij komt ze brengenBwoa, spullen van de dochter van 100 tot 300 euro nieuwwaarde ga ik niet weggooien.![]()

Dan is het waarschijnlijk beter om direct uw beste prijs te dokkenTis goed, als gij de naft betaalt!![]()

150 euro vaste prijs, zo goed als nieuw, 6 jaar oud.Dan is het waarschijnlijk beter om direct uw beste prijs te dokken![]()
Top. Kun je het reserveren voor me? Ik stuur een koerier van DPD.150 euro vaste prijs, zo goed als nieuw, 6 jaar oud.
*Insert factuur waarop staat dat het toen 180 euro koste*

Top. Kun je het reserveren voor me? Ik stuur een koerier van DPD.![]()

Amai seg, een echte usurpator!Het is nog steeds raar wat ik net op een Facebook-pagina zag, blijkbaar heb je een ander account of publiceer je items te koop? Er is hetzelfde profiel en uw informatie. Ik weet niet of u ook overal op internet bent, tenzij het een usurpator is die mensen probeert op te lichten met uw informatie.
Deze is ook heel verhelderend!![]()

Ewel, die geef ik nu eens NIET mee met de koerier die straks komt aanbellen met wat flappen se!Amai seg, een echte usurpator!
Pas maar op of die is ook nog met uw titel en landen gaan lopen![]()
Zoiets ?In stukjes verdeeld en uitgedeeld aan familie en kennissen.
Ik ken te weinig mensen voor zoveel stukjes. Eerder iets als Dexter? Een been voor elk van de kinderen etc
Oei, das toch ook bezwaarlijk een prijsje te noemen150 euro vaste prijs, zo goed als nieuw, 6 jaar oud.
*Insert factuur waarop staat dat het toen 180 euro koste*