Neen.Jeej, morgen pizza'ke op Carrion zijn kosten!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen.Jeej, morgen pizza'ke op Carrion zijn kosten!
De uitvinder van de Airfryer mag gerust met rustige koevoeten bewerkt worden en dan gedumpt worden in het Verdronken land van Saeftinghe.
FtfyFrieten smaken niet in den airfryer.
Das zeker, mijn kebabzaak is ook overtuigd van de kwaliteit want de zak staat daar altijd open breed langs de frietketel dus ge ziet vanaf de toog dat het Aldi of Lidl is.Er staat nochtans op de zak dat het friet is![]()
ik heb nog nooit echt goede frieten in een kebabzaak geweten.Das zeker, mijn kebabzaak is ook overtuigd van de kwaliteit want de zak staat daar altijd open breed langs de frietketel dus ge ziet vanaf de toog dat het Aldi of Lidl is.
Ik ook niet maarja ze zijn dan ook 9 keer van de 10 van Harvest Basket ( aka Lidl ) en meeste kebabzaken gooien de overschot van de klant ervoor terug 1 min in het vet bij jou portie zodat het niet in de vuilbak moet dus jahik heb nog nooit echt goede frieten in een kebabzaak geweten.

En als je ze voorbakt en dan invriest? Mijn favo frieten zijn zelf gesneden, dan nog liefst door mijn zoontjes want soms zitten er dan van die lekker dikke tussenZelfgesneden frieten moete gaan voorbakken. En als ge zin hebt in frieten hebde daar allemaal genen tijd voor, dan wilde NU frieten![]()

Ja maar dan eerst blancheren. Nog meer werk!En als je ze voorbakt en dan invriest? Mijn favo frieten zijn zelf gesneden, dan nog liefst door mijn zoontjes want soms zitten er dan van die lekker dikke tussen![]()
So true, but soooooooooooooooooo worth it?Ja maar dan eerst blancheren. Nog meer werk!
Al dat werk insteken, en dan ze moeten invriezen ipv op te fretten?So true, but soooooooooooooooooo worth it?

Dat is wel raar, ik kan met mij HP zelfs zwart afdrukken als mijn kleuren patroon leeg is, of als ik het volledig verwijder.En nog een ergernis: gisteren een blad geprint met enkel zwarte inkt. Vandaag wil ik weer een blad printen met enkel zwarte inkt, maar plots kan dat niet omdat de rode inkt op is. Sjans dat HP zo vriendelijk was om mij te bedanken voor de genuine cartridge. Volgens mij vind zelfs de maffia dat die handelspraktijken oneerlijk zijn.
Als je verse gewoon bent smaakt dat echt niet.Indien je een iPhone hebt:
Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord -> naar onder scrollen en “Memoji-Stickers” uitschakelen.

Wtf, da klink precies als een sketch uit de Ketnet serie Spring ofzo.

Wees nog blij dat ze de 'woorden' simp en ewa derrie niet hebben gebruikt om zo helemaal een jong en hip publiek aan te spreken.De persoon die deze vacature heeft opgesteld, verdient een (fataal) nekslag.