Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verschillende rassen. Van kefferkes zoals chihuahuas tot echt grote honden met zware blaf. Zijn allemaal niet opgevoede opvanghonden. Als er ene keffer begint te blaffen dan doet heel de roedel mee.

Verschillende rassen. Van kefferkes zoals chihuahuas tot echt grote honden met zware blaf. Zijn allemaal niet opgevoede opvanghonden. Als er ene keffer begint te blaffen dan doet heel de roedel mee.
Is dat zo een die honden opvangt voor zo'n vzw die Oost-Europese honden naar hier haalt mss?

Ik dacht dat vanaf 10 ze aanschouwd werden als kweker en zich ook aan die wetgeving moesten houden. Misschien eens informeren?

Klopt, maar die vergunning hebben ze dus niet. Ik probeer nog steeds onderling overeen te komen, maar her lijkt er meer en meer op dat ze zich niks meer aantrekken van mijn opmerkingen.

Is dat zo een die honden opvangt voor zo'n vzw die Oost-Europese honden naar hier haalt mss?

Zijn inderdaad honden uit het buitenland, maar weet niet juist van waar.

Klopt, maar die vergunning hebben ze dus niet. Ik probeer nog steeds onderling overeen te komen, maar her lijkt er meer en meer op dat ze zich niks meer aantrekken van mijn opmerkingen.

Zijn inderdaad honden uit het buitenland, maar weet niet juist van waar.
Voor de veiligheid van die honden zou je toch beter verder stappen nemen, dat kan niet goed aflopen.

Twas mijn vrouw die de boodschap in ontvangst genomen heeft, had ik het geweest had ik langs mijn neus wel es gezegd dat ik de radio stiller zal zetten als hare vent stopt met vuurke stook in zijn hof met al zijn afval.
Maar dat is zo… volwassen :(
Raise some H E Double Hockeysticks!

Goh ja op zich zorgen ze er wel goed voor, maar ze hebben ze gewoon niet in de hand.

Hier een voorbeeld van een serenade (opgenomen aan een venster in mijn appartement).
Probleem is met zo veel honden dat ‘op zich is het wel ok’ nog steeds een recept voor een ramp is. Al begrijp ik ook wel dat je geen grote issues met je buren wil en ook niet iemand’s ‘huisdieren’ wil gaan afnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan