20? Tjiwawa's dan of zo?Het wordt weer mooi weer en honden van de buren komen ook weer buiten. Zijn er nu een twintigtal. Echt verschrikkelijk bij momenten. Precies of je woont naast een kennel midden in een woonwijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20? Tjiwawa's dan of zo?Het wordt weer mooi weer en honden van de buren komen ook weer buiten. Zijn er nu een twintigtal. Echt verschrikkelijk bij momenten. Precies of je woont naast een kennel midden in een woonwijk.
Zolang de baasjes de strontjes ( stront ) op kuisen , niets verschrikkelijks aan .
Ik dacht dat vanaf 10 ze aanschouwd werden als kweker en zich ook aan die wetgeving moesten houden. Misschien eens informeren?Tot je er naast woont en je constant dat geblaf en gejank moet aanhoren gedurende de dag.
Is dat zo een die honden opvangt voor zo'n vzw die Oost-Europese honden naar hier haalt mss?Verschillende rassen. Van kefferkes zoals chihuahuas tot echt grote honden met zware blaf. Zijn allemaal niet opgevoede opvanghonden. Als er ene keffer begint te blaffen dan doet heel de roedel mee.
Ze zullen veel te vertellen hebben tegen elkaar zeker .Tot je er naast woont en je constant dat geblaf en gejank moet aanhoren gedurende de dag.
Ik dacht dat vanaf 10 ze aanschouwd werden als kweker en zich ook aan die wetgeving moesten houden. Misschien eens informeren?
Is dat zo een die honden opvangt voor zo'n vzw die Oost-Europese honden naar hier haalt mss?
Op een gegeven moment is het geduld op he.Klopt, maar die vergunning hebben ze dus niet. Ik probeer nog steeds onderling overeen te komen, maar her lijkt er meer en meer op dat ze zich niks meer aantrekken van mijn opmerkingen.
Baby Shark op repeat zetten.En 1 van de buren komen zagen op mijne werfradio.![]()
Voor de veiligheid van die honden zou je toch beter verder stappen nemen, dat kan niet goed aflopen.Klopt, maar die vergunning hebben ze dus niet. Ik probeer nog steeds onderling overeen te komen, maar her lijkt er meer en meer op dat ze zich niks meer aantrekken van mijn opmerkingen.
Zijn inderdaad honden uit het buitenland, maar weet niet juist van waar.
Twas mijn vrouw die de boodschap in ontvangst genomen heeft, had ik het geweest had ik langs mijn neus wel es gezegd dat ik de radio stiller zal zetten als hare vent stopt met vuurke stook in zijn hof met al zijn afval.Baby Shark op repeat zetten.
Voor de veiligheid van die honden zou je toch beter verder stappen nemen, dat kan niet goed aflopen.
Toen dat hier gebeurde heeft er iemand gebeld dat er vonken uit de cabine kwamen. 30 min later was de technieker ter plaatse.Allez sinds gisteren tot minstens maandag geen internet omdat een of andere clown tegen de cabine is gereden hier in de straat![]()
Amai. Dat onderling overseen kkmen had er hier al lang gelegen.Goh ja op zich zorgen ze er wel goed voor, maar ze hebben ze gewoon niet in de hand.
Hier een voorbeeld van een serenade (opgenomen aan een venster in mijn appartement).
Maar dat is zo… volwassenTwas mijn vrouw die de boodschap in ontvangst genomen heeft, had ik het geweest had ik langs mijn neus wel es gezegd dat ik de radio stiller zal zetten als hare vent stopt met vuurke stook in zijn hof met al zijn afval.
Da ze allemaal es vierkant mijn kloten kussen!Maar dat is zo… volwassen![]()
Raise some H E Double Hockeysticks!
Probleem is met zo veel honden dat ‘op zich is het wel ok’ nog steeds een recept voor een ramp is. Al begrijp ik ook wel dat je geen grote issues met je buren wil en ook niet iemand’s ‘huisdieren’ wil gaan afnemen.Goh ja op zich zorgen ze er wel goed voor, maar ze hebben ze gewoon niet in de hand.
Hier een voorbeeld van een serenade (opgenomen aan een venster in mijn appartement).
Ja maar dat is weer wat universeel.Da ze allemaal es vierkant mijn kloten kussen!