Sorry, ik versta dat Gehandicaptenparkeerplaatstaaltje niet.Wa est mee eu moatje? Sebiet mijn and op eu koake!
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik versta dat Gehandicaptenparkeerplaatstaaltje niet.Wa est mee eu moatje? Sebiet mijn and op eu koake!
![]()

Dat kan idd, maar veel plezier met parkeren op de binnenring.Inderdaad. Zet u de volgende keer daar en neem tram 21. Op 10 min sta je aan de korenmarkt.
Also, je kan gerust rijden tot op de kleine ring en dan te voet gaan. Binnen de kleine ring moet je niet gaan met de wagen. Dan zit je vast van de ene lus in de andere.
Uw stempelkaart begint ook schoon te vullen precies!Moet naar de endocrinoloog omdat het omwille van mijn leeftijd zowel type 1 of 2 kan zijn maar ik heb dus suikerziekte. FFS.

Tis erg, ik was nog zo trots op mijn Peak Physique en nu is het gelijk de decline and fall of the Roman Empire.Uw stempelkaart begint ook schoon te vullen precies!![]()
Et tu, Pancreas?Tis erg, ik was nog zo trots op mijn Peak Physique en nu is het gelijk de decline and fall of the Roman Empire.
sebiet ne kopper oep awe freiter è moatSorry, ik versta dat Gehandicaptenparkeerplaatstaaltje niet.![]()
Dát is tenminste beschaafde taal.sebiet ne kopper oep awe freiter è moat

Uren leesplezier!Tis erg, ik was nog zo trots op mijn Peak Physique en nu is het gelijk de decline and fall of the Roman Empire.
Waddist goad uitpakken of wa ?sebiet ne kopper oep awe freiter è moat
sebiet ne kopper oep awe freiter è moat
Waddist goad uitpakken of wa ?
Dat zou wel kunnen verklaren waarom je je belabberd voelt, geen energie hebt en zelfs angstgevoelens.Moet naar de endocrinoloog omdat het omwille van mijn leeftijd zowel type 1 of 2 kan zijn maar ik heb dus suikerziekte. FFS.
Morgen al naar de diabeteskliniek dus het gaat wel snel. Iets dat van waarde tussen de 6 en 7 moet zijn is bij mij 9.8 maar ik heb niet echt verstaan wat precies. Zal morgen wel duidelijker worden.Dat zou wel kunnen verklaren waarom je je belabberd voelt, geen energie hebt en zelfs angstgevoelens.
Dat was voor mij toch zo voor ik een diagnose/medicatie had.
Da valt vrie goe mee. Oan 't SMAK of oan d'uuverpuurte kunde zekers euwe notto kwijt. Kunt uuk tot oan 't Zuid rije en tons den tram pakke.Dat kan idd, maar veel plezier met parkeren op de binnenring.
Moatje, tes “Ledebronx”.Da valt vrie goe mee. Oan 't SMAK of oan d'uuverpuurte kunde zekers euwe notto kwijt. Kunt uuk tot oan 't Zuid rije en tons den tram pakke.
Ik ben van Ledeberg Bronx. Da's ier uuk vrie gemakkelijk mee den tram te pakke.
P+R aan watersportbaan (kom van Brugge) en dan op zo'n gratis busje die u afzet in het centrum, en als je van de andere kant aan de Decatlon en daar het busje nemen.Alles rond de expo en the loop is dramatisch. Complete chaos. Ik ben daar al zeer veel geweest en nog altijd rijd ik regelmatig verkeerd en moet ik heel die loop 2 keer doen. Ik ben nu wel een grote idioot maar idioten hebben ook rechten!
Dat gezegd zijnde, het is niet DE manier die wordt aangeraden. Het is 1 van de vele P+R's buiten het centrum, en bij de andere is het allemaal veel beter. Gentbrugge is waarschijnlijk het gemakkelijkst. Daar zijn 2 P+R's aan de Brusselsesteenweg, vlak aan de afrit van de autostrade.
Mijne neus jeukt daar altijd vanVoor de eerste keer elektrisch tanden poetsen.
Ik moet het nog gewoon worden eneuh...
De spiegel zal ik elke dag mogen proper maken![]()
![]()

't Is waar. Ik zat met mijn Hattrick voetbalploegje in mijn hoofd. Die heten zoMoatje, tes “Ledebronx”.

Het geluid van de autopinker die aanstaat op de achtergrond stoort mij enormAl dat Gents doet mij aan dit geniale filmpje denken: