Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad. Zet u de volgende keer daar en neem tram 21. Op 10 min sta je aan de korenmarkt.
Also, je kan gerust rijden tot op de kleine ring en dan te voet gaan. Binnen de kleine ring moet je niet gaan met de wagen. Dan zit je vast van de ene lus in de andere.
Dat kan idd, maar veel plezier met parkeren op de binnenring.

Dat zou wel kunnen verklaren waarom je je belabberd voelt, geen energie hebt en zelfs angstgevoelens.

Dat was voor mij toch zo voor ik een diagnose/medicatie had.
Morgen al naar de diabeteskliniek dus het gaat wel snel. Iets dat van waarde tussen de 6 en 7 moet zijn is bij mij 9.8 maar ik heb niet echt verstaan wat precies. Zal morgen wel duidelijker worden.

Dat kan idd, maar veel plezier met parkeren op de binnenring.
Da valt vrie goe mee. Oan 't SMAK of oan d'uuverpuurte kunde zekers euwe notto kwijt. Kunt uuk tot oan 't Zuid rije en tons den tram pakke.
Ik ben van Ledeberg Bronx. Da's ier uuk vrie gemakkelijk mee den tram te pakke.

Da valt vrie goe mee. Oan 't SMAK of oan d'uuverpuurte kunde zekers euwe notto kwijt. Kunt uuk tot oan 't Zuid rije en tons den tram pakke.
Ik ben van Ledeberg Bronx. Da's ier uuk vrie gemakkelijk mee den tram te pakke.
Moatje, tes “Ledebronx”.

Alles rond de expo en the loop is dramatisch. Complete chaos. Ik ben daar al zeer veel geweest en nog altijd rijd ik regelmatig verkeerd en moet ik heel die loop 2 keer doen. Ik ben nu wel een grote idioot maar idioten hebben ook rechten!

Dat gezegd zijnde, het is niet DE manier die wordt aangeraden. Het is 1 van de vele P+R's buiten het centrum, en bij de andere is het allemaal veel beter. Gentbrugge is waarschijnlijk het gemakkelijkst. Daar zijn 2 P+R's aan de Brusselsesteenweg, vlak aan de afrit van de autostrade.
P+R aan watersportbaan (kom van Brugge) en dan op zo'n gratis busje die u afzet in het centrum, en als je van de andere kant aan de Decatlon en daar het busje nemen.

Nooit geen problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan