Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
mn vriendin die het niet ziet zitten oekrainers in huis te nemen....

ergens snap ik haar wel, ze is bang dat ik zou foefelen met hen, als het een mooi vrouwke zou zijn, (of vrouwtjes, indien moeder en dochter)
maar tegelijkertijd heb ik toch 2 slaapkamers vrij, en ik zou het wel fijn vinden , wat extra gezelschap in huis, voor een beperkte tijd.
Heb zelf al 2 keer in Oekraine geweest, dus ken het land een beetje. Bovendien steun ik Oekraine wel echt in hun geloof en strijdvaardigheid om los van Rusland te blijven.

langs de andere kant, 2 of 3 vrouwen in huis, de badkamer zou nogal vaak bezet zijn misschien....

los daarvan , zou je een financieel duwtje in de rug krijgen van Vlaanderen, als je ze opvangt?

ergens snap ik haar wel, ze is bang dat ik zou foefelen met hen, als het een mooi vrouwke zou zijn, (of vrouwtjes, indien moeder en dochter)
maar tegelijkertijd heb ik toch 2 slaapkamers vrij, en ik zou het wel fijn vinden , wat extra gezelschap in huis, voor een beperkte tijd.
Heb zelf al 2 keer in Oekraine geweest, dus ken het land een beetje. Bovendien steun ik Oekraine wel echt in hun geloof en strijdvaardigheid om los van Rusland te blijven.

langs de andere kant, 2 of 3 vrouwen in huis, de badkamer zou nogal vaak bezet zijn misschien....

los daarvan , zou je een financieel duwtje in de rug krijgen van Vlaanderen, als je ze opvangt?
Elke keer dat een mens denkt dat uw posts niet nog walgelijker kunnen worden…

waarom dat? ik zeg toch niet dat ik dat "foefelen" van plan ben?
enkel dat mijn vriendin me daarvan verdenkt.

of dat financiële duwtje in de rug, is dat uw probleem? lijkt me toch ergens niet meer dan normaal. Vlaanderen geeft 1000 euro per kop, per 3 maand aan de gemeenten. Waarom zouden de opvang gezinnen dan niets krijgen?

Kwee niet, maar om de één of andere reden krijg ik nu echt Ray Van Mechelen vibes bij u. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan