Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Achter de wolken. Als je goed blaast zijn die zo weg, maar je moet het echt wel willen natuurlijk.Ze hadden 20 graden beloofd. Waar is mijn 20 graden!?
Ik wil het echt, maar dan gewoon zonder er moeite voor te doenAchter de wolken. Als je goed blaast zijn die zo weg, maar je moet het echt wel willen natuurlijk.

Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.Ik wil het echt, maar dan gewoon zonder er moeite voor te doen![]()
Efkes quoten.Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.
Elke keer dat een mens denkt dat uw posts niet nog walgelijker kunnen worden…mn vriendin die het niet ziet zitten oekrainers in huis te nemen....
ergens snap ik haar wel, ze is bang dat ik zou foefelen met hen, als het een mooi vrouwke zou zijn, (of vrouwtjes, indien moeder en dochter)
maar tegelijkertijd heb ik toch 2 slaapkamers vrij, en ik zou het wel fijn vinden , wat extra gezelschap in huis, voor een beperkte tijd.
Heb zelf al 2 keer in Oekraine geweest, dus ken het land een beetje. Bovendien steun ik Oekraine wel echt in hun geloof en strijdvaardigheid om los van Rusland te blijven.
langs de andere kant, 2 of 3 vrouwen in huis, de badkamer zou nogal vaak bezet zijn misschien....
los daarvan , zou je een financieel duwtje in de rug krijgen van Vlaanderen, als je ze opvangt?
Hoeveel heeft hij u betaald om die post te maken?Carrion is ne slimme mens, be like Carrion.
Ik had BBQ voorzien vandaag want zonnig weerZe hadden 20 graden beloofd. Waar is mijn 20 graden!?
En daarom zet je zo een figuur op de “ignore list”. Ik heb al maanden geen last meer van zijn posts.Elke keer dat een mens denkt dat uw posts niet nog walgelijker kunnen worden…
En hoe gaat de kitten noemen?
Heten tijger*Heten*
![]()
Ik betaal nog niet eens voor uw sushi, laat staan voor een postHoeveel heeft hij u betaald om die post te maken?

Echt he, loop ik hier in een bermuda rond en heb het koudZe hadden 20 graden beloofd. Waar is mijn 20 graden!?
Sommige mensen hebben een vorm van zelfkastijding nodig en gelukkig kunnen ze dat ook op een forum terugvinden.En daarom zet je zo een figuur op de “ignore list”. Ik heb al maanden geen last meer van zijn posts.
Kwee niet, maar om de één of andere reden krijg ik nu echt Ray Van Mechelen vibes bij u.mn vriendin die het niet ziet zitten oekrainers in huis te nemen....
ergens snap ik haar wel, ze is bang dat ik zou foefelen met hen, als het een mooi vrouwke zou zijn, (of vrouwtjes, indien moeder en dochter)
maar tegelijkertijd heb ik toch 2 slaapkamers vrij, en ik zou het wel fijn vinden , wat extra gezelschap in huis, voor een beperkte tijd.
Heb zelf al 2 keer in Oekraine geweest, dus ken het land een beetje. Bovendien steun ik Oekraine wel echt in hun geloof en strijdvaardigheid om los van Rusland te blijven.
langs de andere kant, 2 of 3 vrouwen in huis, de badkamer zou nogal vaak bezet zijn misschien....
los daarvan , zou je een financieel duwtje in de rug krijgen van Vlaanderen, als je ze opvangt?