Buikgriep!Katers duren gewoon 3 dagen... Word ik oud?
Eten en drinken is te veel life.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buikgriep!Katers duren gewoon 3 dagen... Word ik oud?
Zwijgt. Vrijdagavond/nacht iets te bont gemaakt. Heel het weekend doodmoe.Katers duren gewoon 3 dagen... Word ik oud?
"Als ge kunt uitgaan, kunt ge opstaan ook!""Een goei kermis is een geseling waard", zei mijn moeder wanneer ze op zondag om 9u mijn raam open zette en mijn donsdeken wegtrok...

Ik denk dat je dat tegenwoordig in de rechtbank wel kan gebruiken als verzachtende omstandigheid.Alles wat je hoort heeft rechtstreeks of onrechtstreeeks wel te maken met de energiecrisis, en die van ons zit nog doodleuk in de living met de chauffage op en de raam open...![]()

Stuur gewoon een concrete datum en uur door en kijk wat hij daarop zegt.Ik bel naar een aannemer met de vraag om eens langs te komen voor een offerte, hij vroeg om hem te mailen zodat hij dit s'avonds kon bekijken.
Ik mail hem dus en zeg: "de komende weken past voor mij elke dag vanaf x uur".
Krijg ik vorige week een mail terug:
"Dag Waelvis, Volgende week past dat ergens … groeten X"
Moet ik er nu van uitgaan dat hij ergens deze week zal langskomen of mail ik hem best nog eens terug? (En wat zeg ik dan?)
Net een document van de Voorzorg ingevuld om uitbetaald te kunnen worden. Waarom worden zo’n documenten nog steeds opgesteld met zinsconstructies die je in een notariscontract uit 1902 kan vinden? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die vragen eens wat makkelijker te formuleren.
‘Doomski’Bij de notaris voel ik me altijd een spook.
"Heden is voor mij verschenen... "
Maar de druk van werkgevers blijft anders ook even erg om mensen die niet kunnen werken aan het werk te krijgen/houden. Schoonpa is vorige maand geopereerd. Grote openwonde van 10cm. In eerste instantie 6 weken gekregen. Na 4 weken bij controle al een verlenging van nog eens 6 weken want wonde groeit slechter toe dan gedacht. Thuisverpleging komt nog alle dagen 2x per dag. Aangepast werk is niet mogelijk. Maar zijn werkgever wilt wel dat hem nu een laptop gaat halen zodat hem toch wat kleine administratie en mails zou kunnen checken: zo een uurke of 2 per dag moet toch kunnen zeker?Ik vind het eigenlijk flagrant dat dat er na 2 jaar covid nog niet in zit om thuis te blijven als je ziek bent.
Niet enkel op u gericht @Heroixx maar ik merk dat op het werk ook dat ze hier precies een medaille verwachten omdat ze komen werken als ze ziek zijn...
). En ten tweede heeft hem een open wonde, elke arbeidsgeneesheer zou hem afkeuren, zeker voor het werk dat hij moet doen.Maar heb je iets gezegd? Misschien dacht ze gewoon: "gohja die zeggen niets het zal niet dringend zijn". Agenten kunnen arrogant zijn, maar mensen worden volgens mij ook rap defensief als ze een agent zien.‘Doomski’
Ergernis: doe de garagepoort open om naar de psycholoog te gaan, staat daar doodleuk een flikkenmoto. Te staan. Ten midden onze uitrit.
Met daarnaast een madam flik aan de radio. En die blijft maar staan. Ook al staan wij daar duidelijk weg te moeten.
Uiteindelijk zonder boe of excuseer/bah dan toch op haar stalen ros, dan toch nog iets op de radio en dan moto aan. Nog niet aanzetten. Efkes de staat van de wereld overpeizen. Alee hup en dan toch weg.
Dat staan waar ze niet moest staan was al irritant, u recht in uw wezen zien met zo een blik van ‘heehee’…
Toen ik de poort opendeed heb ik ‘oh pardon maar wij moeten weg’ gezegd. Zelfs met dat typisch glimlachje van ‘echt, mocht ik kunnen over u vliegen, ik deed het! Het spijt mij echt dat ik uit huis moet’. Mijn natuurlijke reflex als ik agenten zie is van vooral niet te bruuskeren, ik ervaar dat als het meest gezonde.Maar heb je iets gezegd? Misschien dacht ze gewoon: "gohja die zeggen niets het zal niet dringend zijn". Agenten kunnen arrogant zijn, maar mensen worden volgens mij ook rap defensief als ze een agent zien.
Aan dat wegtrekken van lakens heb ik een trauma overgehouden. Als ik ooit mijn vrouw vermoord zal het zijn omdat ze mijn lakens wegtrekt."Een goei kermis is een geseling waard", zei mijn moeder wanneer ze op zondag om 9u mijn raam open zette en mijn donsdeken wegtrok...
Gelukzak !!!"Een goei kermis is een geseling waard", zei mijn moeder wanneer ze op zondag om 9u mijn raam open zette en mijn donsdeken wegtrok...
)Gelukzak !!!
Bij mijn pa was dat gewoon om 7h00... s'avonds grote man, dan s'morgens ook grote man.
Indien ik bleef liggen met het donsdeken van mij af. Was de volgende stap 5 minuten later een emmer water over mij heen. Die heeft mij dat 2 keer geflikt.
Een 3de keer heeft hij dat nooit meer moeten doen.
Goede tijden. Goede tijden !!! Toch een voordeel als je uw eigen kot hebt. Nu kun je dat doen met uw eigen kinderen... muahahaha (alleen ik niet, want ik heb bij mijn weten nog geen eigen kinderen -> daarom ergernis)
"Ziet deze jongmensch, in vrede slapend na een liederlijke avond! Neen, dit kan zo niet! Het leven moet miserabel zijn!"Ook nooit begrepen welk nut het net had om moe rond te lopen op een weekenddag gewoon omdat het kon.
Je moet dat slim aanpakken eh. Ze kunnen u niet om 7 uur wakker maken als je nog niet om 7 uur thuis bentGelukzak !!!
Bij mijn pa was dat gewoon om 7h00... s'avonds grote man, dan s'morgens ook grote man.
Indien ik bleef liggen met het donsdeken van mij af. Was de volgende stap 5 minuten later een emmer water over mij heen. Die heeft mij dat 2 keer geflikt.
Goede tijden. Goede tijden !!! Toch een voordeel als je uw eigen kot hebt. Nu kun je dat doen met uw eigen kinderen... muahahaha (alleen ik niet, want ik heb bij mijn weten nog geen eigen kinderen -> daarom ergernis)
Alhoewel ik mij nog altijd afvraag wie die verdomde klikspaan was die meldde dat ik s'avonds de grote man uithing...

Mijn pa kwam de zondagochtend hoogstens eens kijken of we nog leefden. Deed dan de deur weer toe van de slaapkamer en lachte ons uit als we opstonden. Dat was ook telkens een wijze les, maar zonder fysiek ongemak!Gelukzak !!!
Alhoewel ik mij nog altijd afvraag wie die verdomde klikspaan was die meldde dat ik s'avonds de grote man uithing...
Ik wou vorige week patch 1.5 van Cyberpunk eens testen, en de benchmark tool. 90 GB update binnen halen... game wil nie starten. Ik dacht ok ik smijt het er af en download de game opnieuw. Da's nog eens 100 GB of zo. Wil da dus ook niks doen.Toevallig op uitgekomen dat ik RDR2 nog had liggen.
Verveel me wa dus dacht ff snel te spelen
Hier hetzelfde. Ah ja, en klagen dat mijn kamer stonk naar look (durum om 2-3u), dat ook!Mijn pa kwam de zondagochtend hoogstens eens kijken of we nog leefden. Deed dan de deur weer toe van de slaapkamer en lachte ons uit als we opstonden. Dat was ook telkens een wijze les, maar zonder fysiek ongemak!