ugar
Well-known member
Hoe is het met de rug trouwens?@BlackOccult negeert mij![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het met de rug trouwens?@BlackOccult negeert mij![]()
't is bij de joden dat zondag de eerste dag van de week is na de sabbat.
Hier was zondag = vosdagZondag = rustdag (&josdag)

Een welgemeende For Fucks’ Sake werkt ook. Als je het goed genoeg doet, gaat iedereen uit de weg.Ik vraag mij af of die totaal niet beseffen dat hun “wezen” op die plaats enorm hinderlijk is voor iedereen in die omgeving of het gewoon opzettelijk doen.
Een kordate “PARDON!” met een blik die door hen heen kijkt, werkte tot nu toe altijd wel.
Goed wel. Uitstraling naar mijn been is vrijwel volledig weg. Soms nog eens een steek in mijn rug bij een verkeerde beweging maar dat is normaal aangezien ze daar alles aan de kant hebben moeten trekken om aan die wervels te kunnenHoe is het met de rug trouwens?

Ik bots express tegen hun kar en staar ze aan.Een welgemeende For Fucks’ Sake werkt ook. Als je het goed genoeg doet, gaat iedereen uit de weg.
Ik bots express tegen hun kar en staar ze aan.
Mijn halfgeschoren kop en Talibanbaard zorgen ervoor dat ze meestal snel uit de weg gaan terwijl ze een paar keer "oei, sorry" mompelen..
Ik bots express tegen hun kar en staar ze aan.
Mijn halfgeschoren kop en Talibanbaard zorgen ervoor dat ze meestal snel uit de weg gaan terwijl ze een paar keer "oei, sorry" mompelen..
Ge zijt allemaal fout, "halfgeschoren kop en Talibanbaard" =
Paramount+ uiteraardS4 van Star Trek Discovery is bezig.. nergens meer te vinden op Prime/netflix/dudney![]()

Nog een streaming service bij ofwa??Paramount+ uiteraard![]()
ArrrrrWe're boned![]()

I'll make my own star trek discovery! With blackjack.. and hookers
And forget about startrek!
Hier was zondag = vosdag
Sinds de kinderen valt dat op 29 februari![]()
En dan shitty Sunday voor u?Bij ons is da in 't weekend
Freaky Friday en slutty Saturday
VellekenrecupzondagEn dan shitty Sunday voor u?