Tonerider
Well-known member
das dan 3x frieten dees week...Heropwarmen in de airfryer morgen.![]()
technisch gezien is de zondag wel de eerste dag van de week.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das dan 3x frieten dees week...Heropwarmen in de airfryer morgen.![]()
Ondertussen wel. Ik huur het kind van mijn buren daarvoor.zijn die van jou daar niet al wat te oud voor?
Maar ik ga ook voor de geïrriteerde blik en 90 decibels PARDON!
Terug over de oceaan, jij ketter. Hier begint de week op maandag.das dan 3x frieten dees week...
technisch gezien is de zondag wel de eerste dag van de week.
Zondag is in de christelijke kalender wel de eerste dag van de weekTerug over de oceaan, jij ketter. Hier begint de week op maandag.
Op de zevende dag had God zijn werk voltooid, op die dag rustte hij van het werk dat hij gedaan had. God zegende de zevende dag en verklaarde die heiligZondag is in de christelijke kalender wel de eerste dag van de week
Ja, maar rust je om de week te beginnen, of rust je na de week?Op de zevende dag had God zijn werk voltooid, op die dag rustte hij van het werk dat hij gedaan had. God zegende de zevende dag en verklaarde die heilig
Zondag = rustdag (&josdag)
wat als je kan combineren? 1 dag om te bekomen van de week en 1 dag om u er op voor te bereiden...Ja, maar rust je om de week te beginnen, of rust je na de week?
Gelijk... een weekend van 2 dagen bedoel je?wat als je kan combineren? 1 dag om te bekomen van de week en 1 dag om u er op voor te bereiden...
Voor de zekerheid ook nog wat rusten tijdens de week zelf.wat als je kan combineren? 1 dag om te bekomen van de week en 1 dag om u er op voor te bereiden...
SVW-garage.
Koppel komt een auto kiezen/kopen/info vragen. Verkoper is met hen bezig.
Ondertussen lopen hun kinderen van de ene auto naar de andere in de showroom. Deuren open, toe, erin, eruit...
Man man. Zulke mensen zouden ze hun kindergeld moeten afnemen.
we hebben een winnaarGelijk... een weekend van 2 dagen bedoel je?
En? Wat win ik?we hebben een winnaar
een werkweekendEn? Wat win ik?
Dat heb ik thuis al.een werkweekend
Tomski elke vrijdagavond als hij thuis komtDat heb ik thuis al.

Als het de 7e is, dan begint de week toch pas terug de dag volgend op ?Ja, maar rust je om de week te beginnen, of rust je na de week?
Zou je je logica even voor p&a willen houden aub?Als het de 7e is, dan begint de week toch pas terug de dag volgend op ?
Maandag is 1, zondag is 7, nee ?