En met de huidige stroomprijzen? 28 euro ?Mijn pa heeft dat recent (vorig jaar) berekend met broodbakmix en kwam rond 1euro30 uit.
Maar ik lust het niet.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En met de huidige stroomprijzen? 28 euro ?Mijn pa heeft dat recent (vorig jaar) berekend met broodbakmix en kwam rond 1euro30 uit.
Maar ik lust het niet.![]()
Onze laatste plaatselijke bakker had tussen de 30 en de 40 soorten brood. Dat is natuurlijk plezant, maar in hoeverre is het nodig? Die mens bakte zich kapot, sliep een absoluut minimum en elke avond kon de voedselbank daar een karrenvracht overschot gaan halen. ‘Ja, maar we zijn in Kortrijk é, de mensen gaan dit echt wel gaan appreciëren’ We zijn nu vier jaar verder en echt niet, de Carrefour is wel elke avond uitverkocht.Ook een manier om de prijzen te kunnen verhogen als je gewoon het aanbod laag houdt. En dan gaan ze het nog op stijgende energieprijzen en grondstoffen steken. Ze zijn sinds dit jaar bij mijn gebruikelijke bakker al met 18% gestegen en het einde is nog niet in zicht zoals je zegt. Maar ja als het leven met nog eens 10% stijgt dan kan ons loon binnenkort ook nog eens met 2% stijgen![]()
Onze laatste plaatselijke bakker had tussen de 30 en de 40 soorten brood. Dat is natuurlijk plezant, maar in hoeverre is het nodig? Die mens bakte zich kapot, sliep een absoluut minimum en elke avond kon de voedselbank daar een karrenvracht overschot gaan halen. ‘Ja, maar we zijn in Kortrijk é, de mensen gaan dit echt wel gaan appreciëren’ We zijn nu vier jaar verder en echt niet, de Carrefour is wel elke avond uitverkocht.
Dan geef ik u met plezier het adres waar je nog pompoenzaad/tomaat brioche zal kunnen kopen.Tzal nog es oorlog moeten w..
ZonnepanelenEn met de huidige stroomprijzen? 28 euro ?

Onze laatste plaatselijke bakker had tussen de 30 en de 40 soorten brood. Dat is natuurlijk plezant, maar in hoeverre is het nodig? Die mens bakte zich kapot, sliep een absoluut minimum en elke avond kon de voedselbank daar een karrenvracht overschot gaan halen. ‘Ja, maar we zijn in Kortrijk é, de mensen gaan dit echt wel gaan appreciëren’ We zijn nu vier jaar verder en echt niet, de Carrefour is wel elke avond uitverkocht.
Tarwe is meer dan verdubbeld de laatste 5 jaar, en volgens de plaatselijke landbouwers zal het dit jaar nog eens maal twee gaan. Rusland en Oekraïne zijn de graanschuren van Europa...Ook een manier om de prijzen te kunnen verhogen als je gewoon het aanbod laag houdt. En dan gaan ze het nog op stijgende energieprijzen en grondstoffen steken. Ze zijn sinds dit jaar bij mijn gebruikelijke bakker al met 18% gestegen en het einde is nog niet in zicht zoals je zegt. Maar ja als het leven met nog eens 10% stijgt dan kan ons loon binnenkort ook nog eens met 2% stijgen![]()
Ik durf niet kijken omdat ik bang ben dat ik mij teveel ga ergeren. Misschien enkel de Haas aflevering danChristian Horner. Biggest cnut in F1. Kijk ik naar Drive to Survive of Countryside with Horner.
Bekijk bijlage 8315

Guenther Steiner is fantastisch, die mag van mij een eigen serie, echt een fijne man. Je merkt ook wel waarom Haas niet echt moeilijk gedaan heeft om Mazepin een zetje te geven.Ik durf niet kijken omdat ik bang ben dat ik mij teveel ga ergeren. Misschien enkel de Haas aflevering dan![]()
Ik vraag mij af of die totaal niet beseffen dat hun “wezen” op die plaats enorm hinderlijk is voor iedereen in die omgeving of het gewoon opzettelijk doen.Colruyt. Koppel 60 + ers die winkelen. Man zet kar op strategische plaats zodat niemand door kan, vrouw zet zich ook nog eens in 't midden van de gang zodat je er echt geen doorkomen aan is. Ik heb me even afgevraagd of ik er over kon rijden, zo groot was ze niet. Maar ik ben niet zeker dat er een gedoogbeleid is op dat vlak
Gewoon met uw kar die van hun wegduwen, zo ver mogelijk, werkt ook. Ik heb beleefdheid al lang opgegeven bij dat soort volk.Ik vraag mij af of die totaal niet beseffen dat hun “wezen” op die plaats enorm hinderlijk is voor iedereen in die omgeving of het gewoon opzettelijk doen.
Een kordate “PARDON!” met een blik die door hen heen kijkt, werkte tot nu toe altijd wel.
Mijn vriendin werkt in een kledingwinkel. Mensen die gaan winkelen met hun kinderen mee, zien het tegenwoordig blijkbaar als normaal om die kinderen alleen te laten rennen en spelen door de winkel, terwijl mama kleren kiest.VW-garage.
Koppel komt een auto kiezen/kopen/info vragen. Verkoper is met hen bezig.
Ondertussen lopen hun kinderen van de ene auto naar de andere in de showroom. Deuren open, toe, erin, eruit...
Man man. Zulke mensen zouden ze hun kindergeld moeten afnemen.
Enkel hierom hoop ik dat die van mij sneller dan gemiddeld begint te praten!Of als uw kleine alles achter zegt volstaat het om te mompelen " gaat nu toch eens uit de weg sukkelaars" de kleine herhaalt dat dan luid en dan zie je rare blikken maar dan gaan ze wel aan de kant.
Of als uw kleine alles achter zegt volstaat het om te mompelen " gaat nu toch eens uit de weg sukkelaars" de kleine herhaalt dat dan luid en dan zie je rare blikken maar dan gaan ze wel aan de kant.
zijn die van jou daar niet al wat te oud voor? 
Heropwarmen in de airfryer morgen.een klein bakje friet bestellen en dan nog 2x de inhoud ernaast krijgen. Dus mag ik hier frieten weggooien, want ik krijg dat langs geen kanten op. Dat doet zo'n pijn in mijn hart he.![]()