Dat zijn gewoon frieten, maar dan met anorexiaHmm ik zei dus om te lachen dat frieten vervangen werden door steppegras maar dat is dus echt zo of wat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn gewoon frieten, maar dan met anorexiaHmm ik zei dus om te lachen dat frieten vervangen werden door steppegras maar dat is dus echt zo of wat?
Hmm ik zei dus om te lachen dat frieten vervangen werden door steppegras maar dat is dus echt zo of wat?
Ah OK. Juist eens gegoogeld. Ik dacht dat het 1 of andere grassoort was die je kon eten als groente.Dat zijn gewoon frieten, maar dan met anorexia
Net een artikel gelezen dat ze de broodprijs naar 5 euro zouden willen zetten...3 bakkers mogen doen om 14u in de namiddag die geen enkel brood meer hebben. De eerste is mijn gewoonlijke bakker en daar kon ik tot een week terug om 17u30 nog toekomen en lag het op dat moment nog vol brood. Ze zijn al goed aan het rantsoeneren.

En daarna maar klagen dat de mensen hun brood in de supermarkt halenNet een artikel gelezen dat ze de broodprijs naar 5 euro zouden willen zetten...
Met deze graan en energieprijzen wil je niet met overschot zitten dat je moet weggooien

Of zelf maken!En daarna maar klagen dat de mensen hun brood in de supermarkt halen![]()
Ook een tijd gedaan, maar zonder machine nogal tijds en arbeidintensief.Of zelf maken!
Ja, met een keukenrobot is dat nog te doen.Ook een tijd gedaan, maar zonder machine nogal tijds en arbeidintensief.

En kostprijs per brood?Broodbakmachine. Gouden investering geweest. Sinds dat wij hier wonen (5j ondertussen) nog nooit een brood gekocht![]()
Broodbakmachine mee gecalculeerd natuurlijk. Sommige van die dingen zijn echt kostelijk.En kostprijs per brood?
Kan ik verstaan dat ze het niet willen weggooien, wat gezien voedselverspilling ook in normale tijden niet zou mogen. Maar als je om 14 uur al in een lege (letterlijk leeg buiten nog wat taartjes en koeken) bakkerij staat dan is het toch ook wel absurd dat ge uw personeel daar nog bijna een halve dag betaalt om enkel te zeggen: sorry meneer dat hebben we niet meer.Net een artikel gelezen dat ze de broodprijs naar 5 euro zouden willen zetten...
Met deze graan en energieprijzen wil je niet met overschot zitten dat je moet weggooien
Je hebt wel een punt. Ik was vorige week in de albert heijn en daar was om 15u al het brood ook al op. Zelfs geen witte bollen meer.Kan ik verstaan dat ze het niet willen weggooien, wat gezien voedselverspilling ook in normale tijden niet zou mogen. Maar als je om 14 uur al in een lege (letterlijk leeg buiten nog wat taartjes en koeken) bakkerij staat dan is het toch ook wel absurd dat ge uw personeel daar nog bijna een halve dag betaalt om enkel te zeggen: sorry meneer dat hebben we niet meer.

En kostprijs per brood?
Broodbakmachine mee gecalculeerd natuurlijk. Sommige van die dingen zijn echt kostelijk.

Mijn pa heeft dat recent (vorig jaar) berekend met broodbakmix en kwam rond 1euro30 uit.En kostprijs per brood?

Mijn pa heeft dat recent (vorig jaar) berekend met broodbakmix en kwam rond 1euro30 uit.
Maar ik lust het niet.![]()
Je hebt daar toch ook heel wat variëteiten in, de ene is wel heel wat beter dan de andere.Schijnt dat dat redelijk zwaar brood is. Van horen zeggen he. Heb het zelf nog niet gegeten.
Ook een manier om de prijzen te kunnen verhogen als je gewoon het aanbod laag houdt. En dan gaan ze het nog op stijgende energieprijzen en grondstoffen steken. Ze zijn sinds dit jaar bij mijn gebruikelijke bakker al met 18% gestegen en het einde is nog niet in zicht zoals je zegt. Maar ja als het leven met nog eens 10% stijgt dan kan ons loon binnenkort ook nog eens met 2% stijgenJe hebt wel een punt. Ik was vorige week in de albert heijn en daar was om 15u al het brood ook al op. Zelfs geen witte bollen meer.![]()