Zodat ge uw taart, koffiekoeken, brood en pistolets kan bestellen?Mensen bij de bakker die een taart, koffiekoeken, brood en pistolets bestellen. Indien je voor mij in de rij staat, gelieve je dan te beperken tot een brood en weg te wezen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zodat ge uw taart, koffiekoeken, brood en pistolets kan bestellen?Mensen bij de bakker die een taart, koffiekoeken, brood en pistolets bestellen. Indien je voor mij in de rij staat, gelieve je dan te beperken tot een brood en weg te wezen.![]()
Neen brood en pistolets. En dat is anders heh, ik ben de belangrijkste man in die winkel wanneer ik daar benZodat ge uw taart, koffiekoeken, brood en pistolets kan bestellen?

Vandaag naar een bakker geweest waar ik anders nooit kom. Bleek het de eerste dag te zijn waarop nieuwe eigenaars openden en ik hun állereerste klant was. Ze was aandoenlijk zenuwachtig. Wel ferme pistoletsNeen brood en pistolets. En dat is anders heh, ik ben de belangrijkste man in die winkel wanneer ik daar ben![]()

Codetaal voor...?Wel ferme pistolets![]()
Die ronde lekkere dingen van bij de bakker, lekker warm.Codetaal voor...?
Daar was het vroeger keigoed, maar dat is ook al wel jaren geleden dat ik daar ben geweest.Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.
![]()
Idd. Wel grappig hoe dat gewoon hetzelfde is overal, maar dan met een andere naam.Dat is gewoon steppegras. Maar dat is een merknaam en mag dus niet door andere zaken gebruikt worden.
Je hebt niet geleefd als je nog nooit een steppegras met steak en peperroomsaus hebt gegeten.

Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.Vandaag naar een bakker geweest waar ik anders nooit kom. Bleek het de eerste dag te zijn waarop nieuwe eigenaars openden en ik hun állereerste klant was. Ze was aandoenlijk zenuwachtig. Wel ferme pistolets![]()
Yes die was het, zag het net passeren op Facebook. M’n dochter was lyrisch over de sandwichen en de pistolets waren echt wel groot. En knapperig.Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.
En over steppegras: als opgroeiend kind in Hasselt heb ik geen enkele brasserie gekend waar dat niet op de kaart stond. Ik vond er niks aan en had veel liever de supperdik gesneden frieten van De Kleine Tafel.

.Die proberen voorzichtig terug te proeven van de vrijheid maar durven nog niet all the way te gaan.mensen die nog steeds een masker dragen in de winkel (wat ik kan begrijpen), maar het dan wel onder hun neus dragen.wie zijn ze, wat motiveert hen?
Ge hebt toto Wolf verkeerd geschrevenChristian Horner. Biggest cnut in F1. Kijk ik naar Drive to Survive of Countryside with Horner.
Bekijk bijlage 8315
Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.
En over steppegras: als opgroeiend kind in Hasselt heb ik geen enkele brasserie gekend waar dat niet op de kaart stond. Ik vond er niks aan en had veel liever de supperdik gesneden frieten van De Kleine Tafel.
Ik ga het respectvol oneens moeten blijven met u. Ik zeg niet dat Toto perfect is (en mijn favoriete driver is Ricciardo) maar Horner is the sweat down the ass crack after 100 laps in Bahrein.Ge hebt toto Wolf verkeerd geschreven
Altijd gedacht dat gij een Antwerpse waart.Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.

Hmm ik zei dus om te lachen dat frieten vervangen werden door steppegras maar dat is dus echt zo of wat?Volledig mee eens. Dikke frieten >>> steppegras.

Als je van die nacho's neemt kan je het gewoon "Mexicaans" noemen.Het kan erger hoor, in Amerikaanse reality heb ik al meer dan een paar keer een familie gezien die gewoon een zak gezouten chips opendoen (bv lays) en dat naast hun vlees en saus eten.![]()