Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen brood en pistolets. En dat is anders heh, ik ben de belangrijkste man in die winkel wanneer ik daar ben :cool:
Vandaag naar een bakker geweest waar ik anders nooit kom. Bleek het de eerste dag te zijn waarop nieuwe eigenaars openden en ik hun állereerste klant was. Ze was aandoenlijk zenuwachtig. Wel ferme pistolets :unsure:

Amai ni - het betreft trouwens De Post in Geel
Vroeger was dat niet het gevaal.
:(
Daar was het vroeger keigoed, maar dat is ook al wel jaren geleden dat ik daar ben geweest.

Dat is gewoon steppegras. Maar dat is een merknaam en mag dus niet door andere zaken gebruikt worden.

Je hebt niet geleefd als je nog nooit een steppegras met steak en peperroomsaus hebt gegeten.
Idd. Wel grappig hoe dat gewoon hetzelfde is overal, maar dan met een andere naam.
"Café sport"-gras 😁

Vandaag naar een bakker geweest waar ik anders nooit kom. Bleek het de eerste dag te zijn waarop nieuwe eigenaars openden en ik hun állereerste klant was. Ze was aandoenlijk zenuwachtig. Wel ferme pistolets :unsure:
Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.

En over steppegras: als opgroeiend kind in Hasselt heb ik geen enkele brasserie gekend waar dat niet op de kaart stond. Ik vond er niks aan en had veel liever de supperdik gesneden frieten van De Kleine Tafel.

Toevallig op uitgekomen dat ik RDR2 nog had liggen.
Verveel me wa dus dacht ff snel te spelen

20220312_105434.jpg

Toevallig bakker you and me? Want die is een stukje dichter dan waar we nu gaan, als hun producten goed zijn overweeg ik wel van bakker te switchen.

En over steppegras: als opgroeiend kind in Hasselt heb ik geen enkele brasserie gekend waar dat niet op de kaart stond. Ik vond er niks aan en had veel liever de supperdik gesneden frieten van De Kleine Tafel.
Yes die was het, zag het net passeren op Facebook. M’n dochter was lyrisch over de sandwichen en de pistolets waren echt wel groot. En knapperig. 🤓
Lekkere vulling in eclairs 👌.
Enkel spijt van dat ik geen gewoon brood gekocht heb, want dat blijf uiteindelijk toch nog de referentie voor ons gebruik.

mensen die nog steeds een masker dragen in de winkel (wat ik kan begrijpen), maar het dan wel onder hun neus dragen. :sarcastic: wie zijn ze, wat motiveert hen?

Volledig mee eens. Dikke frieten >>> steppegras.

Altijd gedacht dat gij een Antwerpse waart. 🤔

Het kan erger hoor, in Amerikaanse reality heb ik al meer dan een paar keer een familie gezien die gewoon een zak gezouten chips opendoen (bv lays) en dat naast hun vlees en saus eten. :wtf:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan