Van aan het station in Herentals paar dagen terug een foto van 21 spoorarbeiders, niet 1 die duidelijk met arbeid bezig was.
Jawel in een groep ge zijt van...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van aan het station in Herentals paar dagen terug een foto van 21 spoorarbeiders, niet 1 die duidelijk met arbeid bezig was.
Jawel in een groep ge zijt van...![]()

Geen onafhankelijke beschikbaar?Tot de 24ste wachten voor er een technieker van Vaillant kan passeren![]()
"Uw commentaren zijn zodanig salty dat nog extra zout strooien overbodig zou zijn"Mensen die niet snappen dat strooien enkel nut heeft in straten waar effectief auto's over rijden... . "Wij zijn niet belangrijk genoeg voor de gemeente ofwat!!!". Nee Karen, je bent gewoon de zoveelste randdebiel die ze op de hoop hebben gesmeten die u beter eerst zou informeren alvorens een mening te formuleren
EDIT: ja, de persoon die bericht plaatste heet echt Karen. En ja, het is echt een typische Karen...

Met die blondines heeft Gert niets anders dan last.Sexapeal gone.
Nu krijgen ze geen papa's meer in de zaal.
Onlangs vergelijkbare fratsen meegemaakt. Had iets gekocht bij huisentuindeals, en na meer dan een maand kreeg ik mijn bestelling eindelijk in de bus (dat was al een eerste alarmbel die afging). Eens ontvangen, zag ik dat het vanuit China verzonden was, niet vanuit Nederland. Er waren wat stickers over elkaar geplakt, maar ik kon duidelijk onder 1 van de stickers letterlijk "AliExpress" staan. Artikel daar opgezocht en kostte daar 5 keer minder dan wat ik betaald had.Iets gekocht voor een verjaardag op Bol.com. Geef dat af vandaag en is binnen de minuut kapot. Ik bekijk het eens tegoei, Google het "merk" en kom meteen op AliExpress uit waar het 2 euro kost...
Mag dat allemaal zomaar? Namaakrommel van AliExpress en Wish kopen en dan zomaar doorverkopen?
Heb wel gekozen om pas te betalen na ontvangst...
Hoezo was het namaak?Iets gekocht voor een verjaardag op Bol.com. Geef dat af vandaag en is binnen de minuut kapot. Ik bekijk het eens tegoei, Google het "merk" en kom meteen op AliExpress uit waar het 2 euro kost...
Mag dat allemaal zomaar? Namaakrommel van AliExpress en Wish kopen en dan zomaar doorverkopen?
Heb wel gekozen om pas te betalen na ontvangst...
Ja kom he. Ik vind het pure oplichting. Als de handelaar het zelf aankoopt uit China, en dan zélf dingen verzendt, vind ik al fout (want je gaat ervan uit dat je een artikel koopt met CE keurmerk). Maar als ze gewoon tegen AliExpress zeggen "jow, stuur even artikel x op naar persoon y, en ik verdien daar 20 euro op, bedankt", dat is toch in geen enkel opzicht normaal te noemen.Zolang het geen namaak is zie ik niet in wat er illegaal zou zijn aan een handelaar die inkoopt en verkoopt met marge?
Of dat nu rechtstreeks van leverancier/producent wordt verzonden of eerst bij hun wordt omverpakt heeft er nog minder mee te maken.
Wij hebben bijstandsverzekering, deze al eens gepolst. Die gingen terug bellen.Geen onafhankelijke beschikbaar?
Als het namaak is, zou ik sowieso Bol zelf contacterenHet is namaak omdat er Swarovski op bol stond. Natuurlijk met mijn domme kop er niet bij stil gestaan dat het van een externe verkoper was.
En je bloed gaat dan helemaal koken als je dit leest. Ok, hechtenis heeft naast straf ook een re-integratiefunctie, maar je ziet toch zo dat dit twee verloren kosten zijn...![]()
Voorzitter op assisenproces van ‘femme fatale’ Kristel Appelt stapt op na wrakingsverzoek
De voorzitter in het assisenproces tegen Kristel Appelt in Leuven stapt op, nadat de advocaat van de beschuldigde vrouw een wrakingsverzoek had ingediend. Het proces tegen Appelt moet nu op een later tijdstip opnieuw gevoerd worden, voor een ander hof.www.nieuwsblad.be
en het hele circus, op kosten van de belastingsbetaler, kan opnieuw beginnen. Fantastisch toch.
Ik zou het daar toch niet bij laten en aangifte doen. Want is volledig illegaal.Het is namaak omdat er Swarovski op bol stond. Natuurlijk met mijn domme kop er niet bij stil gestaan dat het van een externe verkoper was.
Bij al die instanties is het de 80/20 regel. 80% van de middelen gaan naar 20%. De politie net van hetzelfde.En je bloed gaat dan helemaal koken als je dit leest. Ok, hechtenis heeft naast straf ook een re-integratiefunctie, maar je ziet toch zo dat dit twee verloren kosten zijn...
![]()
ASSISEN. Echtgenoot van helikopterbruid : “Ik blijf in de gevangenis tot de dag dat Kristel buiten mag”
Het Leuvense assisenhof had vanmiddag recht op een gratis vertoning van De Grote Mike Gielen Show. De kersverse echtgenoot (24) van Kristel Appelt getuigde drie kwartier lang in een stijl die ze hier doorgaans niet gewoon zijn. Lichtjes onderuitgezakt op de getuigenstoel, rechterbeen over de...www.hln.be