Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat ooit ook maar waar wij hiervoor woonden waren ze om 3u al fundamenten aan het gieten. Kennelijk kan dat of komt er toch niemand kijken als het niet zou mogen.
Volgens mij moeten ze dan een nachtvergunning hebben.
En kan je gewoon de politie bellen voor nachtlawaai. En als het dagelijks is ook eens de arbeidsinspectie om te kijken of alles wel in orde is

Een "nachtvergunning" bestaat eigenlijk niet, de nachtrust is strafrechtelijk beschermd en kan dus niet middels een vergunning worden geschonden. Dat is in de praktijk uiteraard vaak bijzonder problematisch.

In Kortrijk is in het algemeen politiereglement opgenomen dat het gebruik van bouwwerktuigen op vergunde werven verboden is tussen 22u en 06u. Uitzonderingen kunnen door de burgemeester worden toegestaan, en hij kan daar ook strengere voorwaarden aan koppelen of die toelating intrekken wanneer de hinder bv onevenredig groot is.

Als die hinder aanhoudt zou ik politie bellen voor vaststellingen en de stad daarover aanspreken.

In Gent werd zo bv een werf aan de tramsporen op laste van de burgemeester stilgelegd omdat de overlast 's nachts te groot was en bepaalde handelingen ook perfect overdag konden plaatsvinden.

Het kan niet op. Ik zal mijn C4 maar gaan klaarleggen, of mijn ontslag gaan vragen.
Doppen en niet moeten pendelen zou misschien al goedkoper uitkomen dan gaan werken, en dan kan ik tenminste nog wat van het mooie weer genieten.

Het kan niet op. Ik zal mijn C4 maar gaan klaarleggen, of mijn ontslag gaan vragen.
Doppen en niet moeten pendelen zou misschien al goedkoper uitkomen dan gaan werken, en dan kan ik tenminste nog wat van het mooie weer genieten.
Zal de mijne straks maar eens volgooien en voortaan de fiets meer van stal halen. €2,20/L is best stevig ...

Dat begint ondertussen toch stevig te pieken hoor. Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden als de tankhouders boven de maximumprijs gaan vragen.

Datte. Geen tankkaart, een job die zich voornamelijk op de baan afspeelt, en de kilometervergoeding wijzigt pas op 1 juli. Al die tijd uit eigen zak betalen? :help:
Herkenbaar en nog steeds ongelofelijk dat dat kan bestaan. Kan je dat niet inbrengen bij je werkgever, of bij jezelf als forfaitaire beroepskost dan?

Gisteren nog getankt (diesel) aan 2,05... EUR bij een Q8. Raar want anders is dat tankstation altijd een van de duurdere hier in de streek.

Gisteren ook wel al bij een tankstation van Maes en een van Esso prijzen gezien van 2,43... EUR. :wtf:

Voor zij die denken aan hun wagen te verkopen, ziehier:

Mensen op 2dehands die afspraken maken maar niet komen opdagen.
50% bieden van de vraagprijs.
Eindelijk een deftige persoon aan de lijn en dan JA MAAR HIJ IS TOCH EURO ZOVEEL HEEEEE?! (neen.)

:help:

Fietsvergoeding aangevraagd. Als ik iedere dag met de fiets ga heb ik 200€ fietsvergoeding ipv dat ik 200€ benzine ga mogen betalen.

hqdefault.jpg
Even duur nu als een pintje in men stamcafé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan