Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onzeker? Haha bruh ik ben sws knapper liever, leuker ( :frown: ) maar ook tig keer giftiger, gevaarlijker en een afschuwelijke pain in the ass.
Nee ik ben niet boos maar als je daar als een zwerver aankomt en ontvangen wordt door zo'n popje wiens tieten net niet aan der oren hingen als oorbellen dan is dat wel effe slikken.
Des te meer omdat het de eerste kee was dat ik haar heb ontmoet, ze is nieuw sinds januari.
Had het wel graag geweten, is niets toxic aan hoor. Haar dom geklets en irritant kutstemmetje zijn toxisch. :unsure:
Heb er zelf nooit achter gevraagd maar het is/was aan hem om het te vertellen.
Zijn vorige was echt zo'n omatype met wie hij een goede familiare vertrouwensband had maar nu gaan we het wel gewoon puur zakelijk houden.
Zelf zie ik mijn boekhouder maar één keer op een jaar. Voor de rest zijn dat paar mails per kwartaal en misschien 's links of rechts een telefoontje. Maar bon, dat is dan ook een normaal uitziende man van middelbare leeftijd. Moest dat een aantrekkelijke verschijning zijn met ongelofelijke flirt skills dan zou mijn primitief mannenbrein ook de kwartaalaangifte persoonlijk gaan brengen in gespreide slagorde.

Every day, I wake up and choose violence.
Peace_Was_Never_an_Option.jpg

Ik snap het probleem ook niet, laat staan dat een partner zich zou moeten "verantwoorden" omdat een bestaande zakenrelatie ingeruild is voor een knap exemplaar, en niet eens op zijn verzoek. Zolang hij plots op vrijdag geen "business meetings" ermee heeft terwijl dat met de voorganger niet zo was... 🤷🏼

Haha onlangs ook voor gehad in Makro!!

Natuurlijk pas ontdekt wanneer ik het niet meer kon retourneren!

Al een geluk nog kunnen verkopen aan de schoonmoeder 😀
Ja, ga ze hier ook aan ons ma geven, die heeft nog een keramisch kookvuur.

Ik snap het probleem ook niet, laat staan dat een partner zich zou moeten "verantwoorden" omdat een bestaande zakenrelatie ingeruild is voor een knap exemplaar, en niet eens op zijn verzoek. Zolang hij plots op vrijdag geen "business meetings" ermee heeft terwijl dat met de voorganger niet zo was... 🤷🏼

ahja myllana is gewoon onzeker, ah nee NIET ONZEKER hé :S :S

Ge kunt dat ook vragen aan uwe vent he. Ne vent ziet over het algemeen geen huishoudelijk werk liggen. Ik ben ook zo. Maar als die van ons mij da vraagt, dan doe ik da.
Bwa, hier vullen we mekaar wat dat betreft wel goed aan. Maar voor de minder courante zaken, dat ziet die van ons soms echt niet. Daarvoor moet ik meestal wel eens van mijne tak maken zodat zij zo'n dingen ook eens zou doen.

Maar ze is wel een fantastische keukenprinses, dus lang kan ik er nooit kwaad op blijven.

+ een hoer in bed :woohoo:

Een beetje jaloezie (een béétje) kan meneer Myllana misschien wel leuk vinden? Zolang ze zijn goudvis niet kookt.

De Roblox accounts van de kinderen zijn afgesloten. Er was gisteren al iets dat niet klopte met dingen die er in stonden die niet van hen waren en nu moet er dus een hack geweest zijn of zo dus patat, closed.
Vooral mijn oudste werkte zo hard aan sommige games, hij heeft in jaren niet zo hard gehuild. Ik ben zo triest voor dat kind, hij heeft al weinig dat hij echt graag doet en nu is dit hem afgepakt. Elke keer hij iets nieuws bedenkt van pet of badge die hij kwijt is, huilt hij opnieuw. Hij is 3 jaar kwijt 😭
MFA is een ding

Ja, dom van ons geweest maar je staat er niet echt bij stil omdat het ook zo een onschuldig spelletje lijkt, ga je niet direct aan hackers gaan denken.
True, maar mensen gebruiken hetzelfde paswoord op dezelfde zaken dus gaat men zo een zaken aanvallen om dan te zien of ze in uw mail geraken, etc

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom iedereen zo geschrokken reageert en overdrijft.
Iedereen heeft toch weleens een moment zo van hé kutzooi of een moment van onzekerheid?
Heeft verder niets te maken met een vorm van onzekerheid/wantrouwen die dagelijks heerst want dan ben je als koppel erg fout bezig.

Heeft verder ook totaal niets te maken met vertrouwen want ook al had hij meetings met 10 van zo'n bezems dan was dat nog altijd geen probleem.
We zijn nog altijd mensen met een bepaalde vorm van zelfbeheersing en geen dieren.
Mijn ergernis is/was een momentergernis, that's it.

heb de kasbon niet meer.

Sommige winkels kunnen adhv de barcode een nieuw kassabon printen.
Kan je altijd eens proberen als het om een groot bedrag gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan