Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug verslaafd geraakt aan Skyrim. Ik weet niet waarom. Letterlijk elke quest komt neer op een voorwerp gaan halen uit een grot. Alles is zo vreselijk oppervlakkig. Maar ik kan toch niet stoppen.

Maar dan nog altijd liever 2 euro betalen en maar 5 liter verstoken ipv 10 liter naft aan 1,90
Hier in Denemarken net getankt aa € 1.67/liter.

Dat gaat nog lachen worden in BE wanneer de brandstofprijzen zullen zakken.
Dankzij het cliquet systeem van Leterme worden de accijnzen voor een stuk naar boven getrokken op het moment dat de brandstof goedkoper begint te worden.

Dankzij het cliquet systeem van Leterme worden de accijnzen voor een stuk naar boven getrokken op het moment dat de brandstof goedkoper begint te worden.
De goedkoopste hier in de buurt staat ook nog steeds aan 1,76€/l (en wilt ge niet bij Lukoil tanken is het 1.78€/l)

ja. dat zal inderdaad lachen worden, vooral als de mensen het gaan doorhebben dat het sinds 2018 afgeschaft is en nog meer als men tot de constatatie komt dat het niet Leterme was maar onder Verhofstadt 2 ingevoerd werd. Lachen en gieren :unsure:

ja. dat zal inderdaad lachen worden, vooral als de mensen het gaan doorhebben dat het sinds 2018 afgeschaft is en nog meer als men tot de constatatie komt dat het niet Leterme was maar onder Verhofstadt 2 ingevoerd werd. Lachen en gieren :unsure:
Bedankt om mij te verbeteren. Ik dacht echt dat dat nog bestond. :shutup:

Terug verslaafd geraakt aan Skyrim. Ik weet niet waarom. Letterlijk elke quest komt neer op een voorwerp gaan halen uit een grot. Alles is zo vreselijk oppervlakkig. Maar ik kan toch niet stoppen.
Idem. Onlangs opnieuw begonnen, uiteraard met een hoop mods. Zo een verslavend spel dat da eigenlijk is.

Al zeker 30u terug gespeeld ondertussen en nog quasi niets van de mainquest gedaan. Gewoon random rondlopen naar de uiterste hoeken en iedereen aanspreken. Kheb een massa aan quest markets staan..

Ergernis hier.
Ik wou vandaag wat opkuisen om bepaalde delen van ons huis (zolder bvb) toegankelijk te maken voor aannemers die volgende week gaan langskomen voor offertes (oa zonnepanelen, badkamer,...).

Maar maandag is onze oudste met zijne kameraad naar de cinema geweest (Kinepolis Antwerpen). Ik had hem wat cash geld meegegeven om daar iets te kunnen kopen. Eergisteren vroeg ik de overschot terug en hij vond zijn portefeuille niet. Gisteren een ganse dag gezocht, hij was ervan overtuigd dat hij ze terug mee had naar huis, en ons dochter beweerde dat ze dat gezien had. Maar niets gevonden. Ik bel deze voormiddag naar de Kinepolis, en gelukkig :unsure: hebben ze hem daar gevonden en opzij gelegd.

Nu mag ik 4u van mijn tijd opofferen om daar om te gaan... (Enkele treinrit is ong 1,5u).

En ik ben opgestaan met barstende spanningshoofdpijn. 2 excedryns + 1 dafalgan forte helpen gene zak...

De nacht geld wettelijk van 22h tot 6h.

Zelf ook decennia muziekliefhebber, drummer dj geweest. 2015 was het gedaan wegens hyperacusis . Nooit ging ik nog kabaal maken na 19h 20h met muziek of zeker luide instrumenten, repetitie bands was in chiro lokaal of afgelegen hangar en dat max tot 22h... Nen mens(buur) wil s avonds al es op z'n gemak zitten en dat respecteer ik. Laat muziek luistern? Koptelefoon of aangepast volume, zo deed ik het.

Nooit klacht gehad van buren ... ook nooit subwoofers gehad etc.. wel full range speakers tot +- 35hz
Mijn stereo's gingen altijd luid en zuiver maar ik had niet altijd de behoefte om luid te gaan en deed dat overdag meestal, neen keer een dansplaat, of klassiek concerto of live concert(op cd dan)

50db aan diepe bas kan veel storender zijn dan 70db aan stemmen bvb

Ik ben ook pak minder nachtuil dan vroeger zulle op m'n 48, voor mijn broer(wat ouder) is 21h al laat, daarna wil ie rust en die gaat om 22h maffen en staat om 6h op, ieder zijn ritme.

Mijn ergernis ... naar verse warme bakker om brood, heb je nog half bevroren diepvriesbrood gekregen.
Had het al lang door aan smaak brood dat het niet altijd dagvers is, maar tis lekker brood ... maar half bevroren brood krijgen op de middag grmbbll.

5
Hoor ik daar een nieuwe thread aankomen? Hoeveel keer kan jij uw motor laten brullen alleer je het voelt in uw portemonee?
Komt dat dan bij economie en recht of bij werk en studie, want diegene met de grootste muil, nee portemonnee, nee gedacht van hun eigen hebben een bedrijfswagen.

Laatste dag van de vakantie :( Dat het weer veel te snel voorbij is gevlogen ja! Nu kunnen we weer aftellen naar het pensioen:

10110 and subtracting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan