Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2€ voor literke diesel![]()
Hier in Denemarken net getankt aa € 1.67/liter.Maar dan nog altijd liever 2 euro betalen en maar 5 liter verstoken ipv 10 liter naft aan 1,90
De goedkoopste hier in de buurt staat ook nog steeds aan 1,76€/l (en wilt ge niet bij Lukoil tanken is het 1.78€/l)Hier in Denemarken net getankt aa € 1.67/liter.
Dat gaat nog lachen worden in BE wanneer de brandstofprijzen zullen zakken.
Dankzij het cliquet systeem van Leterme worden de accijnzen voor een stuk naar boven getrokken op het moment dat de brandstof goedkoper begint te worden.
ja. dat zal inderdaad lachen worden, vooral als de mensen het gaan doorhebben dat het sinds 2018 afgeschaft is en nog meer als men tot de constatatie komt dat het niet Leterme was maar onder Verhofstadt 2 ingevoerd werd. Lachen en gierenHier in Denemarken net getankt aa € 1.67/liter.
Dat gaat nog lachen worden in BE wanneer de brandstofprijzen zullen zakken.
Dankzij het cliquet systeem van Leterme worden de accijnzen voor een stuk naar boven getrokken op het moment dat de brandstof goedkoper begint te worden.

Bedankt om mij te verbeteren. Ik dacht echt dat dat nog bestond.ja. dat zal inderdaad lachen worden, vooral als de mensen het gaan doorhebben dat het sinds 2018 afgeschaft is en nog meer als men tot de constatatie komt dat het niet Leterme was maar onder Verhofstadt 2 ingevoerd werd. Lachen en gieren![]()

Idem. Onlangs opnieuw begonnen, uiteraard met een hoop mods. Zo een verslavend spel dat da eigenlijk is.Terug verslaafd geraakt aan Skyrim. Ik weet niet waarom. Letterlijk elke quest komt neer op een voorwerp gaan halen uit een grot. Alles is zo vreselijk oppervlakkig. Maar ik kan toch niet stoppen.
hebben ze hem daar gevonden en opzij gelegd.
Begone!Het geluid is het waardMaar dan nog altijd liever 2 euro betalen en maar 5 liter verstoken ipv 10 liter naft aan 1,90

Er bestaan ook diesels die niet mis klinken.Het geluid is het waard![]()
Nog best vaak eigenlijkEr bestaan ook diesels die niet mis klinken.
En hoe vaak heb je "plezier" van het geluid van eens goed door te trekken eigenlijk?

Dan wil dat zeggen dat je de naft gerust nog kan betalen.Nog best vaak eigenlijk![]()

Hoor ik daar een nieuwe thread aankomen? Hoeveel keer kan jij uw motor laten brullen alleer je het voelt in uw portemonee?Dan wil dat zeggen dat je de naft gerust nog kan betalen.![]()
Komt dat dan bij economie en recht of bij werk en studie, want diegene met de grootste5
Hoor ik daar een nieuwe thread aankomen? Hoeveel keer kan jij uw motor laten brullen alleer je het voelt in uw portemonee?
Dat het weer veel te snel voorbij is gevlogen ja! Nu kunnen we weer aftellen naar het pensioen:De boetes moet je dan ook nog bij je liters naft rekenen e..Nog best vaak eigenlijk![]()
Sfeerspons!De boetes moet je dan ook nog bij je liters naft rekenen e..