whirlpool123
Banned
Ge moe maar nie al die merkproducten kopen. Ik koop altijd huismerken en da scheelt al heel wa.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn dat kartonnen sandwichen ? Wtf , of een actie vd winkel.Aardappelen 5 kg -> 4,96€
Bloemkool -> 1,74€
Potje Philadelphia 330g -> 2,99€
Bus D&L mosterd -> 4,11€
2 x D&L cocktail -> 9,30€
Zak 15 sandwichen -> 1,29€
Totaal: 24,39 euro
Alles bij de Carrefour, dus denk dat ge er gewoon een zeer dure winkel uitkiest, of ze hebben u in het zak gezet.
En het zijn vooral de sauzen, waar je normaal toch wel even mee toekomt tenzij je aardappelen bij uw saus eet ipv andersom![]()

Niet mee eens. En mijn (koel)kast(en) zijn een heel aardige mix van merken vs geen merken. Maar cocktail van DL is ook de enige doe ik lekker vind.Mja, DL sauzen zijn altijd al de duurste geweest. Bij DL betaal je ook voor de naam, genoeg andere sauzen die even goed of beter zijn en goedkoper. Als je die wegneemt zit je aan zo’n 10 euro.
ook al blijft 25€ voor dit belachelijk veel
De intresten betalen van je maandelijkse hypotheek van 15.000 bef!Weet je nog? Vroeger... toen je 1000 frank kreeg voor uw verjaardag en daar een iets mee mocht gaan kopen?
Man wat kon je daar allemaal niet mee doen. :O
Een vrouw naar mijn hart, alleen spijtig van de airfryer.Niet mee eens. En mijn (koel)kast(en) zijn een heel aardige mix van merken vs geen merken. Maar cocktail van DL is ook de enige doe ik lekker vind.
Net zoals curry ketchup van Zeisner hoort te zijn.
Maar de gele curry van Lidl is bvb heel lekker, net als hun mayo!
Maar ik sla dan voorraad in als ze in promo staan bij de Colruyt.
Je beseft toch dat 3dB een verdubbeling is van de intensiteit van het geluid? Dus je moet dat niet afschilderen als "effe een keertje 3dB".had het voor een keertje 3db luider gezet, dat bleek de druppel
nee dank u, ik heb geen 15000 euro in audio materiaal gestoken om door een hoofdtelefoon te luisteren.
je zou er mij mee storen, want ik vind het persoonlijk niet tof om door een hoofdtelefoon te luisteren.
Ja maar ons gehoor ervaart dat niet als dubbel zo luid hoor. Daarom dat er in decibel gewerkt wordt, omdat een exponentiële stijging in intensiteit, niet proportioneel luider wordt ervaren door ons. (Wel ook afhankelijk van de frequentie)Je beseft toch dat 3dB een verdubbeling is van de intensiteit van het geluid? Dus je moet dat niet afschilderen als "effe een keertje 3dB".
Ik kan heel goed verstaan dat die buren pissed zijn. Zeker om 21u 's nachts.
Mijn punt was, dat 3dB zeker merkbaar hoger is. En je hebt gelijk inderdaad, het zal niet als twee keer zo luid aanvoelen (heb je +10dB voor nodig), maar dan nog als je al op het randje zat en zet er nog 3dB bij, kan dat al zeker teveel worden, zeker in een appartement.Ja maar ons gehoor ervaart dat niet als dubbel zo luid hoor. Daarom dat er in decibel gewerkt wordt, omdat een exponentiële stijging in intensiteit, niet proportioneel luider wordt ervaren door ons. (Wel ook afhankelijk van de frequentie)
Ik noem dit ook ochtend in het weekend...21u s'nachts noemen. Kunnen we de periodes van de dag normaal gaan benoemen?

Ik ben gisteren om 20u zelfs al gaan slapen...21u s'nachts noemen. Kunnen we de periodes van de dag normaal gaan benoemen?

2,35€ in de Colruyt in Geel.Ik verschoot vorige week toch ook toen we op zondag snel effe "wat kleine dingen" gaan halen zijn, en €40 armer buiten kwamen. Hoeveel kost een f*cking pak kaas tegenwoordig?!

Tijd om te emigreren!2,35€ in de Colruyt in Geel.![]()
die benamingen zijn zo verwarrend. voor mij begint de nacht pas om middernacht. 12u 's nachts dus.21u s'nachts noemen. Kunnen we de periodes van de dag normaal gaan benoemen?

Hier merk ik dan net andersom. Als we naar den aldi gaan, met was basic gerief om een goeie week weg te kunnen, zitten we bijna altijd boven de 100 euro. In de colruyt gaan we daar makkelijk onder.Ze zeggen altijd "colruyt is de goedkoopste!" maar ik kan overduidelijk meer gerief kopen voor mijn euro's in den Aldi
5 paar kousen , 5 rekkerkes voor int haar en een chinees plastieken schminktaske in de Hema. 18,1€Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....
En tzal er niet op beteren.