Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hernia tussen C1 en C2 en iets teveel weggehaald misschien?Netflix, Disney+, een rijkelijke filmcollectie en ik zit hier Wittekerke te kijken![]()
Ela ela, 'het stereotype klopt'. Spreek voor uzelf, ik was zo lichtgelovig niet hoor.Eigenlijk toch grappig hoe het stereotype klopt dat je als jonge tiener/puber denkt dat zo'n vaak veel te zware geur echt wel helpt om het andere geslacht aan te trekken. Ik was ook zo hoor, plots moesten mijn ouders AXE kopen voor mij in plaats van de generische deodorant die ze daarvoor hadden. Ingegeven door mijn klasgenoten en natuurlijk de reclames waar mannen plots in vrouwenmagneten veranderden. Dan had je later dingen zoals die chocoladegeur, eigenlijk waren veel daarvan gewoon mottig, maar toch bleven we elkaar vergassen.
Wij hadden geen douches, en vaak nog les na LO. Dat was gewoon een gaskamer dan.

Hernia aan de L5S1. Ik denk gewoon dat door meer dan een jaar als een bejaarde met rugpijn rond te lopen dat leeftijdsgevoel ook is overgegaan naar mijn tv smaak.Hernia tussen C1 en C2 en iets teveel weggehaald misschien?
Goed op tijdGisteren boosterprik gekregen. Had ik geweten hoe mottig ik vandaag zou zijn, had ik het niet gedaan. Van de eerste 2 totaal geen last gehad, maar nu is 't precies corona zelf.![]()

Altijd.Goed op tijd![]()

Ja, ik ben deze week ook inkopen gaan doen en schrok toch ook wel van de prijs.Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....
En tzal er niet op beteren.
Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....
Tzullen de bussen van DL zijnEen zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....
Voor 10% van de besparing, wil ik je gerust leren om efficiënt te besparen op boodschappen hoor!Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....

Aardappelen 5 kg -> 4,96€Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....

Mja, DL sauzen zijn altijd al de duurste geweest. Bij DL betaal je ook voor de naam, genoeg andere sauzen die even goed of beter zijn en goedkoper. Als je die wegneemt zit je aan zo’n 10 euro.ook al blijft 25€ voor dit belachelijk veel
Tis goeiekoper dan al die chicken nuggets da uw klein mannen opfrette.Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.
36 euro alstublieft....