Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk toch grappig hoe het stereotype klopt dat je als jonge tiener/puber denkt dat zo'n vaak veel te zware geur echt wel helpt om het andere geslacht aan te trekken. Ik was ook zo hoor, plots moesten mijn ouders AXE kopen voor mij in plaats van de generische deodorant die ze daarvoor hadden. Ingegeven door mijn klasgenoten en natuurlijk de reclames waar mannen plots in vrouwenmagneten veranderden. Dan had je later dingen zoals die chocoladegeur, eigenlijk waren veel daarvan gewoon mottig, maar toch bleven we elkaar vergassen.

Wij hadden geen douches, en vaak nog les na LO. Dat was gewoon een gaskamer dan.
Ela ela, 'het stereotype klopt'. Spreek voor uzelf, ik was zo lichtgelovig niet hoor.

Iedereen weet dat je maar een Mentos© (The Freshmaker) in uw mond hoefde te flikkeren vooraleer je een praatje sloeg met een meisje om die binnen te doen.

Gisteren boosterprik gekregen. Had ik geweten hoe mottig ik vandaag zou zijn, had ik het niet gedaan. Van de eerste 2 totaal geen last gehad, maar nu is 't precies corona zelf. :unsure:

Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.

36 euro alstublieft....

En tzal er niet op beteren.

Een zak patatten gekocht, een bloemkool, potje philadelphia, pot mosterd, 2 bussen coctail van DL en een pak sandwichen.

36 euro alstublieft....

Ja, ik ben deze week ook inkopen gaan doen en schrok toch ook wel van de prijs.

36 euro alstublieft....

cocktail_jar_5l-1.png

Dan valt 36€ wel mee natuurlijk

36 euro alstublieft....

Voor 10% van de besparing, wil ik je gerust leren om efficiënt te besparen op boodschappen hoor! 😁

(Oftewel: de rode prijzen en acties van Colruyt opvolgen).

36 euro alstublieft....

Aardappelen 5 kg -> 4,96€
Bloemkool -> 1,74€
Potje Philadelphia 330g -> 2,99€
Bus D&L mosterd -> 4,11€
2 x D&L cocktail -> 9,30€
Zak 15 sandwichen -> 1,29€

Totaal: 24,39 euro

Alles bij de Carrefour, dus denk dat ge er gewoon een zeer dure winkel uitkiest, of ze hebben u in het zak gezet. :unsure:

En het zijn vooral de sauzen, waar je normaal toch wel even mee toekomt tenzij je aardappelen bij uw saus eet ipv andersom :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan