Straddle
Well-known member
Ik ook, ik ga de hele week slapen rond 00:30 en klaaarwakker om 05:30 of 06:00. Zelfs intensief ga sporten of doodmoe ga slapen helpt het niets.Weeral wakker![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, ik ga de hele week slapen rond 00:30 en klaaarwakker om 05:30 of 06:00. Zelfs intensief ga sporten of doodmoe ga slapen helpt het niets.Weeral wakker![]()
Mss een chauffagist zoekenGoeiemorgen. Koffie straks, tis nog te koud beneden![]()

Die is gebanned.Mss een chauffagist zoeken![]()
Eerder een verborgen gasbron in mijnen hof!Mss een chauffagist zoeken![]()
Nog 3 afleveringen te gaan blijkbaar. En daarna nog beetje uitmelken ook waarschijnlijk. Nog een dikke maand geduld dus.Ik ben het echt beu om elke week 'artikels' op nieuwssites tegen te komen over de identiteit van een mens in een beestenpak. Wanneer stopt dat programma eigenlijk?
Ge zijt toch een ongelooflijke zeur.. de hoeveelste keer zit je nu al weer te klagen?De pantoffelhelden laten weer van zich horen op Pol & Actua. Lachwekkend en tegelijk een beetje triestig.
Klagen in het ergernissen topic, maakt dat nu mee. Heb je nog zo van die binnenkoppers? Bv. dat de lucht blauw is?Ge zijt toch een ongelooflijke zeur.. de hoeveelste keer zit je nu al weer te klagen?
Who cares, hij doet het op de juiste plek, je hoeft noch hem, noch dit topic te lezen.Ge zijt toch een ongelooflijke zeur.. de hoeveelste keer zit je nu al weer te klagen?

Vantegenwoordig bon ton om es te gaan discussiëren over mensen hun ergernissen.Who cares, hij doet het op de juiste plek, je hoeft noch hem, noch dit topic te lezen.![]()
Het kan u nu toch niet vreemd zijn dat mensen die een hele poos in contact staan inderdaad makkelijker over de afgebakende grenzen van een gesprekstopic gaan. Dat doen we/ze niet expres, de mods houden alles in de mod (ha!) en het zou über-flauw zijn mocht het gewoon ergernis ‘algemeen knikje van de community’ en volgende ergernis zijn. Da’s netjes maar saai. Ook al geef ik u wel gelijk dat er idd geen pagina-lange metas bijhoren maar ik denk dat het nog vrij goed meevalt in wezen.Vantegenwoordig bon ton om es te gaan discussiëren over mensen hun ergernissen.
Deze post dient daar idd voor, een ergernis posten zonder al te veel boe of ba of een 3 pagina's meta gezever.
Tijdje geleden me moeten inhouden hier om heel kwaad te worden, maar heb het zo gelaten. Tis maar een forum met hoofdzakelijk voor me wild vreemden die me absoluut niet kennen ... er zitten ook wel mensen met empathie.
Die ellenlange meta's hier en bij 9L ook soms, hebben me al meerdere keren weg gehouden voor lange tijd
FFS kan geen deftige post meer typen... pauze , mijn ergernis dus... too damn tired en blijft maar duuuuren.

te licht? nogtans steeds vlot windows 10 gedraaid...windows 11 kan niet op mijn pc![]()
intel core I5 -3470 cpu @ 3.20 ghzte licht? nogtans steeds vlot windows 10 gedraaid...
Tuurlijk, maar soms gaat de zij discussie wel net iets te ver zoals je zelf ook opmerkt, kwestie van zelf wat te filteren dan. Is het extreem hier? Neen, wel in andere topics.Het kan u nu toch niet vreemd zijn dat mensen die een hele poos in contact staan inderdaad makkelijker over de afgebakende grenzen van een gesprekstopic gaan. Dat doen we/ze niet expres, de mods houden alles in de mod (ha!) en het zou über-flauw zijn mocht het gewoon ergernis ‘algemeen knikje van de community’ en volgende ergernis zijn. Da’s netjes maar saai. Ook al geef ik u wel gelijk dat er idd geen pagina-lange metas bijhoren maar ik denk dat het nog vrij goed meevalt in wezen.
Ergernis: na een gewoon verlopen vier weken zonder enige gemiste lessen toch nog uw klas zevenjarigen een vakantietaak van 11 bladzijden geven. Met respect voor de job maar juf L, neem een blaadje uit het boek van Elsa en let it go.
thx,M
Moet intel 8th gen zijn minimum. Dus 8xxx. Mijn oude laptop idem hoor. W10 support is nog OK tot 2025. Die draait vlot op een 10 jaar oude laptop van me (i3 3xxx), weliswaar met ssd upgrade. De W11 eisen zijn ivm security, niet echt zwaarder gebruik van resources.
Als het er niet is hardwarematig kan je het niet aan zetten, is hardware chip op je moederbord ondersteund door een compatibele cpu. Die zorgt voor extra security bij het opstarten en bij de werking van het OS etc.thx,
ook die TPM 2.0 ontbreek ik.... wat is me dat voor iets?
en is dat iets da je kan aan zetten? (staat misschien standaard uit?)
vind het toch nogal vrij zware eisen imo.
Lijkt me geen ergernis? Dat wil gewoon zeggen dat je weinig slaap nodig hebt... Ik heb dezelfde luxe. Meer uren leven, minder tijd verliezen in bedIk ook, ik ga de hele week slapen rond 00:30 en klaaarwakker om 05:30 of 06:00. Zelfs intensief ga sporten of doodmoe ga slapen helpt het niets.
Hangt er van af of je je uitgeslapen voelt of net niet natuurlijk.Lijkt me geen ergernis? Dat wil gewoon zeggen dat je weinig slaap nodig hebt... Ik heb dezelfde luxe. Meer uren leven, minder tijd verliezen in bed