Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien kunnen we een clubje opstarten. ik ben hier ook aan het vechten met mezelf om wakker te blijven, want veel te slecht geslapen van de week. Maar als ik er nu al in kruip, wordt ik zeker midden de nacht wakker.

Ik heb net een uur op de zetel geknord. Daar gaat de ononderbroken nacht!

Mijn tank zat net vrij vol, nu kon ik eens uitgaan

Wie valt nu in slaap. Ik ook spijtig genoeg, vanmiddag effe moeten 45min gaan liggen en dat na 9,5 uur slaap (afijn met ups en downs).
Oma naast me van 86, still going ... die moet toch liters koffie drinken of andere drugs pakken

Kip gekocht voor zelf aan het spit te doen, deden pak open en meteen ruikte het zuur.
Moet wel zeggen dat wij dit echt vaak hebben, en in verschillende winkels.
Nochtans zit er maar 10 min tussen van de winkel naar huis en koelkast staat gewoon op de normale temp.

We durven op de duur geen kip meer kopen.
Mijn grootmoeder had altijd zure melk, bij haar lag dat aan haar karakter.

Ah de vrijdag voor een schoolvakantie. Uiteraard moet de 19jarige zoon van onze buurman dan thuis een "fuifje" voor 5 man en zichzelf (de paardenkop) geven. Dat is nu standaard voor elke schoolvakantie (en enkele x per week in de zomer)

De lage bassgeluiden komen vlotjes binnen en zijn enorm storend om tv te kijken of zo meteen te slapen.

Het is voor hem te hopen dat de eerste raket die op België valt op zijn dak terecht komt, want als ik het nog 1x moet gaan zeggen, gaat er nog meer op zijn kap terecht komen.

Ah de vrijdag voor een schoolvakantie. Uiteraard moet de 19jarige zoon van onze buurman dan thuis een "fuifje" voor 5 man en zichzelf (de paardenkop) geven. Dat is nu standaard voor elke schoolvakantie (en enkele x per week in de zomer)

De lage bassgeluiden komen vlotjes binnen en zijn enorm storend om tv te kijken of zo meteen te slapen.

Het is voor hem te hopen dat de eerste raket die op België valt op zijn dak terecht komt, want als ik het nog 1x moet gaan zeggen, gaat er nog meer op zijn kap terecht komen.
Als het examenperiode is óf als hij moet opstaan voor werk moet jij maar een intensieve workout doen om 4u30 ‘s morgens op het beste van NWA. (Ik voel uw pijn en colère, echt wel)

Goeiemorgen. Koffie straks, tis nog te koud beneden :unsure:
Hier is de verwarming ook pas opgeslagen (timer een uurtje later gezet door de gasprijzen 😟) maar ik lig lekker onder een dekentje bij te lezen. 😇
En koffie verwarmt! Omeletje erbij als ontbijt en de dag lacht je toe!

(Of niet, als je geen ochtendmens bent en mensen zoals ik maar bakker of facteur horen te wezen als ze maar stil zijn tot 9u of zo. 😛)

Ben een ochtend mens, steeds op zaterdag zelfde ritueel, eerste koffie en de krant lezen, tweede ronde is bijlezen op mijn favoriet forum…namiddag fietsen, wat moet mens anders doen? De madam werkt elke zaterdag….dus ik kook (vandaag broccoli stoemp met stoofvlees)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan