Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor hier net op het nieuws dat door de situatie in Oekraïne, de "graanschuur van Europa" onze streekbieren en trappisten duurder gaan worden. Ons bier! ONS BIER!!!

Dees is een brug te ver, beseft Poetin wel wat hij hier allemaal mee teweeg brengt zeg? Kom, nuken die vent, nu! :angry:
Ik heb hier wapens liggen op den bureau de vlucht is reeds geboekt! :confused::angry:

Dagje op kantoor en uiteraard gaat op over Oekraïne

- Goh, hebt ge dat gelezen ? De gasprijs met 50% omhoog, wat gaat dat ons allemaal niet kosten? Ben benieuwd wat de overheid gaat doen
* Ik heb het gelezen en gevolgd ja, het is wel iets genuanceerder dan dat.
- Ja ik heb het allemaal niet gelezen en bekeken hoor, ik bekijk geen nieuw meer, da is om depressief van te worden
* Oei, ik wist niet dat familie had wonen ginds ?
- Ja lach maar, wij willen bouwen, wij krijgen een kindje en WO3 staat op uitbarsten. Ik wil het allemaal niet weten
* Euhm op 2u vliegen van hier zijn, rijden op dit moment tanks dorpen binnen, ontploffen raketten. Volgens mij hebben wij geen enkele reden om te klagen hier
* Haa ja als gij het weer zegt, allé bon ander onderwerp

Ge moet het niet begrijpen van mij of willen volgen, maar hou dan gewoon uw klep. En ga zitten, zwijg en werk

Dagje op kantoor en uiteraard gaat op over Oekraïne

- Goh, hebt ge dat gelezen ? De gasprijs met 50% omhoog, wat gaat dat ons allemaal niet kosten? Ben benieuwd wat de overheid gaat doen
* Ik heb het gelezen en gevolgd ja, het is wel iets genuanceerder dan dat.
- Ja ik heb het allemaal niet gelezen en bekeken hoor, ik bekijk geen nieuw meer, da is om depressief van te worden
* Oei, ik wist niet dat familie had wonen ginds ?
- Ja lach maar, wij willen bouwen, wij krijgen een kindje en WO3 staat op uitbarsten. Ik wil het allemaal niet weten
* Euhm op 2u vliegen van hier zijn, rijden op dit moment tanks dorpen binnen, ontploffen raketten. Volgens mij hebben wij geen enkele reden om te klagen hier
* Haa ja als gij het weer zegt, allé bon ander onderwerp

Ge moet het niet begrijpen van mij of willen volgen, maar hou dan gewoon uw klep. En ga zitten, zwijg en werk
Ik denk dat @Dr. Sheldon Cooper daar graag zou werken. Hij is fan van smalltalk, nog een grote poort zetten dat je zelf open en dicht moet doen en hij is daar.

Ik denk dat @Dr. Sheldon Cooper daar graag zou werken. Hij is fan van smalltalk, nog een grote poort zetten dat je zelf open en dicht moet doen en hij is daar.
Ah maar hij staat een grote poort hoor. 4 zelfs!
maar die staan altijd open.. Nu hebben ze wel slagbomen gezet, maar die staan ook altijd open eigenlijk

Mja die is Brugge supporter zeker ? kunde al nie mee over voetbal klappen @Dr. Sheldon Cooper :biglaugh:

Ik besef dat dit een heel kinderlijke manier van denken is (en dat hij noch de eerste noch de laatste noch de enige is/zal zijn) maar hoe fucking onnozel is het niet dat één macho ventje zomaar kan beslissen dat hij even het leven van miljoenen mensen gaat verneuken. Gewoon voor de oude glorie.
(Gelieve niet te beginnen roepen, ik zei het al ik besef dat het een kinderlijke opmerking is)

Ik besef dat dit een heel kinderlijke manier van denken is (en dat hij noch de eerste noch de laatste noch de enige is/zal zijn) maar hoe fucking onnozel is het niet dat één macho ventje zomaar kan beslissen dat hij even het leven van miljoenen mensen gaat verneuken. Gewoon voor de oude glorie.
(Gelieve niet te beginnen roepen, ik zei het al ik besef dat het een kinderlijke opmerking is)
Niks kinderlijk aan. Gewoon de waarheid.
Zou een kogel door het hoofd van die gek helpen? Zou de oplossing zo gemakkelijk zijn?

Niks kinderlijk aan. Gewoon de waarheid.
Zou een kogel door het hoofd van die gek helpen? Zou de oplossing zo gemakkelijk zijn?
Nee, die heeft een veel te grote achterban die zo gebrainwashed is (of het zelfde gedachtengoed draagt), dat dit zelfs nog erger zou kunnen worden. Nu wordt het gestuurd door een intelligente gek, als het plots bij een domme gek komt, zijn we verder van huis.

Nee, die heeft een veel te grote achterban die zo gebrainwashed is (of het zelfde gedachtengoed draagt), dat dit zelfs nog erger zou kunnen worden. Nu wordt het gestuurd door een intelligente gek, als het plots bij een domme gek komt, zijn we verder van huis.

Zou weinig uithalen als je niet het volledige Kremlin tezelfdertijd uitschakelt.
Er zijn ook indicaties dat Poetin vooral de façade is, een sterk leidersfiguur voor de buitenwereld die eigenlijk doet wat een kleine groep (ex-KGB'ers?) beslist.

ik ging mijne auto kuisen want dat is dringend nodig, maar had te grote honger en ben dus maar direct naar huis gereden. tzal voor volgende week zijn.
ergernis: grote honger en vuile auto

Kip gekocht voor zelf aan het spit te doen, deden pak open en meteen ruikte het zuur.
Moet wel zeggen dat wij dit echt vaak hebben, en in verschillende winkels.
Nochtans zit er maar 10 min tussen van de winkel naar huis en koelkast staat gewoon op de normale temp.

We durven op de duur geen kip meer kopen.

Net thuis van het werk en ik wil eigenlijk mijn bed inkruipen, maar mijn slaappatroon is de voorbije 2 weken al dusdanig naar de zak dat ik dat beter niet doe. :sop:

Nog effe proberen wakker te blijven.

tired-tom-and-jerry.gif

Net thuis van het werk en ik wil eigen mijn bed inkruipen, maar mijn slaappatroon is de voorbije 2 weken al dusdanig naar de zak dat ik dat beter niet doe. :sop:

Nog effe proberen wakker te blijven.

tired-tom-and-jerry.gif
misschien kunnen we een clubje opstarten. ik ben hier ook aan het vechten met mezelf om wakker te blijven, want veel te slecht geslapen van de week. Maar als ik er nu al in kruip, word ik zeker midden de nacht wakker.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan