D
Deleted member 95
Guest
Da's ok, ge zijt toch niet uitgenodigd voor de festiviteiten.Als da uw beste leven is vind ik dat maar zielig tbh.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's ok, ge zijt toch niet uitgenodigd voor de festiviteiten.Als da uw beste leven is vind ik dat maar zielig tbh.
een gazet is toch eigenlijk een surrealistisch iets he.
![]()
moord, oorlog, onthoofdingen en daartussen een titel over Plopsaqua die het mooiste waterpretpark van Europa wil bouwen. Uhu.
Was het geen Pepsi? Dat helpt ook meen ik mij te herinneren.Heeft er iemand al eens aan gedacht om Poetin gewoon een Snickers aan te bieden?![]()
Rambo 6 en 7 nog wel zien mee te pikken.Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?
Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?
Gisteren met mijne voet op iemand zijne elleboog getrapt tijdens 't sparren.
Ik voelde het wel direct maar doorgetraind en op 't einde wat ijs gelegd.
Meestal is dat een dagske rusten en is dat beter maar vanmorgen nog echt enorm veel pijn (ook slecht geslapen erdoor) en gezwollen voet en tenen (terwijl 't bovenop mn wreef alleen pijn doet).
Idd, in de basket zo eens met mijn elleboog 1 zijn oogkas gebroken en ik voelde er zo goed als niks van. Gewoon een klein rood puntje op mijn elleboog.
@kay-gell mss toch eens laten checken want je kan gerust een middenvoetsbeentje gebroken hebben. Heb ik eens gehad en dat was toch een maand met een brace en geen sport.
^Wat @straight_six hier zegt.
Op de karate vroeger genoeg voetblessures gezien en better safe than sorry want als er iets slecht geneest kan je dat de rest van je leven meeslepen.
Wat de boys hierboven zeggen, beter eens foto van laten nemen als het te ellendig doet.Auch! 3 weken geleden exact hetzelfde tegengekomen. Ook nog doorgedaan, thuis ijs gelegd. Heel pijnlijk. Bijna 2 weken niet kunnen trainen.
Nu zijn mijn middle kicks weer een pak meer berekend. Dat zal weer voor een maand zo zijn om dan binnen 3 maanden weer nonchalant op een elleboog te trappen. Story of my life.
Had je uw beenbescherming aan?
Wat de boys hierboven zeggen, beter eens foto van laten nemen als het te ellendig doet.
En ja ook al zit je vol met adrenaline op die moment en voel je minder, meteen stoppen en ijs leggen lijkt me beter dan verder doen.

Dus ge wilt zeggen dat kinderen u blijven lastigvallen smorgens vroeg ongeacht welke leeftijd..
Vanmorgen om 06h30 wakker gemaakt door mijn oudste zoon omdat zijn wagen niet startte.![]()
![]()
![]()
Toch zolang ze onder je dak wonen...Dus ge wilt zeggen dat kinderen u blijven lastigvallen smorgens vroeg ongeacht welke leeftijd.
Daar gaat mijn hoop....

Als mij oude buurman moet geloven, zijt ge dan ook niet veilig. Die is ook eens 's morgens vroeg kunnen vertrekken naar zijn dochter, omdat haar auto niet startte 2 dorpen verder.Toch zolang ze onder je dak wonen...
#kotlife!
Mama ik ben mijn sleutel vergeten en jij bent de enige met een reserve.Toch zolang ze onder je dak wonen...
#kotlife!
Dorp?Als mij oude buurman moet geloven, zijt ge dan ook niet veilig. Die is ook eens 's morgens vroeg kunnen vertrekken naar zijn dochter, omdat haar auto niet startte 2 dorpen verder.
Kot moet in t stad zijn!Ze zeggen niet voor niets “Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen”Dus ge wilt zeggen dat kinderen u blijven lastigvallen smorgens vroeg ongeacht welke leeftijd.
Daar gaat mijn hoop....
Aan de Oudaan in Antwerpen
![]()
Products
Serving you the best vegan cinnamon rolls in Antwerp! We're offering multiple flavors, so it won't be easy to make a decision.havearoll.com
Ik ga daar niet helemaal voor naar Rotterdam rijden. Maar als jullie dat fijn vinden is dat jullie ding.
Ooooowwww, maar dat herken ik hoor! Ik woon wél in de onmiddellijke omgeving, die kunnen de sleutel nog te voet brengen.Dochter was 36 jaar...
Nu denk met mijn 4 kinderen het financieel beter is dat ik op kot ga en zij thuis blijven