Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
een gazet is toch eigenlijk een surrealistisch iets he.

nieuzs.jpg

moord, oorlog, onthoofdingen en daartussen een titel over Plopsaqua die het mooiste waterpretpark van Europa wil bouwen. Uhu.

Goed nieuws verkoopt niet hé. Helaas.

Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?
Rambo 6 en 7 nog wel zien mee te pikken.

Vandaag is het soort dag waarop ik maar weinig redenen kan bedenken om niet gewoon al mijn geld te gaan verbrassen aan nog enkele glorieuze jaren vol drank en drugs. Het leven kan mooi zijn, maar waarom oud willen worden in een klotewereld als deze?

Drank, drugs en hoeren.. Count me in!!

#YOLO

Eerder verdriet van de dag...
De beelden van een oekrainse man die zijn vrouw en kinderen op de bus zet naar veiliger oorden. Hij blijft achter om zijn land te verdedigen. Misschien ziet hij hen nooit meer terug. Verschrikkelijk.
Beelden die voor altijd op mijn netvlies gegrift staan. Mijn hart doet pijn.

Gisteren met mijne voet op iemand zijne elleboog getrapt tijdens 't sparren.
Ik voelde het wel direct maar doorgetraind en op 't einde wat ijs gelegd.
Meestal is dat een dagske rusten en is dat beter maar vanmorgen nog echt enorm veel pijn (ook slecht geslapen erdoor) en gezwollen voet en tenen (terwijl 't bovenop mn wreef alleen pijn doet :wtf:).
Idd, in de basket zo eens met mijn elleboog 1 zijn oogkas gebroken en ik voelde er zo goed als niks van. Gewoon een klein rood puntje op mijn elleboog.

@kay-gell mss toch eens laten checken want je kan gerust een middenvoetsbeentje gebroken hebben. Heb ik eens gehad en dat was toch een maand met een brace en geen sport.
^Wat @straight_six hier zegt.
Op de karate vroeger genoeg voetblessures gezien en better safe than sorry want als er iets slecht geneest kan je dat de rest van je leven meeslepen.
Auch! 3 weken geleden exact hetzelfde tegengekomen. Ook nog doorgedaan, thuis ijs gelegd. Heel pijnlijk. Bijna 2 weken niet kunnen trainen.

Nu zijn mijn middle kicks weer een pak meer berekend. Dat zal weer voor een maand zo zijn om dan binnen 3 maanden weer nonchalant op een elleboog te trappen. Story of my life.

Had je uw beenbescherming aan?
Wat de boys hierboven zeggen, beter eens foto van laten nemen als het te ellendig doet.

En ja ook al zit je vol met adrenaline op die moment en voel je minder, meteen stoppen en ijs leggen lijkt me beter dan verder doen.

Wat de boys hierboven zeggen, beter eens foto van laten nemen als het te ellendig doet.

En ja ook al zit je vol met adrenaline op die moment en voel je minder, meteen stoppen en ijs leggen lijkt me beter dan verder doen.

Hij is dus ondertussen beter 🙌
Ik kan redelijk normaal wandelen en de zwelling is weg 😍

Gisterenavond nog tot 02h30 aan 't werken geweest*. Ik had iemand van het mgmt-team beloofd dat dat antwoord vanmorgen zou binnen zijn, en had een dagje vrij vandaag. Tegen 03h00 gaan slapen.
*Klinkt dramatischer dan de werkelijkheid, ik ben om 23h30 terug gestart met werken.

Vanmorgen om 06h30 wakker gemaakt door mijn oudste zoon omdat zijn wagen niet startte. :mad: :mad: :mad:

Dochter was 36 jaar...

Nu denk met mijn 4 kinderen het financieel beter is dat ik op kot ga en zij thuis blijven
Ooooowwww, maar dat herken ik hoor! Ik woon wél in de onmiddellijke omgeving, die kunnen de sleutel nog te voet brengen. 😜

Mijn zus koos om 40km verderop te gaan wonen, die heeft al meermaals (redelijk hardleers) een slotenmaker mogen laten komen. 🤣

Ik hoor hier net op het nieuws dat door de situatie in Oekraïne, de "graanschuur van Europa" onze streekbieren en trappisten duurder gaan worden. Ons bier! ONS BIER!!!

Dees is een brug te ver, beseft Poetin wel wat hij hier allemaal mee teweeg brengt zeg? Kom, nuken die vent, nu! :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan