Deels, maar dat is helaas niet 100% correct (En 10 jaar geleden was het nog véél erger)
Cinnabon --> Keten bevindt zich niet in België, maar deze keten bevindt zich wél in dat shopping center

Vind je voor mij deze keten ergens in België en ik betaal je een koffie. Good luck
Kentucky Fried Chicken, Star Buck, Dunkin' Donuts --> Deze ketens bestaan sinds enkele jaren in BE, MAAR nog niet zo lang geleden, bestonden deze ketens hier niet in BE. Ook deze ketens bevinden zich wél in datzelfde shopping center. (al is de Dunkin' Donuts daar vrij recent)
En nu spreek ik mij niet verder uit over dit shopping center maar er zijn nog ketens die je nergens in BE vindt, maar wél in NL.
Het is ook gewoon gemakkelijk. Even ne koffie in de Star Buck als je arriveert, tussendoor een Donut eten, middagmaal in de Kentucky Fried Chicken (vind ik lekkerder dan de Mac en de Burger King) en voor Valentijn een doos Cinnabon's kopen.
Ja tov 15 jaar geleden is er wél wat veranderd en bevinden véél ketens zich nu ook in BE. Maar ik rijd al 15 jaar naar daar. T'is zo'n beetje een gewoonte geworden.
Beantwoord dit je vraag zo'n beetje?