Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Aan het piekeren?Moe zijn en niet kunnen slapen. En m'n hersenen overstemmen de muziek die meestal wel helpt om te slapen
Hier niet kunnen slapen door barstende koppijn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het piekeren?Moe zijn en niet kunnen slapen. En m'n hersenen overstemmen de muziek die meestal wel helpt om te slapen

Ja, m'n leven aan het overlopen en me afvragen wat de toekomst gaat brengen. Ideale topics om na middernacht met bezig te zijn. Vooral aangezien je nog zoveel aan het verleden kan veranderen en de toekomst volledig kan bepalen.Aan het piekeren?
Hier niet kunnen slapen door barstende koppijn![]()
Ja, m'n leven aan het overlopen en me afvragen wat de toekomst gaat brengen. Ideale topics om na middernacht met bezig te zijn. Vooral aangezien je nog zoveel aan het verleden kan veranderen en de toekomst volledig kan bepalen.

Idem mijne kleineIn de week als de wekker om 6.30 af gaat geraak ik amper wakker, dan de zondag ochtend 6u wakker en niemeer kunnen slapen![]()
Goodbye good old Tonerider. It was one hell of a ride.Morgen terug maandag, kan je werken...Allez toch tussen 5 en 8 geslapen. Waarbij m'n hersenen beslisten dat de game Horizon Forbidden West brandwerende poorten nodig had, dus ik heb poorten ingetekend op 3 niveaus in een rotswand.
Ik ga me laten opnemen, denk ik. Mijn hersenen zijn doorgebrand.Goodbye good old Tonerider. It was one hell of a ride.
First world problems.Allez toch tussen 5 en 8 geslapen. Waarbij m'n hersenen beslisten dat de game Horizon Forbidden West brandwerende poorten nodig had, dus ik heb poorten ingetekend op 3 niveaus in een rotswand.
Ik ga me laten opnemen, denk ik. Mijn hersenen zijn doorgebrand.Goodbye good old Tonerider. It was one hell of a ride.

Moest het zo niet een rotweer zijn, kon ik gaan motorrijden (alhoewel met 3u slaap niet echt veilig) of op een bankske aan 'tScheld gaan zitten (slapen).Morgen terug maandag, kan je werken...
Probeer een hobby / interesse / bezigheid te zoeken voor int weekend buiten uwen pc?
Sinds Corona mogen ze niet meer bakken terug sturen dan dat ze afnemen naar de leverancier. En sommige biertjes verkocht zij niet dus kon ze niet terug nemen.En wat is daar dan de reden voor?![]()
Zou ze dat zelf uitgevonden hebben ter plekke omdat ze niet tot 70 kan tellen?Sinds Corona mogen ze niet meer bakken terug sturen dan dat ze afnemen naar de leverancier. En sommige biertjes verkocht zij niet dus kon ze niet terug nemen.
Ik moet binnenkort eens een 100-tal flesjes binnenbrengen.Zou ze dat zelf uitgevonden hebben ter plekke omdat ze niet tot 70 kan tellen?

Na het overlijden van mijn moeder haar auto moeten halen in Keerbergen. Lege flessen gin achterin, in de koffer, in het *handschoenkastje*. Uw hart wordt er koud van.![]()
Dronken bestuurder reed Femke (17) op haar na dood, maar lapt rijverbod aan laars: “Ook de spijtbrief die hij beloofde hebben we nog steeds niet ontvangen”
Grzegorz J. (39) smeekte huilend om vergiffenis toen hij in de rechtbank het 17-jarig meisje in de ogen keek dat hij tijdens een dronken avond uit in coma had gereden in Sint-Niklaas, en daarmee veroordeelde tot een jarenlange revalidatie. Tranen die snel opdroogden, zo blijkt nu. Het rijverbod...www.hln.be
Echt een dagelijkse ergernis die zaken. Iedere dag zie ik op mijn werk zulke klojos die blijven door rijden ook al hebben ze een rijverbod.
Dat zijn dan de eerste die weg rijden als ze iemand omver maaien met een stuk in hun voeten.
Overlaatst 1 die een alcoholslot moest hebben. Geen alcoholslot en de halfvolle fles whiskey lag op de passagierszetel.
Doen ze dit dan al niet? Ik denk dat je geen wonderen moet verwachten van wat je een bende kinderen, laat staan ongeïnteresseerde pubers bijbrengt.Na het overlijden van mijn moeder haar auto moeten halen in Keerbergen. Lege flessen gin achterin, in de koffer, in het *handschoenkastje*. Uw hart wordt er koud van.
Men zou op school al moeten beginnen met een dril dat alcohol gevaarlijk is.
Niet in vergelijking met andere drugs. Sowieso gaat een mens doen wat een mens gaat doen maar je komt uit school met een duidelijk beeld: drugs = slecht terwijl je van alcohol buitenkomt met ‘geniet maar drink met mate’ en het idee dat een kater niet plezant is. Maar de verdere gevolgen en hoe een verslaving kan werken en zo, daar staan ze niet bij stil.Doen ze dit dan al niet? Ik denk dat je geen wonderen moet verwachten van wat je een bende kinderen, laat staan ongeïnteresseerde pubers bijbrengt.

Gelijk mijn vader zei ‘tis dat ‘t nodig was’ en je kan er toch maar deugd van hebben.Overdag al zittend in slaap gevallen en een half uur geslapen. Ik word oud.![]()