Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, m'n leven aan het overlopen en me afvragen wat de toekomst gaat brengen. Ideale topics om na middernacht met bezig te zijn. Vooral aangezien je nog zoveel aan het verleden kan veranderen en de toekomst volledig kan bepalen.
:hug:

Hier ook wakker geworden en wederom niet in slaap kunnen geraken. Niet de eerste keer deze week, meh.

good-luck-jar-2-600x431.jpg

For all of you! (Wel zelf te betalen helaas, het is het gebaar dat telt. 🫂)

Allez toch tussen 5 en 8 geslapen. Waarbij m'n hersenen beslisten dat de game Horizon Forbidden West brandwerende poorten nodig had, dus ik heb poorten ingetekend op 3 niveaus in een rotswand.
Ik ga me laten opnemen, denk ik. Mijn hersenen zijn doorgebrand. :headshake: Goodbye good old Tonerider. It was one hell of a ride.

Allez toch tussen 5 en 8 geslapen. Waarbij m'n hersenen beslisten dat de game Horizon Forbidden West brandwerende poorten nodig had, dus ik heb poorten ingetekend op 3 niveaus in een rotswand.
Ik ga me laten opnemen, denk ik. Mijn hersenen zijn doorgebrand. :headshake: Goodbye good old Tonerider. It was one hell of a ride.
Morgen terug maandag, kan je werken...
Probeer een hobby / interesse / bezigheid te zoeken voor int weekend buiten uwen pc?

First world problems. :unsure:

Echt een dagelijkse ergernis die zaken. Iedere dag zie ik op mijn werk zulke klojos die blijven door rijden ook al hebben ze een rijverbod.

Dat zijn dan de eerste die weg rijden als ze iemand omver maaien met een stuk in hun voeten.

Overlaatst 1 die een alcoholslot moest hebben. Geen alcoholslot en de halfvolle fles whiskey lag op de passagierszetel.

Echt een dagelijkse ergernis die zaken. Iedere dag zie ik op mijn werk zulke klojos die blijven door rijden ook al hebben ze een rijverbod.

Dat zijn dan de eerste die weg rijden als ze iemand omver maaien met een stuk in hun voeten.

Overlaatst 1 die een alcoholslot moest hebben. Geen alcoholslot en de halfvolle fles whiskey lag op de passagierszetel.
Na het overlijden van mijn moeder haar auto moeten halen in Keerbergen. Lege flessen gin achterin, in de koffer, in het *handschoenkastje*. Uw hart wordt er koud van.
Men zou op school al moeten beginnen met een dril dat alcohol gevaarlijk is.

Na het overlijden van mijn moeder haar auto moeten halen in Keerbergen. Lege flessen gin achterin, in de koffer, in het *handschoenkastje*. Uw hart wordt er koud van.
Men zou op school al moeten beginnen met een dril dat alcohol gevaarlijk is.
Doen ze dit dan al niet? Ik denk dat je geen wonderen moet verwachten van wat je een bende kinderen, laat staan ongeïnteresseerde pubers bijbrengt.

Doen ze dit dan al niet? Ik denk dat je geen wonderen moet verwachten van wat je een bende kinderen, laat staan ongeïnteresseerde pubers bijbrengt.
Niet in vergelijking met andere drugs. Sowieso gaat een mens doen wat een mens gaat doen maar je komt uit school met een duidelijk beeld: drugs = slecht terwijl je van alcohol buitenkomt met ‘geniet maar drink met mate’ en het idee dat een kater niet plezant is. Maar de verdere gevolgen en hoe een verslaving kan werken en zo, daar staan ze niet bij stil.
Bij drugs ook wel. Het beeld dat ze meekrijgen is direct een junkie op straat. De nuances van ‘functional addicts’ dat wordt nergens weergegeven en dat is voor alcohol zelfs nog van groter belang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan