Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regent het dan? Damn en wou net met de motor naar m'n moeder. Misschien best toch met de auto dan. Misschien ook veiliger, met al de takken op de baan en zo.De regen![]()
In Gent wel, geen idee of't in Temse ook nog gaat passerenRegent het dan? Damn en wou net met de motor naar m'n moeder. Misschien best toch met de auto dan. Misschien ook veiliger, met al de takken op de baan en zo.

Echt serieus lage reactie als de ware toedracht van zijn dood duidelijk komt, hij was zijn buurman aan het helpen for fuck sake.Hier op 200m van bij ons dus iemand die denkt dat hij even een toertje moet doen op zijn boot tijdens een storm. Boot zal binnenkort door de erfgenamen te koop gezet worden.
Qua Darwin kan dat ook wel tellen. T was dan nog een Brit, Darwin zou trots zijn.
Oei, zuig je er zo hard in?Qua effectief bezig zijn met de kinderen, kan dit net zo goed een eenoudergezin zijn.

I, dear lady, am a goddamned ray of sunshine with a bag of lollipops and rainbows thrown in!Oei, zuig je er zo hard in?![]()

Het internaat verbonden aan hun school heeft een HEEL goeie reputatie ook he.I, dear lady, am a goddamned ray of sunshine with a bag of lollipops and rainbows thrown in!![]()

Ik hoor uw aderen tot hier heeeeeeeeeelp roepen.…
Het is ook gewoon gemakkelijk. Even ne koffie in de Star Buck als je arriveert, tussendoor een Donut eten, middagmaal in de Kentucky Fried Chicken (vind ik lekkerder dan de Mac en de Burger King) en voor Valentijn een doos Cinnabon's kopen.
…
Tenzij het internaat echtgenoten aanneemt, is het geen hulp.Het internaat verbonden aan hun school heeft een HEEL goeie reputatie ook he.![]()
Af en toe mag het wél en alles met mate. Ik ga ook niet elke dag 3u (heen en terug) rijden naar een shoppingcenter in Rotterdam hé.Ik hoor uw aderen tot hier heeeeeeeeeelp roepen.

)En wat is daar dan de reden voor?Ik had nog een +-70 flesjes leeggoed staan, wat blijven opstapelen van de feestdagen enzo.
Daarstraks naar de drankhandel, kom daar binnen, zegt die uitbaatster "oeioei zoveel, dat kan ik niet allemaal terugnemen"
Wtfgewoon een deel moeten mee terug nemen