Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog een +-70 flesjes leeggoed staan, wat blijven opstapelen van de feestdagen enzo.
Daarstraks naar de drankhandel, kom daar binnen, zegt die uitbaatster "oeioei zoveel, dat kan ik niet allemaal terugnemen"
Wtf 😅 gewoon een deel moeten mee terug nemen

De adapter van een toestel is kapot gegaan en wordt vervangen onder garantie.
De webshop gaat een volledig nieuw toestel opsturen, ik moet dan de nieuwe adapter uit de doos halen en de rest van het pakket weer terugsturen (gratis).
Enkel de nieuwe adapter opsturen is 'helaas niet mogelijk'. :sop:

Hier op 200m van bij ons dus iemand die denkt dat hij even een toertje moet doen op zijn boot tijdens een storm. Boot zal binnenkort door de erfgenamen te koop gezet worden.

Qua Darwin kan dat ook wel tellen. T was dan nog een Brit, Darwin zou trots zijn.
Echt serieus lage reactie als de ware toedracht van zijn dood duidelijk komt, hij was zijn buurman aan het helpen for fuck sake.

Het is ook gewoon gemakkelijk. Even ne koffie in de Star Buck als je arriveert, tussendoor een Donut eten, middagmaal in de Kentucky Fried Chicken (vind ik lekkerder dan de Mac en de Burger King) en voor Valentijn een doos Cinnabon's kopen.

Ik hoor uw aderen tot hier heeeeeeeeeelp roepen.

Ik hoor uw aderen tot hier heeeeeeeeeelp roepen.
Af en toe mag het wél en alles met mate. Ik ga ook niet elke dag 3u (heen en terug) rijden naar een shoppingcenter in Rotterdam hé.
Nu met Covid was het al 2 jaar geleden dat ik nog eens tot daar gereden ben.

Als ik elke dag moet denken: dit mag en dat mag niet, dan krijg ik een hartaanval vanwege de stress. :tongue:
(En ik kan het weten want in 2017 heb ik maanden gezond geleefd en mij letterlijk alle brol ontzegt, voor een marathontraining, kudos aan mensen die altijd gezond kunnen eten, maar ik vond dat persoonlijk echt een marteling, mijn smaakpupillen vinden ongezond eten gewoon véél lekkerder, na de marathon heb ik dan ook 2 weken niks anders gegeten dan vettige hamburgers met véél saus :biglaugh:)

Laatst bewerkt:
Dat er de dag na een storm al rommel overal ligt is nog normaal. Nu ben ik eens door de gemeente gefietst vandaag. Gisteren was het hier papier en PMD. Op normale dagen dat er nog maar een klein beetje wind is ligt er al ikweetniet hoeveel papier verspreid in de straten. Nu is het dus abnormaal wat er van papier karton en verloren gewaaide pmd zakken overal ligt. Ik versta niet dat het zo moeilijk is om uw papier in een gesloten doos buiten te zetten of met een koord of wat tape vast te maken. Niet dat dat veel ging uitmaken gisteren maar op gewoon dagen wel.

Ik had nog een +-70 flesjes leeggoed staan, wat blijven opstapelen van de feestdagen enzo.
Daarstraks naar de drankhandel, kom daar binnen, zegt die uitbaatster "oeioei zoveel, dat kan ik niet allemaal terugnemen"
Wtf 😅 gewoon een deel moeten mee terug nemen
En wat is daar dan de reden voor? :unsure:

a411e8A_460swp.webp

Nutswerken ofzo vlakbij in straat; stormschade zeker ... flikkershow van fel wit licht en zware dieselronk, yay ... 2h30

Ik ga echt nog verhuizen naar een gebied waar het een paar km of meer bos of natuur is tot je een mens of weg tegen komt ...

Noise all day all night indeed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan