Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het huis is dan ook eens gedweild :unsure:
5b8639e2ee5c57eeed6112a3732be9cd.jpg

De beugel van een beha die door de stof schiet en een gat in uw voorgevel prikt. Et tu, boobcage, et tu?!
Been there, done that alleen word ik er niet door geprikt maar zie dan ineens iets aan de voorkant eruit steken. :laugh:
Bh uit en set dem titiz free zou ik zeggen. Vrijheid, blijheid enzu...:unsure:
Als ik zo'n kutbh aanheb die niet lekker zit is dat het eerste wat uitgaat zodra ik thuis ben en haren los, héélijk!

Been there, done that alleen word ik er niet door geprikt maar zie dan ineens iets aan de voorkant eruit steken. :laugh:
Bh uit en set dem titiz free zou ik zeggen. Vrijheid, blijheid enzu...:unsure:
Als ik zo'n kutbh aanheb die niet lekker zit is dat het eerste wat uitgaat zodra ik thuis ben en haren los, héélijk!
Om 18u pyjama aan, deur op slot, laat me allemaal met rust hier!

Om 18u pyjama aan, deur op slot, laat me allemaal met rust hier!
Ben daar oprecht jaloers op.
Zijn soms dagen dat ik pas na 19u thuis ben of als ik dan vroeg klaar ben met werken dan ga ik in de vooravond nog snel effe naar de fitness en daarna is het pas relaxen. Relaxen=pyjama aan, fleece sokken, geen bh, geen make up, comfy badjas en haren los.
Om 18u de deur op slot doen bij ons betekent dat één van ons 2 in de auto moet slapen.:frown:

Ben daar oprecht jaloers op.
Zijn soms dagen dat ik pas na 19u thuis ben of als ik dan vroeg klaar ben met werken dan ga ik in de vooravond nog snel effe naar de fitness en daarna is het pas relaxen. Relaxen=pyjama aan, fleece sokken, geen bh, geen make up, comfy badjas en haren los.
Deur op slot doen bij ons om 18u betekent dat één van ons 2 in de auto moet slapen.:frown:
Zo een tempo had ik vroeger (voor er sprake was van kinderen) ook.
Nu is het tram 4 in combinatie met een kleuter: fuck it, geef me een middagdutje als je wil dat ik 20u nog haal! 👿

Dat zijn dus de dingen die je als man te laat te weten komt. (lees: als je al een tijd samen woont).

In onze leefwereld draagt een vrouw een sexy slaapkleedje/oversized shirt incl sexy setje eronder om savonds in de zetel te liggen.

Dat zijn dus de dingen die je als man te laat te weten komt. (lees: als je al een tijd samen woont).

In onze leefwereld draagt een vrouw een sexy slaapkleedje/oversized shirt incl sexy setje eronder om savonds in de zetel te liggen.
Ik heb dat allemaal wél in de kleerkast liggen en OOIT vind ik vast wel de energie én de man om die vanuit een vergeten hoek te vissen! 🤣

Nja, geen kinderen, werk op 3km van de deur (vroeger in brussel). Totaal ander leven denk ik, vooral de kinderen. Ik wou vooral zeggen, eens de chillbroek aan is, dan is het chillen.

En wie zegt een slaapkleedje/slipdress niet onder pyjama valt en ivm warme sokken, ik heb een paar tenen die altijd koud blijven. Sexy setje is voor als er geklust gaat worden en besides maakt niet uit wat je al dan niet aan hebt, uiteindelijk als de nood hoog is gaat alles toch uit en belanden we in onze blote flikker in bed of op de bank of grond of whatever waar so who cares. 🙄

En wie zegt een slaapkleedje/slipdress niet onder pyjama valt en ivm warme sokken, ik heb een paar tenen die altijd koud blijven. Sexy setje is voor als er geklust gaat worden besides maakt niet uit wat je al dan niet aan hebt, uiteindelijk als de nood hoog is gaat alles toch uit en belanden we in onze blote flikker in bed of op de bank of grond of whatever waar so who cares. 🙄
Nee we zitten duidelijk niet op 1 lijn merk ik.
Met het 2de deel van je post kan ik wel nog akkoord gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan