Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets in mijne rug geschoten bij het stofzuigenkben nog maar 31 gvd, da's te vroeg om zo'n dingen voor te hebben.

En heb je nog gewerkt ook?Wacht tot ge 40 voorbij zijt
Ik heb gisteren een kuub beton afgedraaid en met emmerkes in de draagbalken gegoten, 30 spanten voor het dak naar boven gestoken en 2 paletten snelbouw van plaats verzet.
De priester is net buiten voor de laatste sacramenten.
Vaarwel.

En heb je nog gewerkt ook?![]()
90?Apple heeft een waarde van 90 miljard, hoe slaag je er als dergelijk bedrijf in om een stuk rommel als iTunes voor Windows te maken? Ik wil gewoon wat nieuwe muziek op mijn iPhone zetten. Volgens mijn iPhone heb ik 75 GB vrije ruimte, volgens iTunes 20 GB waardoor het synchroniseren niet wilt lukken.
90?
Hadden die de kaap van 2000 miljoenmiljard nog niet bereikt?

2948 miljard blijkbaar. Ik had zoals 2022 betaamd gewoon de eerste halve google search als volledige waarheid genomen
Maar dat maakt mijn issue nog erger. Liefst zou ik alles altijd via Plex laten lopen, maar om continu alle muziek via mobiele data te laten draaien heb ik ook weinig zin.
Maar morgen krijgt hij zijn superdepuper valentijnscadeau, dus tegen dan zal het wel ontdooid zijn hopelijk.Gisteravond in ruzie gevallen. Enfin, hij met mij, ik heb geen woord gezegd. Al sinds 21u gisteren geen woord meer, radiostilte. Leuk, hoor. En een oudste zoon die in slaap gevallen is met de schrik dat papa boos op hém was. Nee, echt, heel tof.

Gisteravond in ruzie gevallen. Enfin, hij met mij, ik heb geen woord gezegd. Al sinds 21u gisteren geen woord meer, radiostilte. Leuk, hoor. En een oudste zoon die in slaap gevallen is met de schrik dat papa boos op hém was. Nee, echt, heel tof.
Oh nee. Dat heb ik gecancelled. Zo een onnozele geit ben ik ook niet.Maar morgen krijgt hij zijn superdepuper valentijnscadeau, dus tegen dan zal het wel ontdooid zijn hopelijk.![]()
Hier thuis streamt ook alles over wifi. Maar als ik bv ga wandelen met de hond of ga lopen/fitnessen is de wifi al eens wat minderAl mijne muziek hier thuis streamt over wifi naar de Sonos.

Hier thuis streamt ook alles over wifi. Maar als ik bv ga wandelen met de hond of ga lopen/fitnessen is de wifi al eens wat minder![]()
Gisteravond in ruzie gevallen. Enfin, hij met mij, ik heb geen woord gezegd. Al sinds 21u gisteren geen woord meer, radiostilte. Leuk, hoor. En een oudste zoon die in slaap gevallen is met de schrik dat papa boos op hém was. Nee, echt, heel tof.
Plex server draait op mijn NAS. Je kan als je Plex Pass hebt wel je bibliotheek lokaal op je device downloaden. Maar ik ga niet speciaal betalen om dingen van mijn NAS naar mijn telefoon te zettenIk dacht dat plex ook iets lokaals was.

Het mag dan wel een schaap zijn, ik vind het wel passen.Oh nee. Dat heb ik gecancelled. Zo een onnozele geit ben ik ook niet.
Je hebt plex verward met Kodi. Dat is meer lokaal.Ik dacht dat plex ook iets lokaals was.
Geen ervaring met beide. Ooit es plex op mijn tv gezet maar nooit effectief gebruikt.Je hebt plex verward met Kodi. Dat is meer lokaal.
Plex server is gewoon een soort standalone app die dient om uw media te organiseren. In feite heb ik dat hier allemaal vrij slecht ingesteld aangezien ik bv geen toegang heb van buitenaf. Maar heel dat gedoe om poorten open te zetten op die telenet routers, ik ben er wat lui voor om dat nu te doen. Eens ik een eigen huis/appartement heb ga ik dat misschien wel eens iets beter in elkaar steken.Geen ervaring met beide. Ooit es plex op mijn tv gezet maar nooit effectief gebruikt.