Str8_6
Well-known member
Zelfs al heb ik ze. Ik zou het express doen.En daarom moet je wél vaardigheden hebben én een speciaal rijbewijs als vrachtwagenchauffeur!
. En als de politie komt. "Moh? Oeps.. Ik heb da nu Nie gezien si.."Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs al heb ik ze. Ik zou het express doen.En daarom moet je wél vaardigheden hebben én een speciaal rijbewijs als vrachtwagenchauffeur!
. En als de politie komt. "Moh? Oeps.. Ik heb da nu Nie gezien si.."U vraagt zich af of het toegestaan is te parkeren binnen een afstand van 5 meter van een bocht.Zelfs al heb ik ze. Ik zou het express doen.. En als de politie komt. "Moh? Oeps.. Ik heb da nu Nie gezien si.."
Als je een beetje verkeersinzicht hebt dan zet je je daar toch niet? Moest ik met de camion rijden dan pak ik heel de voorkant van die auto mee.

I know.. Ik zou eerst eens vragen of mijn baas een goeie verzekering heeft.U vraagt zich af of het toegestaan is te parkeren binnen een afstand van 5 meter van een bocht.
Op grond van art 24 RVV is het verboden om minder dan vijf meter afstand van een kruispunt.
Indien schade zou ontstaan met een auto die binnen 5 meter van de een kruispunt (bocht) geparkeerd staat, dan is de degene die tegen de fout geparkeerde auto aanrijdt aansprakelijk voor de schade; strafrecht (fout parkeren) v.s. civiel recht (veroorzaken schade).
Had ik geweten dat hij dood was he…Kon voorkomen worden door gewoon een radioke te zetten bij de dode man en iedereen ging nog denken dat die leefde.

Bumpers zijn duur.I know.. Ik zou eerst eens vragen of mijn baas een goeie verzekering heeft.
Zal wss wel goedkoper uitkomen dan daar 2u stil staan en wachten tot ze eerst de eigenaar proberen te vinden en dan nog eens te wachten op een takelwagen.

Chrome aan een Harley Davidson is dat ook.Bumpers zijn duur.![]()

Geen idee, daar heb ik nooit voor moeten betalen!Chrome aan een Harley Davidson is dat ook.![]()

Je post is tegelijk een serieuze glimlach. Ik heb daar vaak met mijn krakkemikkig eerste autootje volle gas naar boven gereden. En dan blij dat ik het haaldeHaha oops, ben nooit goed met paint geweest
Het gaat dus over de plaats waar die eerste auto, grijze Ford, staat. Ik ga ervan uit dat de agent gewoon gelijk heeft en dit inderdaad niet reglementair is.
![]()

Heb het even in paint geprobeerd te maken. Zie het niet echt zitten om mijn woonplaats hier online te smijten...
Rood is de plaats waar je niet mag staan volgens de agent, groen is een boom. Er is geen berm ofzo. Voor de parkeerplaatsen zijn allemaal rijhuizen.
(Had het wel even bekeken op google maps. Grappig genoeg stond er bij het maken van de foto (in 2009) ook al iemand op die onreglementaire plaats)
![]()
Ik snap totaal niet wat het wél is. Neem gewoon een google streetview foto zonder straatnaam of zo?
Ik snap niet goed waarom je een punt probeert te bewijzen met een paint tekening die mijn dochter van 3.5 zelfs beter zou kunnen maken. Hoe ik het zie, is het geen zone om te parkeren en maakt iedereen zich schuldig. Het is ook niet omdat iedereen het doet, dat het plots in orde is. De volgende die een boete aan zijn rekker heeft moet maar op de blaren zitten.
Die tekeningis letterlijk een schets van de situatie zoals je ze op de foto ziet, ik begrijp de commentaar hierop dus totaal niet.Haha oops, ben nooit goed met paint geweest
Het gaat dus over de plaats waar die eerste auto, grijze Ford, staat. Ik ga ervan uit dat de agent gewoon gelijk heeft en dit inderdaad niet reglementair is.
![]()
Die mogen daar niet eens komen.Ge gaat de agent nog bedanken als er eens een vrachtwagen moet zijn.
Zeker dat het 3,5 ton is? Volgens mij was dat zelfs maar 1,5 ton.De straat links naar boven is verboden voor +3.5 ton en van waaruit de foto genomen is, is een doodlopend einde. Dus in praktijk komt er hier geen camion die die bocht moet nemen.
Mijn verkeersinzicht is nu misschien wel niet altijd even goed
Maar soit, ik wou hier eigenlijk helemaal geen voortdurende discussie over of ik er nu wel mag staan of niet. Ik was gewoon persoonlijk geërgerd door het gedoogbeleid van de afgelopen jaren en de niet-vriendelijke manier waarop de agent er nu plots een probleem van maakt.
Goesting om een breinaald in mijn oren te rammen. Ze kunnen nog een tweede kind krijgen, dan is mijn leven helemaal om zeep.
Misschien juist niet omdat ze dan een extra slaapkamer nodig hebben en moeten verhuizen!Ze kunnen nog een tweede kind krijgen, dan is mijn leven helemaal om zeep.
Stapelbed he: 2 luide kinderen in 1 kamer en de ouders rampetampen in de kamer ernaast. Sheldon gaat gouden tijden tegemoetMisschien juist niet omdat ze dan een extra slaapkamer nodig hebben en moeten verhuizen!

Dreigen dat ge volgende keer mee komt doen, als ge nog van die geluidjes hoort.Nu zijn die twee hierboven aan het rampetampenGoesting om een breinaald in mijn oren te rammen. Ze kunnen nog een tweede kind krijgen, dan is mijn leven helemaal om zeep.
Komende week ook eens wat luide se
I don’t know what you heard but this show ain’t freeDreigen dat ge volgende keer mee komt doen, als ge nog van die geluidjes hoort.