Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net via ne maat ontdekt dat mn internet bij Telenet veel te traag is voor wat ik betaal, de helft van de 30 EUR abonnement maar ik betaal wel maandelijks 53 euro.
Hangt er vanaf wat uw situatie is.

Situatie 1:
- Je betaalt voor 100 Mbps
- Ze geven je een 100 Mbps abbo
- Je haalt maar 50 Mbps
= Ga je niets kunnen aan doen, een abbo snelheid is steeds een maximum snelheid die niet altijd gehaald kan worden. Meer info via Telenet.

Situatie 2:
- Je betaalt voor 100 Mbps
- Ze geven je een 50 Mbps abbo
- Je haalt maar 40 of 50 Mbps
= Kan je mogelijks wel iets aan doen, want je betaalt te veel voor een minder abbo.

Tip: Neem contact op via WhatsApp (klikbare snelle link). Ze antwoorden daar naar mijn ervaring heel snel op.

Ma-vr: 8-22u.
Weekend/feestdag: 9-22u.

Laatst bewerkt:
Nope. Je kan wel een geste vragen. Tariefplannen moet je zelf opvolgen.

Ja dacht ik ook, kon het maar vragen.

Mijn abonnement is Fibernet (abbo dat niet meer te selecteren valt) en de snelheid ervan is 50 mbps en zo staat dat ook in mijn account.

Bon ik vermoed dat ik wel ga kunnen upgraden naar All-Internet zonder meerprijs.

Laatst bewerkt:
Everyday havermout dat tegenwoordig meer gruis dan havermout is, grmbl. Ongelofelijk kwaliteitsverlies, nu ga ik moeten overstappen op een duurdere variant :confused2:

Everyday havermout dat tegenwoordig meer gruis dan havermout is, grmbl. Ongelofelijk kwaliteitsverlies, nu ga ik moeten overstappen op een duurdere variant :confused2:
We gebruiken die van de Lidl hier. De groffe variant. Meer havervlokken dus, maar met wat bite aan.

0051958_01.jpg

Eigen ergernis. Wat een ongelofelijk slecht weer is het vandaag

Dacht ik op men laatste dagje vrij nog wat foto's te gaan schieten, maar het mag niet zijn.

Jammer dat Qmusic nog verder blijft bestaan.
Of kan dit ook in het glimlachtopic omdat we mogelijk gespaard zijn van een nóg groter onheil; die radio van Studio100? Ik denk dat we echt ontsnapt zijn aan een ochtend/avondspitsprogramma met Victor en Kobe.
Allez man gemiste kans toch? Overdag Samson en Marie en K3, en 's avonds van 22 tot middernacht Gert in zijn plat Antwaarps als een nieuwe Gunther D.

Ik weet dat ik het mezelf aandoe, ik weet dat het hln is. Maar holy shit, wat krijg ik het op mijn heupen van dit soort artikels. En dan heb ik het nog maar enkel over de inleiding aangezien ik geen geld aan een abonnement ga uitgeven.

Wat ik lees: Gepensioneerde die op 55 jaar reeds op pensioen ging trekt een pensioen dat veel mensen nog niet als vast loon krijgen. Deze persoon kocht zijn woning toen je makkelijk met 1 loon toekwam en zag de waarde van zijn woning de laatste jaren hoogstwaarschijnlijk x2 of x3 gaan. Deze persoon gaat even de "tip" geven aan jongeren dat je best je leningen afbetaald hebt voor je pensioen. Dat veel jongeren 10+ jaar langer gaan mogen werken om zijn rijkelijk pensioen te betalen, en dat huizen vrijwel onbetaalbaar aan het worden zijn vergeet Alain even. Maar hey, hij heeft een zotte moustache dus het is wel ne toffe.

En van vooral dit stukje: De pensioenleeftijd alsmaar optrekken – werken tot je er kreupel bij neervalt – dat is toch te belachelijk voor woorden?. Echt waar, simpele sus. Het is omdat we de pensioenen voor mensen zoals u die ergens in hun 50ste al op pensioen zijn gegaan moeten betalen dat we langer moeten werken.

Ik weet dat ik het mezelf aandoe, ik weet dat het hln is. Maar holy shit, wat krijg ik het op mijn heupen van dit soort artikels. En dan heb ik het nog maar enkel over de inleiding aangezien ik geen geld aan een abonnement ga uitgeven.

Wat ik lees: Gepensioneerde die op 55 jaar reeds op pensioen ging trekt een pensioen dat veel mensen nog niet als vast loon krijgen. Deze persoon kocht zijn woning toen je makkelijk met 1 loon toekwam en zag de waarde van zijn woning de laatste jaren hoogstwaarschijnlijk x2 of x3 gaan. Deze persoon gaat even de "tip" geven aan jongeren dat je best je leningen afbetaald hebt voor je pensioen. Dat veel jongeren 10+ jaar langer gaan mogen werken om zijn rijkelijk pensioen te betalen, en dat huizen vrijwel onbetaalbaar aan het worden zijn vergeet Alain even. Maar hey, hij heeft een zotte moustache dus het is wel ne toffe.

En van vooral dit stukje: De pensioenleeftijd alsmaar optrekken – werken tot je er kreupel bij neervalt – dat is toch te belachelijk voor woorden?. Echt waar, simpele sus. Het is omdat we de pensioenen voor mensen zoals u die ergens in hun 50ste al op pensioen zijn gegaan moeten betalen dat we langer moeten werken.
‘Naast God is treinbestuurder het hoogste wat je kan worden’ en ‘jongeren vergeten dat je pensioen afhangt van je voorgaande loon’ zijn hoogtepunten…

Tja, statutair benoemd en het gouden tijdperk ('60 tot eind '90) meegemaakt voor ambtenaren... Dan weet je het wel.

Man is thuis met een hartvliesontsteking en moet rusten tot hij volgende week ook naar de cardioloog kan voor verder onderzoek.
Vandaag heeft zijn school al 3 keer gebeld en vanavond volgt hij een klassenraad mee. Ik vind dit totaal niet kunnen. Als de dokter zegt rust en in bed blijven dan moet de school dat respecteren.

Bedoel je dan 'Quaker' met duurdere variant? Ik kijk eigenlijk nooit naar prijzen in de winkel. Maar sowieso kost havermout nu toch echt niet veel geld?

Man is thuis met een hartvliesontsteking en moet rusten tot hij volgende week ook naar de cardioloog kan voor verder onderzoek.
Vandaag heeft zijn school al 3 keer gebeld en vanavond volgt hij een klassenraad mee. Ik vind dit totaal niet kunnen. Als de dokter zegt rust en in bed blijven dan moet de school dat respecteren.
Voor sommige is het heel moeilijk om nee te zeggen. Dat is ook al een kunst tegenwoordig.

Cool, een pericarditis, ik heb da ook al es gehad. 7 dagen hospitaal bij mij.

Cool, een pericarditis, ik heb da ook al es gehad. 7 dagen hospitaal bij mij.
Wij gaan nu al een 18 maand bij die huisarts. Maandag geweest dus voor de pijn waar hij last van had. Dokter uhu en aha’t er op los. Gisteren krijgt echtgenoot telefoon van dokter ‘ah maar u had al een hartinfarct, ja, ik ga u dan toch pillen geven en een semi-spoed afspraak maken bij de cardioloog’
Was zo een ‘okeeee’ moment, alles staat in het medisch dossier maar dokter had het kennelijk pas achteraf bekeken.

34 jaar loopbaan en 1850 netto trekken... Als ik over 20 jaar op pensioen zou gaan zal ik blij mogen zijn met de helft. Hij heeft ook NU de leeftijd waarop wij MISSCHIEN om op pensioen gaan mogen gaan. Die is dus véél te vroeg met pensioen gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan