Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gelukkig?
Ligde zo wakker van die openstaande auto’s dat het moet gecontroleerd worden?
Of is het echt omdat ge denkt dat de politie teveel geld gaat kosten door die massale inbraken in openstaande wagens?
Of regels zijn heilig?
Hij zegt dat de overheid gelukkig kleine zaken verwacht van zijn burgers, lijkt me los te staan van die boetes, maar gewoon aan te sluiten bij het feit dat je rechten en plichten hebt.

T kan in de glimlach ook in feite maar bon,

De padden zijn precies aan hun trek begonnen naar betere plekken, regelmatig op de gazon een ouder met kind(eren). Proberen er op te letten dat de honden er geen vast hebben maar toch is mislukt precies. Ineens zag ik er ene stilstaan en maar rieken en snuffelen en duwen met de snuit, jup... ne pad.

Tien minuten nen bek vol slijm en speeksel en ineens heel kalm :laugh: . Ik denk niet dat dat nog is gaat gebeuren.

Maar ondertussen is het terug den oude ;) .

Zijn pertang nog redelijk schoon beesten, ik dacht dat een pad altijd 95% wrat 5% rest was maar deze vallen mee, zelfs relatief schoon.

Boete omdat uw wagen niet afgesloten is, wat een dikke zever zeg. In plaats van de oorzaak aan te pakken, het probleem doorschuiven.
Niet ver van waar ik woon, waar veel parkeergelegenheid is, staat overal signalisatie van de gemeente met daarop een foto van een passagierszetel met daarop een handtas. "EEN AUTO IS GEEN UITSTALRAAM". Dus dat mag ook al niet meer. Als er diefstal is, is 't uw eigen schuld.

Wat is het volgende, verplicht gordijnen hangen in uw woning zodat je niemand in verleiding brengt om uwe TV te stelen?
Handen afkappen bij diefstal. Overheid ontlast. Geen recidive meer. En we hebben daar ervaring in.

Dat laatste was een grapje hé, zoiets is in huidige tijden niet meer haalbaar. Daarvoor komen we handen tekort.

Boete omdat uw wagen niet afgesloten is, wat een dikke zever zeg. In plaats van de oorzaak aan te pakken, het probleem doorschuiven.
Niet ver van waar ik woon, waar veel parkeergelegenheid is, staat overal signalisatie van de gemeente met daarop een foto van een passagierszetel met daarop een handtas. "EEN AUTO IS GEEN UITSTALRAAM". Dus dat mag ook al niet meer. Als er diefstal is, is 't uw eigen schuld.

Wat is het volgende, verplicht gordijnen hangen in uw woning zodat je niemand in verleiding brengt om uwe TV te stelen?
Handen afkappen bij diefstal. Overheid ontlast. Geen recidive meer. En we hebben daar ervaring in.

Dat laatste was een grapje hé, zoiets is in huidige tijden niet meer haalbaar. Daarvoor komen we handen tekort.
Dat is toch al jaar en dag dat men adviseert om geen waardevolle voorwerpen zichtbaar in de auto te laten liggen? Maar dat is volgens mij niet strafbaar hoor. Je wagen niet afsluiten kennelijk wel. In beide gevallen is een dief even schuldig hoor.

Ik vind het een beetje een loze discussie "nu mogen we onze Iphone van € 1000 al niet meer op de passagiersstoel laten liggen met de deur open!"

Tmag inderdaad niet, ge kunt zelfs een boete krijgen voor uitlokken van diefstal. Leve België :ironic:

Wegens het niet tijdig doorgeven van uw ziekteperiode door uw onderwijsinstelling, vragen wij Ministerie van Onderwijs €551.60 terug. Ondertussen hebben wij Ministerie van Onderwijs zelf al een stuk hiervan terug gevorderd maar hoeveel dat kunne wij niet zeggen. Gelieve de brief af te wachten gelijk een zure Kinder Surprise.
Het is geen wereldschokkend bedrag maar hoe Belgistan Apenland is dat weer…

...

Dwars door mijn vingernagel gesneden met een metalen plaat. Zo net nog in het vlees waar de nagel begint, maar dus los die wortel doorgesneden (of hoe heet dat van een nagel? :unsure: ). Valt af te raden. Volgens mij ga ik dat volgende maand nog voelen.
Wist ook niet dat er zoveel bloed in een vinger zat, ik had instant rode hand en je kon mijn druppelspoor volgen tot aan de ehbo. :lol:

Dwars door mijn vingernagel gesneden met een metalen plaat. Zo net nog in het vlees waar de nagel begint, maar dus los die wortel doorgesneden (of hoe heet dat van een nagel? :unsure: ). Valt af te raden. Volgens mij ga ik dat volgende maand nog voelen.
Wist ook niet dat er zoveel bloed in een vinger zat, ik had instant rode hand en je kon mijn druppelspoor volgen tot aan de ehbo. :laugh:

tumblr_ngmr1niIZN1rp0vkjo2_500.gif

Wist ook niet dat er zoveel bloed in een vinger zat, ik had instant rode hand en je kon mijn druppelspoor volgen tot aan de ehbo. :laugh:
ik heb dat ooit door m'n oorlel gehad. Ik kan u verzekeren: dat bloedt ook lijk een rund. Had het eerst nog niet door tot mijn t-shirt een beetje nat begon aan te voelen.

Wel handig dat je die nagellak nog hebt liggen; als de nagel zwart wordt kan je de rest ook gewoon bijwerken.

moest den overheid hun werk doen dan zou het minder nodig zijn van uw auto af te sluiten. Ze zouden hier nog een boete geven voor het niet afsluiten van uw auto terwijl ge me ne cabrio rijd
Dit toont dus exact de belachelijkheid van zo'n regels aan.
Een cabrio kunt ge op slot doen, maar dat heeft weinig zin dus de regel kan niet correct nageleefd worden.

Dit toont dus exact de belachelijkheid van zo'n regels aan.
Een cabrio kunt ge op slot doen, maar dat heeft weinig zin dus de regel kan niet correct nageleefd worden.
Tuurlijk kan de regel wel correct nageleefd worden: uw deuren sluiten. Dan is de regel correct nageleefd. Dat het bij een cabrio geen nut heeft, wil niet zeggen dat je de regel niet kan volgen.

ik heb dat ooit door m'n oorlel gehad. Ik kan u verzekeren: dat bloedt ook lijk een rund. Had het eerst nog niet door tot mijn t-shirt een beetje nat begon aan te voelen.
Idd vorige zomer een oude schutting afgebroken en een stuk hout met een nagel in de achterkant van mijn oor gekregen van een paar meter hoog.

Ik dacht dat mijn oor eraf was als ik de hoeveelheid bloed eruit zag lopen.

Net via ne maat ontdekt dat mn internet bij Telenet veel te traag is voor wat ik betaal, de helft van de 30 EUR abonnement maar ik betaal wel maandelijks 53 euro. Ne keer checke morgenochtend bij Telenet om da recht te zetten. Zou ik daar geld voor terugvorderen? Omdat ik in principe teveel betaald heb, maar vermoedelijk zullen ze daar wel iets van bescherming voor gevonden hebben ofzo.

Net via ne maat ontdekt dat mn internet bij Telenet veel te traag is voor wat ik betaal, de helft van de 30 EUR abonnement maar ik betaal wel maandelijks 53 euro. Ne keer checke morgenochtend bij Telenet om da recht te zetten. Zou ik daar geld voor terugvorderen? Omdat ik in principe teveel betaald heb, maar vermoedelijk zullen ze daar wel iets van bescherming voor gevonden hebben ofzo.
Nope. Je kan wel een geste vragen. Tariefplannen moet je zelf opvolgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan