Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al sinds december werken op een stuk Pottelberg, op zich behalve massa modder geen heel groot probleem. Nu hebben ze sinds gister 1 stukje extra afgesloten van hoop en al 100 meter maar wel het enige stukje waarmee je op de autostrade kom geraken.
Je moet nu dus een stukje omrijden dat normaal een minuut of vijf duurt. Tussen 7u en 9u staat elke, maar echt elke straat rondom ons blok. 5 minuten eergisteren waren er vandaag 42. *42* Om van ons huis naar de autostrade te raken op 500 meter.

When in West-Vlaanderen...

images

MC kaart van EDENRED is vervallen en blijkbaar geen nieuwe gekregen, op zich geen probleem

- we contacteren EDENRED met deze vraag: antwoord: contacteer uw werkgever
- we contacteren de werkgever (overheid) met deze vraag: antwoord: contacteer EDENRED

Lang verhaal kort: gewoon gemeld dat de kaart gestolen is, das een andere procedure

Zalig :)

Kun je hem nergens anders zetten dat je een stuk wandelt?
Nee. Berg-op ligt alles open en kan je met een straatje enkel binnen in de woonwijk die ze aan het bouwen zijn maar die is dus nog ‘dicht’ en ga je berg-af dan is er geen straatparking tot aan het commercieel centrum Pottelberg wat voor kinderen echt wel ver stappen is én het stuk is dat tjokvol file zit.
Ik ga ze allebei vastmaken aan een drone en zo naar school doen.

Nee. Berg-op ligt alles open en kan je met een straatje enkel binnen in de woonwijk die ze aan het bouwen zijn maar die is dus nog ‘dicht’ en ga je berg-af dan is er geen straatparking tot aan het commercieel centrum Pottelberg wat voor kinderen echt wel ver stappen is én het stuk is dat tjokvol file zit.
Ik ga ze allebei vastmaken aan een drone en zo naar school doen.
Zijn ze daar niet al heel lang bezig? Ik herinner me dat als je afrit Marke nam en je reed richting het rusthuis, heel de straat daar open lag. Ik spreek van enkele jaren geleden.

Zijn ze daar niet al heel lang bezig? Ik herinner me dat als je afrit Marke nam en je reed richting het rusthuis, heel de straat daar open lag. Ik spreek van enkele jaren geleden.
Je moet een stukje doorrijden, dus als je van het WZC naar boven gaat richting Wolvendreef en dan richting Dronckaert. Het is nu nog maar van in november en ik zie wel puttekes dieper worden maar verder nougatbollen.

Je moet een stukje doorrijden, dus als je van het WZC naar boven gaat richting Wolvendreef en dan richting Dronckaert. Het is nu nog maar van in november en ik zie wel puttekes dieper worden maar verder nougatbollen.
Wolvendreef? Is dat het miljoenenkwartier dat ze zeggen in Kortrijk? Daar staan serieuze kasten van huizen.

Wolvendreef? Is dat het miljoenenkwartier dat ze zeggen in Kortrijk? Daar staan serieuze kasten van huizen.
Yep, is een heel knap stukje Kortrijk. Wij wonen vaneigens niet in de Wolvendreef maar als je het WZC weet zijn en de dreef dan heb je een redelijk idee van waar de knoop zit en waarom het zo moeilijk manoeuvreren is nu.

Yep, is een heel knap stukje Kortrijk. Wij wonen vaneigens niet in de Wolvendreef maar als je het WZC weet zijn en de dreef dan heb je een redelijk idee van waar de knoop zit en waarom het zo moeilijk manoeuvreren is nu.
Inderdaad wel een kloteboel.

Dat is toch ook daar in de buurt dat die bloemist gekloot was door de werken, waar iedereen die man dan gesteund heeft? Of ben ik dat door elkaar aan het halen? Kan ook.

Inderdaad wel een kloteboel.

Dat is toch ook daar in de buurt dat die bloemist gekloot was door de werken, waar iedereen die man dan gesteund heeft? Of ben ik dat door elkaar aan het halen? Kan ook.
Dat was idd bij de werken aan dat vorig stuk. Hier is er alleen een apotheek en die waren bereikbaar maar nu is het denk ik ook even moeilijk. Het is natuurlijk te zien hoe lang dat stukje dicht blijft maar de andere uitrit van onze straat, die een oplossing had kunnen zijn, is al dicht van november en er gebeurt daar niks, zelfs geen schop in de grond.

Stagezoektocht (voor een onbezoldigde stage dan nog, dus basically 4 weken een gratis werkkracht die je kunt uitbuiten):
iedere HR-afdeling tot zover:

299ed68e37e58bc18bcf19765866936a.gif

En zonder stage, geen diploma....

Bouwkundig tekenaar / BIM Modeller. En ik ben er 34, 't is dus niet dat ze een gierende puber aan de deur krijgen...

stages zijn meestal voor jonge snaken van 22, vers van de unief en met 12 jaar ervaring in dat gebied. Daarbovenop nog 2 masters, een MBA en een black belt Six Sigma. En gratis werken natuurlijk.

"Tot slot waren verschillende voertuigen niet slotvast achtergelaten. “Dat is niet toegelaten. De politie heeft de bestuurders daarom afzonderlijk beboet.”

Dat vind ik dus echt schandalig. Hebben ze nu echt niks beters te doen? Wat als ne mens verstrooid is en dat eens vergeten is?
Een echt belachelijke wet en nog belachelijker dat dit effectief uitgevoerd wordt.
En dat terwijl er zoveel belangrijkere dingen zijn.
Dat zou ik dus echt uit principe aanvechten op de rechtbank zoiets.

"Tot slot waren verschillende voertuigen niet slotvast achtergelaten. “Dat is niet toegelaten. De politie heeft de bestuurders daarom afzonderlijk beboet.”

Dat vind ik dus echt schandalig. Hebben ze nu echt niks beters te doen? Wat als ne mens verstrooid is en dat eens vergeten is?
Een echt belachelijke wet en nog belachelijker dat dit effectief uitgevoerd wordt.
En dat terwijl er zoveel belangrijkere dingen zijn.
Dat zou ik dus echt uit principe aanvechten op de rechtbank zoiets.
En wat gaat die rechter doen denk je? De boete is volgens de wet terecht, dus je gaat nog veel meer geld en tijd kwijt zijn. Als je principe je dat waard is, ga je gang.

Eigenlijk is dat best logisch. Auto's die niet op slot zijn, zijn een gemakkelijk doelwit voor inbraken waardoor we politie gaan moeten inzetten voor inbraken die heel makkelijk te vermijden zijn. Misschien dat je op die manier bijvoorbeeld ook gemakkelijk de handrem kan afzetten?
Mensen moeten ook gewoon beschermd worden tegen hun eigen stupiditeit.

Daarnaast is verstrooid zijn geen goede reden om de wet niet te volgen maar dat zal je zelf ook wel beseffen.

Veel plezier met het uit principe aan te vechten maar ik raad het je af. Je gaat er allicht niet gelukkiger van worden, je gaat verliezen en er zijn waarschijnlijk zaken waar je beter je tijd kan in steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan