Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ne oude mens die alles moest dichtgooien aan 't zebrapad omdat ik aanstalte maakte om over te steken (na oogcontact ook nog) en dan toeteren en van zijne tak maken ook nog.

Ik rijd zowel met de auto als fiets/step en ga vaak te voet. Dus ben zeker niet de meest roekeloze omdat ik begrip heb voor iedereen maar als ge aan een groot open zebrapad mij ziet staan en niet eens remt én dan nog es van uwe tak maakt...

61e2a798562203afcc3652ab10b93831.gif

Beeld u nu eens in dat een man van Mulan's leeftijd hetzelfde zou zeggen over 2 twintigjarige grieten. #DubbeleStandaard
De ongeschreven - en ik weet ook niet waar die vandaan komt - regel zegt leeftijd / 2 + 7 is ok.

@Mulan you do the math of zoon en/of vader in aanmerking komen :)

Ik denk (@Carrion) dat er meer relaties zijn waarbij de vrouw veel jonger is als haar partner dan andersom.

Den Aldi: shit zeg, ik ben bijna depressief van daar gewoon in de rij aan de kassa te staan. Dat is toch echt wel een van de meest deprimerende winkels. En ik denk dat die kerel aan de kassa vandaag of morgen ook werkelijk naar een koord grijpt, hoe afgestompt kunt ge toch zijn... Ik probeer altijd vriendelijk te zijn, maar die zat echt gewoon afgesloten in zijn eigen wereldje en op automatische piloot. Gewoon niets respons.

De ongeschreven - en ik weet ook niet waar die vandaan komt - regel zegt leeftijd / 2 + 7 is ok.

@Mulan you do the math of zoon en/of vader in aanmerking komen :)

Ik denk (@Carrion) dat er meer relaties zijn waarbij de vrouw veel jonger is als haar partner dan andersom.
allez, dat de dertigjarige babes maar al beginnen sidderen, want ik kom er aan. Sebiet is beginnen swipen se.

mijne oven een tien minuten geleden opgezet voor mijne lasagna. ik ga nu kijken en ben vergeten de timer op te zetten (wat ge om een of andere reden moet doen wil hij starten). Fck this, dan is het maar lasagne in de microgolf. En in plaats van een stokbrood erbij, zal het dan chips achteraf zijn.

#magernoggeflirtworden?

khoop het, anders kunnen we ons evenwel allemaal laten invriezen in de hoop ontdooid te worden in betere tijden. Mogelijks wel hetere tijden... (het weer hé)

ps. er mag idd nog gelachen worden :)

Iemand die uit haar vastbenoemd ambt ontslag had genomen in 2018 maar nog altijd gewoon loon ontving en ondertussen werkte in privé.
Is nu uitgekomen en ze moet alle nettoloon terugbetalen (100k) maar ze weigert want 'dat is veel geld en niet haar fout'

Ze heeft er ook vakbond bijgehaald en die steunen haar...

Is uiteraard heel gedoe want ze heeft uiteraard dan ook veel te veel belastingen betaald

Iemand die uit haar vastbenoemd ambt ontslag had genomen in 2018 maar nog altijd gewoon loon ontving en ondertussen werkte in privé.
Is nu uitgekomen en ze moet alle nettoloon terugbetalen (100k) maar ze weigert want 'dat is veel geld en niet haar fout'

Is uiteraard heel gedoe want ze heeft uiteraard dan ook veel te veel belastingen betaald
Only in Belgistan.

gisteren nog gelachen met iemand die zijn portefeuille kwijt was.

Vandaag vertrokken zonder portefeuille, karma komt snel :sop:.

Ze hebben het nog rap gezien. Enkele jaren geleden was er 1 in het nieuws die al 15 jaar op pensioen was en nog steeds zijn wedde doorbetaald kreeg van de gemeente. En zijn pensioen ook kreeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan