Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry mannen maar ik heb hier toch eens goed moeten lachen.
Heel mooie en oprechte bezorgdheid voor @Tonerider zijn dieet maar hij is een volwassen man hé.

Als hij zegt 'ik doe geen moeite en eet zo makkelijk mogelijk omdat het moet' dan is dat zo.

We hoeven hem hier heus niets aan te praten.

Verder veel liefs voor iedereen hier hé 😘

Heel mooie en oprechte bezorgdheid voor @Tonerider zijn dieet maar hij is een volwassen man hé.

Als hij zegt 'ik doe geen moeite en eet zo makkelijk mogelijk omdat het moet' dan is dat zo.

Ma we moeten toch als community inpraten op wie niet mooi zijn groentjes en patatjes op eet opdat iedereen groot en gezond komt :unsure:

Volwassen, dunno. We weten gewoon dat hij 45+ is.

Verder proberen we zijn leven te rekken tot 57 jaar.

Tja, online is een mens nooit helemaal 3D dus dan vergeet je inderdaad dat er ‘meer aan is’. Voor mij zit Tonerider op 2 vierkante meter met een blik koude ravioli, een laptop, vier bruine klakken en een camera waar een paparazzo trots zou op zijn. Het zal beter gaan als we allemaal Meta VR zijn.

Straks nog fatshaming ook ofwa?
Nee niet nodig, @straight_six got that covered voor iedereen.

Agreed, allez jah, we mogen gerust tips geven en wat aanmoedigen, maar uiteraard maakt iedereen zijn eigen keuzes ja.
Dat gezegd zijnde:
Ik vergeet soms dat niet iedereen een food = life ‘r is
200w-2.gif

Tja, online is een mens nooit helemaal 3D dus dan vergeet je inderdaad dat er ‘meer aan is’. Voor mij zit Tonerider op 2 vierkante meter met een blik koude ravioli, een laptop, vier bruine klakken en een camera waar een paparazzo trots zou op zijn. Het zal beter gaan als we allemaal Meta VR zijn.
Het is @Tonerider he, geen dutroux

Als je al moeite hebt om dat verschil te zien :sarcastic:
Nee, in alle serieux inderdaad Tonerider is geen Dutroux, dat weet ik ook wel. Maar ik ben toch opgevoed (ik denk de meeste) met een gezonde argwaan dat je online toch nooit 100% zeker kan zijn. Je mag uitgaan van goede bedoelingen maar zeker is nog wat anders. Logisch toch?

de ravioli heb ik ieg in de kast staan, maar zou het wel opwarmen in de microgolf. bruin klakske: 1 en altijd dezelfde (heb nog wel andere klakskes, maar die zet ik bijna nooit op.
Camera: paparazzo zouden me vierkant uitlachen.
en ik woon op een appartement, alhoewel ik met de meubelen die ik heb dus perfect in een studio zou passen. 2/3 van mijn living staat gewoon leeg :p
Voila, nu is uw beeld van me bijgesteld (en misschien nog triestiger geworden)
Misschien dat er binnenkort foto's verschijnen van me als ik naar de fotomeet zou gaan en ze doen een groepsfoto, maar dan zet ik mijn klakske af zodat ge nog niet weet wie ik ben :eviltongue:

Nee, in alle serieux inderdaad Tonerider is geen Dutroux, dat weet ik ook wel. Maar ik ben toch opgevoed (ik denk de meeste) met een gezonde argwaan dat je online toch nooit 100% zeker kan zijn. Je mag uitgaan van goede bedoelingen maar zeker is nog wat anders. Logisch toch?
Je hebt groot gelijk, daarom dat ik tijdens het online daten er in koeien van letters bij gezet heb: geen kinderen aub, ge weet nooit of ik ne pedo ben of niet.

niks strange aan he. Ongezond voedsel, 2x frieten in de week, dan nog een paar dagen met kroketten, dan nog chips, zouten pindanootjes en regelmatig een biertje. Daarbuiten ook nog een zittend beroep waardoor ik enkel in het weekend wat beweeg (als het goed weer is).
Maar ik ben wel wat afgevallen sinds ik alleen woon... denk ik... :p heb geen weegschaal meer, dus kan het niet controleren.
En je quote maar half, ik zei ook dat het eigenlijk wel meevalt. Ik vermoed tussen de 95 en 105kg voor iemand van 1m86, das ongezond overgewicht, maar het is nog geen driedubbele kin en manboobies he. De typische +40 jarige buik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan