Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik Firefox :unsure:
my-man-my-man-denzel.gif

Ik twijfel eraan om volgende week verlof te nemen. Aangezien ik volgende week zaterdag een pcr test moet laten afnemen en ik wil niet riskeren om komende week op het werk corona op te scharen. Maar ik wou komende week nog graag gaan werken omdat ik nadien al 6 weken thuis zit. Maar het verstandigste is wss verlof vragen.

op het werk, in een streek met veel boerderijen, zit laatste tijd een marter die onze kabels van auto's kapot bijt.

baas heeft daar nu een val gezet.... echter zat er gisteren een "verdwaalde" kat in. kat stonk geweldig, zag er verwaarloosd dier uit.
die kat moest per sé weg...

ik offerde me op om hem mee te nemen naar huis, en bij mijn kat te steken. eerst in bad gestoken en gewassen..
heeft hier hele nacht gezeten. natuurlijk vanmorgen mee geglipt naar buiten toen mijn vriendin naar school ging.

is nu al de hele ochtend verdwenen, kans is klein dat die nog terug komt zeker?
heb ze wel veel eten gegeven gisteren avond, dus ze was toch wat op haar gemak...

echt klote gevoel weer, baas die per sé van die zwerf kat af wil, en ik die nu op mijn ongemak zal zijn (misschien wel voor altijd) wat er nu met dat beestje aant gebeuren is. ik wil gewoon dat ze terug komt.

al 3 keer overal gekeken, (woon wel in doodlopende straat), dus khoop dat ze toch nog terug komt naar hier.
(mijn werk is op 20 km van hier, zou niet weten waarom ze terug naar daar zou gaan)

op het werk, in een streek met veel boerderijen, zit laatste tijd een marter die onze kabels van auto's kapot bijt.

baas heeft daar nu een val gezet.... echter zat er gisteren een "verdwaalde" kat in. kat stonk geweldig, zag er verwaarloosd dier uit.

ik offerde me op om hem mee te nemen naar huis, en bij mijn kat te steken. eerst in bad gestoken en gewassen..
heeft hier hele nacht gezeten. natuurlijk vanmorgen mee geglipt naar buiten toen mijn vriendin naar school ging.

heb ze wel veel eten gegeven gisteren avond, dus ze was toch wat op haar gemak...

echt klote gevoel weer, baas die per sé van die zwerf kat af wil, en ik die nu op mijn ongemak zal zijn (misschien wel voor altijd) wat er nu met dat beestje aant gebeuren is. ik wil gewoon dat ze terug komt.

al 3 keer overal gekeken, (woon wel in doodlopende straat), dus khoop dat ze toch nog terug komt naar hier.
(mijn werk is op 20 km van hier, zou niet weten waarom ze terug naar daar zou gaan)
Zeg aan uw baas dat hij zijn stinkende poes in het vervolg beter zelf wast. :unsure:

Zeg aan uw baas dat hij zijn stinkende poes in het vervolg beter zelf wast. :unsure:
je kan er mee lachen, maar als ik hem niet had mee gedaan , had hij hem wellicht ge dood.... wou ik niet riskeren.
ik deed voor goed, ik zie ongelofelijk graag katten. echt klote gevoel.

je kan er mee lachen, maar als ik hem niet had mee gedaan , had hij hem wellicht ge dood.... wou ik niet riskeren.
ik deed voor goed, ik zie ongelofelijk graag katten. echt klote gevoel.
Kan uw gevoel begrijpen, misschien eten buiten laten staan en zien of ze dan terugkomt? Naar uw werk zal ze idd wel niet terug gaan. Je kan ook altijd vragen of er buren mee een oogje willen houden of ze te zien is.

In augustus een tvkast bij laredoute gekocht. Hier gearriveerd maar er was serieus wat schade aan. Helaas was het de laatste dus we hebben tot deze week mogen wachten op vervanging. Net de doos van de vervanger opengedaan en zo mogelijk nog erger beschadigd. De schade is nochtans echt niet het gevolg van slecht vervoer lijkt me. Niet te doen.

Laatst bewerkt:

Steenmarters zijn een beschermde diersoort.
En als hij er ook al katten mee vangt ...

In de verlichtingskring buiten ergens kortsluiting maar het is wat nat en donker buiten om het probleem nu gaan te zoeken.
Kring uitgeschakeld en reparatie is voor een andere dag.

Erger nog. Onlangs een telefoontje gehad van de Jehova's. Die komen zelfs niet meer aan de deur!
Ik werkte samen met een jong gastje die dus de night shift deed in een hotel en overdag ging het woord verkondigen, 6 op 7. Tot zijn verdienste heeft hij het er op het werk nooit over gehad, werkte ook heel correct en hard. Ik weet weinig over GvJ maar ik vond het zonde van zo een jong leven.

In augustus een tvkast bij laredoute gekocht. Hier gearriveerd maar er was serieus wat schade aan. Helaas was het de laatste dus we hebben tot deze week mogen wachten op vervanging. Net de doos van de vervanger opengedaan en zo mogelijk nog erger beschadigd. De schade is thans echt niet het gevolg van slecht vervoer lijkt me. Niet te doen.
Exact hetzelfde voorgehad met die winkel. Bpost wou het pakket zelfs niet terugnemen omdat het zo hard beschadigd was. Volgens mij was het al 3x uit en ingepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan