Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen BTW korting op gas, dat word dus mogelijks 500-1000€ opleg vrees ik, ook al staat m'n thermostaat maar op 19C. En kom niet af van minder... Voorheen was dat 20- soms 21 bij veel tocht. En zat ik op m'n werk overdag. Maar kzit al even op invaliditetit nu ... hoe lang nog weet ik niet.

Elektriek korting ben ik vet mee, zonnepanelen ... en ik betaal al 42€/maand 'prosumententarief' gewoon om die te mogen hebben! Huurhuis wel dus, kan ik niets aan doen .... meter draait veelal achteruit en ik verbruik weinig op dat vlak. Ik ben echt wel energie bewust.

Moge vivaldi branden in de hel! Ach ja, thx voor de 100€ zeker.

ps. Ik heb het geld wel, spaargeld, maar hang dat dan liever aan een te dure GPU ofzo als we er toch moeten mee gooien :S ... Daar heb je nog plezier aan.

Laatst bewerkt:
Met een verpakking te openen (zonder mes) een klein sneetje net op de plooi vinger/hand. Putain, ça pique.
Kan inderdaad pijn als de pest doen.
Ooit eens op het werk bij het openen van een nieuw pak printpapier mij ook gelijkaardig gesneden. Was geen grote wond, maar dat pikte heel de dag. Gebeurde op een brugdag, dus niet veel volk in de kantoorruimtes te bespeuren.
Dan maar beneden naar de fabriek gegaan om te vragen of ze niet iets van ontsmettingsmiddel hadden ofzo. Moesten ze speciaal een arbeider van de andere kant van de site oproepen om gewoon dat kastje open te doen. Erge was dat ik het volgens de voorschriften nog niet zelf mocht doen.

Is een paar jaar geleden en volgens mij moppert die vent nog steeds op dat lui, verwend kantoorvolk dat bij het minste pijntje aan het huilen is. :shutup:

La Vache Qui Rit smeerkaas is om zeep

pic.jpg

Vormfactor veranderd: nu dunner en breder
Ok, daar kan ik mee leven

MAAR

De smeerkaas is veel lopender en smeuig nu.
Smeert als boter die een uur in de warmte heeft gestaan.

Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.

Ook minder beet en proeft romiger door het platter zijn.

IF IT AIN'T BROKE, DON'T FIX IT :eviltongue:

Ik sta open voor smeerkaassuggesties die niet ranzig zijn!

pic.jpg

MAAR

Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.

La vache ne rit plus - Ik stuur het voorstel tot naamswijziging naar Fromageries Bel. :unsure:

pic.jpg

MAAR

Ik vind smeerkaas meestal nogal artificieel smakende brol eigenlijk. Wat ik graag als min of meer smeerkaas behandel is een geitenkaas zoals Petit Billy of een zachte koemelkkaas zoals L'Etoile du Vercors.

Ik heb nooit begrepen waarom de Amerikanen Trump verkozen hebben. Ze wouden hopeloos verandering zien, ook al was dat door op een man als Trump te stemmen.

Ik begin het te snappen. Onze regering is toch gewoon één grote grap? Precies een mislukte komedie.
En dan verschieten dat mensen radicaal beginnen te stemmen.

Ik heb nooit begrepen waarom de Amerikanen Trump verkozen hebben. Ze wouden hopeloos verandering zien, ook al was dat door op een man als Trump te stemmen.

Ik begin het te snappen. Onze regering is toch gewoon één grote grap? Precies een mislukte komedie.
En dan verschieten dat mensen radicaal beginnen te stemmen.
2024 is nog ver hé, maar zoals het er nu voor staat gaat dat nog een héél leuke dag voor de TV worden. Met wenende politici.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan