Coolguy
Well-known member
FTFYEn daar kunnen in mijn gedachten wel hapjes en drankjes bij ook.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYEn daar kunnen in mijn gedachten wel hapjes en drankjes bij ook.

FTFYEn daar kan in mijn gedachten wel cocaïne en hoeren bij ook.

Vroeger kon je enkel de belastingen niet ontwijken, nu kan je dat met de gevolgen ook niet meerJe kan in België toch eens echt nergens naartoe rijden zonder wegenwerken en omleidingen tegen te komen.![]()

... Daar heb je nog plezier aan.Doet me aan jackass denken, waar ze papercuts tussen hun vingers deden.Met een verpakking te openen (zonder mes) een klein sneetje net op de plooi vinger/hand. Putain, ça pique.
I was having a good day. We were all having a good day.Doet me aan jackass denken, waar ze papercuts tussen hun vingers deden.
Kan inderdaad pijn als de pest doen.Met een verpakking te openen (zonder mes) een klein sneetje net op de plooi vinger/hand. Putain, ça pique.

La vache ne rit plus - Ik stuur het voorstel tot naamswijziging naar Fromageries Bel.La Vache Qui Rit smeerkaas is om zeep
![]()
Vormfactor veranderd: nu dunner en breder
Ok, daar kan ik mee leven
MAAR
De smeerkaas is veel lopender en smeuig nu.
Smeert als boter die een uur in de warmte heeft gestaan.
Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.
Ook minder beet en proeft romiger door het platter zijn.
IF IT AIN'T BROKE, DON'T FIX IT
Ik sta open voor smeerkaassuggesties die niet ranzig zijn!

Ik vind smeerkaas meestal nogal artificieel smakende brol eigenlijk. Wat ik graag als min of meer smeerkaas behandel is een geitenkaas zoals Petit Billy of een zachte koemelkkaas zoals L'Etoile du Vercors.La Vache Qui Rit smeerkaas is om zeep
![]()
Vormfactor veranderd: nu dunner en breder
Ok, daar kan ik mee leven
MAAR
De smeerkaas is veel lopender en smeuig nu.
Smeert als boter die een uur in de warmte heeft gestaan.
Gevolg is ook dat de helft van uw kaas nu aan het fucking papiertje blijft kleven bij het openmaken.
Ook minder beet en proeft romiger door het platter zijn.
IF IT AIN'T BROKE, DON'T FIX IT
Ik sta open voor smeerkaassuggesties die niet ranzig zijn!
Wacht tot je dat eventjes vergeten bent, ergens binnen gaat, netjes je handen ontsmet...Met een verpakking te openen (zonder mes) een klein sneetje net op de plooi vinger/hand. Putain, ça pique.

La vache avec la gonorrhée.La vache ne rit plus - Ik stuur het voorstel tot naamswijziging naar Fromageries Bel.![]()

2024 is nog ver hé, maar zoals het er nu voor staat gaat dat nog een héél leuke dag voor de TV worden. Met wenende politici.Ik heb nooit begrepen waarom de Amerikanen Trump verkozen hebben. Ze wouden hopeloos verandering zien, ook al was dat door op een man als Trump te stemmen.
Ik begin het te snappen. Onze regering is toch gewoon één grote grap? Precies een mislukte komedie.
En dan verschieten dat mensen radicaal beginnen te stemmen.
En 2 jaar zonder regering wss. Waardoor er ook niks zal veranderen.2024 is nog ver hé, maar zoals het er nu voor staat gaat dat nog een héél leuke dag voor de TV worden. Met wenende politici.
En 2 jaar zonder regering wss. Waardoor er ook niks zal veranderen.
Tis maar dat we ons eigen record verbreken.Idd, minstens nog 2 jaar extra vivaldi