Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

13 pagina's over die bagger. En ik die dacht dat dit forum bevolkt werd door begaafde mensen.
En dan? Ik kijk ook Big Brother. Dat komt vooral door die strenge lockdown van vorig jaar. Toen mocht ge nergens komen en dan was het wel fijn om een groep mensen te zien die wel nog sociaal contact hadden.

Mijn huidige, mannelijke kine masseert precies met 2 vingers, da's ook gene blijver. 😓
Ik gok dat er interesse is in een ander topic, misschien zijn contact details daar posten :shutup::

Ik heb een godsgruwelijke hekel aan massages zowel voor de gezondheid als voor de relax. Ik voel mij gelijk een ongerezen boerenbrood. #getoffme Ik weet het, tis raar.

Ik was ooit op een beurs waar ik reclame (in tekst) zag voor een massagebed, ik dacht wtf heeft een moskee hier te zoeken op een interieur beurs.

Boy was I wrong

Gisteren Sea of Thieves Community Day. Natuurlijk servers hele namiddag/avond plat.
"We'll extend the Community Day with 12 hours"
Vanavond ook gewoon same shit

Hele dag uitgekeken om te spelen :headshake:

Eigenlijk iets dat meer voorvalt dan ik zelf zou gedacht hebben: aan de deur bellen om de weg te vragen.
Daarnet ook: middelbare meneer die om de Doenaertstraat of zo vraagt. Maar hier naast is een bedrijf met een receptie. Dan ga je daar toch binnen in plaats van aan een private woning te bellen? Of het is checken of er volk thuis is.
Hier is dat onlangs ook gebeurd. Nederlandse nummerplaat. Na het checken (wat je in Nederland blijkbaar vrij eenvoudig kan?) bleek die gestolen te zijn en dus van een andere wagen te zijn. Oplichters dus.

Nu liep ik al jaren rond met glazen covers op mijn smartphone scherm, en elke keer dat ding barstte na een val dacht ik "Oef, sjans dat dat er op hangt".
Nu is mijn toestel ondertussen al wat ouder dus ik dacht gewoon geen nieuwe cover te plaatsen en als het kapot is is het kapot...
Dat ding is sindsdien al 100 keer tegen de grond gegaan zonder enige schade aan het scherm. It's a scam I tell you.

Mijn huidige, mannelijke kine masseert precies met 2 vingers, da's ook gene blijver. 😓
van horen zeggen da 2 vingers meestal wel genoeg is.

nee serieus, 2 jaar een vrouwelijke gehad en die kon vlot schouder terug in de kom duwen en knieen terug rechtzetten ( beide bij mij gedaan )
maar het is soms ongemakkelijk omdat die 20cm kleiner is dan ik.

Bleh, madam positief. Daar gaat mijn ski vakantie volgende week :wallbash:.
Boarden en 1 boardgame vakantie / jaar is zowat hetgene waar ik een heel jaar het meeste naar uit kijk. Drie keer raden wat ik al 2 jaar bijna niet meer gedaan heb :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Bleh, madam positief. Daar gaat mijn ski vakantie volgende week :wallbash:.
Boarden en 1 boardgame vakantie / jaar is zowat hetgene waar ik een heel jaar het meeste naar uit kijk. Drie keer raden wat ik al 2 jaar bijna niet meer gedaan heb :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Hier de kleinste positief. Juist eens 1 dag verlof voor mezelf gepland dat ik vanalles ging doen en mag ik nu binnen zitten 🤬

Is alleen gaan geen optie?
Ik ging sowieso niet met gezin maar met 2 kameraden. 1 Heeft thuis een positieve dochter, en de andere is een (heel) hoog-risico persoon. Dus daar willen we niet riskeren om die aan te steken (ook al test ik negatief voor vertrek, ik kan 2 dagen later nog positief zijn en hem zo aan steken).
Ik zou alleen gaan (wat ik vaak doe), maar ik gok dat ik het ook aan mijne rekker heb.

Maar tis gewoon zo kut :cry:. Met +/- 30 dagen in de bergen is dat toch 1 van mijn grotere hobbies. De laatste 2 jaar: 4 dagen :headshake:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan