Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mobiel is nog hetzelfde, maar op de desktop versie staat een deel van de artikelen nu rechts naast de bovenste banner. Vroeger stonden die allemaal eronder en ik vond dat een pak duidelijker. Ziet er in 1 klap een stuk onoverzichtelijker uit.

Schermafbeelding-2021-02-04-193740.jpg
Ik heb het hier toch helemaal anders hoor. Chrome + uBlock

Capture.jpg

Ik zie de wijziging nog niet (ook na cache wissen)

Mss sta ik achteraan de rij voor updates.
Ik ben geband wegens upvoten van een comment die kritiek gaf op verdoken reclame in een artikel :rolleyes:
Onpartijdigheid verwacht ik daar niet meer.

Ik ben geband wegens upvoten van een comment die kritiek gaf op verdoken reclame in een artikel :rolleyes:
In handen van DPG. Je moet inderdaad niet meer verwachten.

Zucht. Dat ik weer in niets zin heb enzo, maar wel genoeg te doen heb, maar gewoon geen zin heb en als ik dan in iets zin heb, het nut er niet echt van zie of te veel twijfel of mij afvraag waarom ik het eigenlijk zou doen en dan blijf je op dezelfde stoel zitten na enkele uren. Zucht.

SMEG koelkast enkele dagen terug besteld, in heel specifieke kleur en verder ontwerp van (bij)keuken daarop afgestemd. Was op voorraad, levering binnen 4 à 5 dagen, betaald... niks geleverd. Vandaag eens geïnformeerd. Eerst nogal arrogante mail terug in de zin van "meneer, vijf werkdagen is zonder weekend gerekend!" (had vrijdag besteld). Paar uur nadien dan mail dat toestel niet meer leverbaar is, en dat ze geld "zodra het kan" terugstorten. Kloterij is dat ik die écht wel wou , maar is nergens te vinden (oranje tafelmodel met diepvriesvakje). Sucks. Daar gaat mijn ontwerp.

want SAP is zó uitgebreid dat je het eigenlijk ter plekke moet leren.

Bende eikels
Ik vind het de laatste tijd ook erg storend dat er voor elke scheet enorm veel applicaties bestaan.

Een stom voorbeeld:

Zit ik een jaar als Test Engineer te werken in "ALM" (Quality Center), bij de volgende klant gebruiken ze dan "Bugzilla".
Een beetje later weer een andere klant, daar gebruiken ze dan "Jira".
Nog wat later weer een nieuwe klant, en daar is het "Tfs"
Nog wat later weer een andere klant en daar gebruiken ze dan Mantis als main tool! :D
En nog een andere klant, gebruikt dan wéér meerdere tools door en met elkaar.

Same met testautomatisatie: SoapUI , Tosca, Selenium, RobotFrameWork, Postman, fitnesse, cumcumber ..
(en dan spreken we nog niet over scripting [wat zuiver ontwikkelen is] die je moet toepassen in elk van deze tools/apps wil je echt iets deftig maken)

Zal iets tijdelijk geweest zijn, misschien slechts getest bij x aantal personen. Want nu staan alle artikelen hier ook terug onder de bovenste banner.

Ben m'n opleiding bij de vdab beu aan het worden. Niet het vak, maar de leraren. Uitgebluste, ongeinteresseerde, incompetente en luie zakken.

Ergens was er een ouder die dacht... Hey! Kwart na 8 op een weekdag? Ideaal! Komaan, nageslacht! Plak de L op de auto en gaan met die banaan!

Nu ben ik zelf HEEL tolerant met L'ekes, was zelf een echte sukkelchauffeur, maar die ouder zouden ze uit het ouderlijk gezag moeten ontzetten omdat die niet ingreep!
Ik kom (met nog een kudde voor- en achter me) pas buiten bebouwde kom achter de L te hangen. Zone 70, rijdt 40. Daarna zone 90 (!) en jawel, we versnellen! Naar.. 50.
Eens terug in de bebouwde kom enkele km verder ben ik 'm als een echte Johnny voorbij gevlamd aan de volle 55 per uur waar hij.. 25-30 reed. Echt levensgevaarlijk om zo een snelheden te rijden, hoe kan je daar nu op anticiperen?!? Zet dan op z'n minst uw 4 pinkers op als ge dan toch rijdt alsof uw gaspedaal kapot is....

10 minuten een bejaarde vrouw horen zeggen hoe goed van hart ze wel niet is en dat hare buur de oorzaak is van al de problemen.
Om dan te zeggen:

"Ik hoop dat em Corona krijgt en er goed van afziet en em hier in de gang neervalt dan stamp ik em nog es in z'n kloten en spuug ik in zijn gezicht. Sommige mensen verdienen dat. Pas op, ik ben goed van hart hé maar die mens verdient een pijnlijke dood"

10 minuten een bejaarde vrouw horen zeggen hoe goed van hart ze wel niet is en dat hare buur de oorzaak is van al de problemen.
Om dan te zeggen:

"Ik hoop dat em Corona krijgt en er goed van afziet en em hier in de gang neervalt dan stamp ik em nog es in z'n kloten en spuug ik in zijn gezicht. Sommige mensen verdienen dat. Pas op, ik ben goed van hart hé maar die mens verdient een pijnlijke dood"
I like her

Ergens was er een ouder die dacht... Hey! Kwart na 8 op een weekdag? Ideaal! Komaan, nageslacht! Plak de L op de auto en gaan met die banaan!

Nu ben ik zelf HEEL tolerant met L'ekes, was zelf een echte sukkelchauffeur, maar die ouder zouden ze uit het ouderlijk gezag moeten ontzetten omdat die niet ingreep!
Ik kom (met nog een kudde voor- en achter me) pas buiten bebouwde kom achter de L te hangen. Zone 70, rijdt 40. Daarna zone 90 (!) en jawel, we versnellen! Naar.. 50.
Eens terug in de bebouwde kom enkele km verder ben ik 'm als een echte Johnny voorbij gevlamd aan de volle 55 per uur waar hij.. 25-30 reed. Echt levensgevaarlijk om zo een snelheden te rijden, hoe kan je daar nu op anticiperen?!? Zet dan op z'n minst uw 4 pinkers op als ge dan toch rijdt alsof uw gaspedaal kapot is....
Mijn ouders hadden direct zo van iets: wij willen die verantwoordelijkheid niet, we geven je een rijopleiding cadeau voor je verjaardag. Ik snap wel dat niet iedereen hier geld aan wil geven. Maar zo ben je wel ineens goed op de hoogte van alle regels en gevaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan