Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen van beide, op de foto's van gisteren hadden ze lucht zien zitten dus dat wouden ze verder onderzoeken, vandaag hebben ze dan een CT genomen maar daar was het ook niet echt duidelijk op wat er aan de hand was. De operatie was met de insteek om vanbinnen is te zien wat er aan de hand was en eventueel gat terug dicht te maken. Maar dan zijn ze dus op die maagzweer uitgekomen...
Hoe zijt ge aan die maagzweer gekomen denkt ge? Stress?

In de McDonald gaan eten: ik heb er nog spijt van. Ten eerste veel te druk, ten tweede vallen die frieten toch altijd zo tegen he (morgen compenseren door naar een echt frituur te gaan) en ten derde blijft dat altijd op m'n maag liggen, dus ik ga al rechtzittend mogen slapen, vermoed ik.

In de McDonald gaan eten: ik heb er nog spijt van. Ten eerste veel te druk, ten tweede vallen die frieten toch altijd zo tegen he (morgen compenseren door naar een echt frituur te gaan) en ten derde blijft dat altijd op m'n maag liggen, dus ik ga al rechtzittend mogen slapen, vermoed ik.
Jij hebt een kookmoeder nodig.

Neen, die zijn er voor jou.
En al zeker aangezien je er voor gaat betalen.
Bon, nog even een update, ondertussen op de kamer na operatie. Blijkbaar een serieuze maagzweer met brok etter en weefsel omheen. Ze hebben het zo goed mogelijk proper gemaakt en nog een buisje zitten voor etter af te voeren. Ik moet sowieso al hier blijven tot vrijdag maar dat is nog niet het ergste: ik mag tot vrijdag niets eten of drinken! 😮
Je krijgt toch een baxter mag ik hopen?
Zoals hierboven al vermeld dat niet eten valt beter en beter mee naargelang de tijd verstrijkt.
Dan hoop ik dat een baxter het drinken opvangt.
Sterkte!

En al zeker aangezien je er voor gaat betalen.

Je krijgt toch een baxter mag ik hopen?
Zoals hierboven al vermeld dat niet eten valt beter en beter mee naargelang de tijd verstrijkt.
Dan hoop ik dat een baxter het drinken opvangt.
Sterkte!
Jaja er zijn er al heel wat binne gegaan ondertussen... Honger heb ik niet dus dat is alvast positief.

Amaai ik heb het tegenovergestelde, McDo ligt nu eens nooit (lang) op mijne maag. Dat loopt precies gewoon door mij. Ik kan echt veel McDo eten, en 2u a 3u later zit ik gewoon op de pot en is alles ok.
Het blijft natuurlijk rotzooi :tongue:.

Amaai ik heb het tegenovergestelde, McDo ligt nu eens nooit (lang) op mijne maag. Dat loopt precies gewoon door mij. Ik kan echt veel McDo eten, en 2u a 3u later zit ik gewoon op de pot en is alles ok.
Het blijft natuurlijk rotzooi :tongue:.

shut up

nu wil ik mcdo

Vorige werkgever die geen nieuwe MC kaart aangevraagd heeft voor me en mijn oude is vervallen met nog meer dan 200€ ecocheques op.

Vorige week ontdekt toen ik ermee wou betalen. Contact opgenomen, ze hebben een nieuwe aangevraagd.. Nog altijd niks ontvangen. Ik bel naar monizze en natuurlijk hebben ze weer iets verkeerds gedaan op mijn vorig werk.

Direct weer eens ervaren wat voor bende amateurs dat daar altijd al geweest zijn. Nu mag ik weer 10 dagen wachten en ondertussen gaan de solden voorbij zijn en is die mooie korting ook weg. 🤬

Vorige werkgever die geen nieuwe MC kaart aangevraagd heeft voor me en mijn oude is vervallen met nog meer dan 200€ ecocheques op.

Vorige week ontdekt toen ik ermee wou betalen. Contact opgenomen, ze hebben een nieuwe aangevraagd.. Nog altijd niks ontvangen. Ik bel naar monizze en natuurlijk hebben ze weer iets verkeerds gedaan op mijn vorig werk.

Direct weer eens ervaren wat voor bende amateurs dat daar altijd al geweest zijn. Nu mag ik weer 10 dagen wachten en ondertussen gaan de solden voorbij zijn en is die mooie korting ook weg. 🤬
Ik ben al bijna anderhalve maand op mijn nieuwe kaart aan het wachten en mijn oude is ondertussen ook al een maand vervallen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan