Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U bent niet getrouwd?zonder gezaag van den baas te kunnen werken.
U bent niet getrouwd?
Toch al ff?S.conceiçao7 heeft de overstap naar BG gemaakt![]()
Ik heb een vraag maar willen x, y, en z niet reageren want die vertellen de waarheid, merci!S.conceiçao7 heeft de overstap naar BG gemaakt![]()

Gho bekijk het positief; ge wordt betaald terwijl ge hier op het forum zit. Dat is toch ook iets.Van die vreselijke meetings waar niet over nagedacht is op voorhand, en die dan nog méér uitlopen dan voor corona want iedereen zit toch al thuis.
"Kick off voor dit project, dan kan iedereen zich voorstellen" 2u begroot maar geen duidelijke planning of template van wat er nu net moet gezegd worden.
Persoon 1 stelt zich voor, inclusief met hobbies en kinderfoto's.
Persoon 2 begint naast de kwestie te lullen.
Even een discussie onderling die beter intern was gebeurd.
Persoon 3 is al 20 minuten al haar plannen aan het uitleggen.
Er zitten 13 personen in de meeting en we zijn 1u20 min verder.
![]()
sorry maar 't is nog altijd niet aangevuldNiet normaal inderdaad laatste tijd.
zeg nu nog eens dat het grondwater niet aangevuld wordt.
Buiten voelt het trouwens meer aan als herfst.

Voor mensen die geen eID lezer hebben, dat lukt ook met zo een bakje van de bank waarmee je ook betalingen kan doen.Ik wil inloggen (via Itsme) als ouder, maar moet m'n zoon nog registreren en dat kan enkel met eID lezer.
Al een geluk dat we zo een onding hebben liggen, kheb da ooit eens ergens gratis gekregen.
Dus dat ding gaan zoeken op de zolder, wonder boven wonder lukt da installeren direct zonder problemen.
Behalve dan die van KBC want dat zijn speciale bakjes.Voor mensen die geen eID lezer hebben, dat lukt ook met zo een bakje van de bank waarmee je ook betalingen kan doen.
Werkt hier anders wel gewoon zonder problemen, zowel bij kbc als bij Belfius.Behalve dan die van KBC want dat zijn speciale bakjes.

Sebiet een uitstap naar het frituur?Mijn vrouw die vorige week naar een voedingsdeskundige is gegaan omdat ze wat gezonder wil eten etc. Gezegd dat ze mocht doen wat ze wilde, maar dat ik mij niet (te hard) wou aanpassen.
Zit ik hier met een bord Linzendahl (wtf is dat zelfs) voor mijne neus en geen vlees te bespeuren in de wijde omtrek![]()
Wij hebben iemand in ons team die elke keer ze moet uitleggen waar ze mee bezig is zegt "ik zal dit heel kort houden" en dan minstens 20 minuten - in veel te veel detail - haar parlé begint te doen, terwijl er eigenlijk op max. 5 minuten per persoon wordt gerekend. Gelukkig hebben wij maar om de 2 weken zo'n update meeting met het team.Van die vreselijke meetings waar niet over nagedacht is op voorhand, en die dan nog méér uitlopen dan voor corona want iedereen zit toch al thuis.
"Kick off voor dit project, dan kan iedereen zich voorstellen" 2u begroot maar geen duidelijke planning of template van wat er nu net moet gezegd worden.
Persoon 1 stelt zich voor, inclusief met hobbies en kinderfoto's.
Persoon 2 begint naast de kwestie te lullen.
Even een discussie onderling die beter intern was gebeurd.
Persoon 3 is al 20 minuten al haar plannen aan het uitleggen.
Er zitten 13 personen in de meeting en we zijn 1u20 min verder.
![]()